1,021

(82 odpowiedzi, napisanych Garaż)

no jeśli  w ogóle czujesz jakiś luz pod reką to jest koniec. Luz dopuszczalny nie jest wyczuwalny pod ręką.

1,022

(24 odpowiedzi, napisanych Yamaha)

w manualu masz opisane jak to multimetrem pomierzyć. Na partyzanta możesz wykręcić świece i przyłożyć do silnika kręcac rozrusznikiem będziesz widział jaką iskre daje.

1,023

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

motul road + nakładany na ciepły łańcuch nawet na grubo trzyma się jak szatan:) A ja tam lubie jak smarem jest wszystko upierdolone, w ogóle lubie jak moto "żyje" a nie takie salonowe popychadło:P

1,024

(5 odpowiedzi, napisanych Na każdy temat)

bedzie wąska, płaska

1,025

(65 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Myślę że ogólnie chodzi Małemu o tendencje na rynku w PL, co również i ja widzę. Mam przewagę nad resztą bo lubię grzebać i ciesze się jak mi się cos spierdoli:P Ale jak ktoś chce bezobsługowe SM to po 1 nie z PL po 2 nie SM :P Wiele ludzi kupuje nieświadomie SM jak każdy inny motocykl nie zdając sobie sprawy z tego że to wymaga szczególnej opieki w porównaniu do rzędówki.

1,026

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Jak smarujesz rozgrzany łańcuch po jeździe to widać jak się wchłania pod tulejki. Mimo że lubię tego typu teorię to tej juz nie dam rady łyknąć bo jest nielogiczna:)

1,027

(82 odpowiedzi, napisanych Garaż)

300v Ci nie jest do DRZ potrzebne. Kup motula 7100 w 100% wystarczy.
Jeśli chodzi o docieranie to zasada jest prosta.
Po 1 nie przegrzej - czyli normalnie się przemieszczaj nie stój w korkach
Po 2 używaj pełnego zakresu obrotów płynnie, duzo redukcji czyli hamowania silnikiem
Ustal sobie że tak polatasz 100-200km w przypadku DRZ i wystarczy.

Jeśli chodzi o sprawdzenie korby to lepiej Ci powiem - nie dość że silnik trzeba z ramy wyciągnąć to jeszcze trzeba go rozebrać:P
Do stopy korbowodu nalej benzyny i dopiero sprawdzaj wszystkie luzy inaczej nic nie zobaczysz.

1,028

(3 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

350zet z R1?

1,029

(11 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Nie warto tutaj wystawiać, narażasz się na ocene - po to jest forum.

1,030

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

dokładka.

- A wypadek jak wypadek, sam się dziwie że na SM się jeszcze w nic nie wjebałem

1,031

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

za to ja smaruje raz na 500km i czyszczę łańcuch raz na 3-4tys km. Czysty łańcuch to nie znaczy sxzczęśliwy łanuch. Jak za często i za mocno czyścisz łańcuch to niszczysz oringi i w rzeczywistości niszczysz łańcuch.
Żeby łańcuch był dobrze dosmarowany to powinien polatać troche km żeby wciągnąć smar gdzie trzeba a po 50km ledwie wejdzie a Ty go już zmyjesz i od nowa. Takie łańcuchy nabierają specyficznego luzu i grzechoczą. Dobrze nasmarowany łańcuch zachowuje się jak ten wyciągnięty świeżo z pudełka czyli jest sztywny od smaru.
Czyli reasumując czyszczenie łańcucha częściej niż raz na jakiś czas jest tylko i wyłącznie dla naszego oka bo łańcuch tego nie lubi:)

1,032

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

hehe to niezle:P 50km to ja bym musiał dookoła komina smar zabierać:P

1,033

(102 odpowiedzi, napisanych Garaż)

ja cały czas chce do SD990, dane na PW prosze

1,034

(10,174 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

daj światu jeszcze z 5lat to tylko takim czymś wjedziesz na tor a i tak bedą biadolić ze głosno.

1,035

(594 odpowiedzi, napisanych Aprilia)

Możliwe że będzie odczuwalny w dolnym zakresie w momencie kiedy jeszcze nie ma na tyle dużego podciśnienia żeby zassać tyle ile mu potrzeba a w górnym paradoksalnie sobie jakoś radzi bo tłoki już naruchają podciśnienie.