Odp: DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Ile ci mechanik powiedzial za wymiane ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ile ci mechanik powiedzial za wymiane ?
A skąd wiesz, czy korbowód po przejechaniu 2000km nie złapie luzu? Jak sprawdzałeś ten luz?
Edytowałem, nie to miałem napisać sorry no korba nie może mieć luzu góra/dół a na boki tak jak w serwisówce.
Trzeba wyciągać silnik żeby to sprawdzić?
@
Nie pytałem mechanika ile za to weźmie, lecz to znajomy ale nie znajomy który mówi że się zajmie a się ch** zna, tylko znajomy mechanik kilka rzeczy mu załatwiłem wiec wiele nie weźmie :)
A i jeszcze jedno mogę docierać na oleju motul 300v? I jak w ogóle docierać?
300v Ci nie jest do DRZ potrzebne. Kup motula 7100 w 100% wystarczy.
Jeśli chodzi o docieranie to zasada jest prosta.
Po 1 nie przegrzej - czyli normalnie się przemieszczaj nie stój w korkach
Po 2 używaj pełnego zakresu obrotów płynnie, duzo redukcji czyli hamowania silnikiem
Ustal sobie że tak polatasz 100-200km w przypadku DRZ i wystarczy.
Jeśli chodzi o sprawdzenie korby to lepiej Ci powiem - nie dość że silnik trzeba z ramy wyciągnąć to jeszcze trzeba go rozebrać:P
Do stopy korbowodu nalej benzyny i dopiero sprawdzaj wszystkie luzy inaczej nic nie zobaczysz.
Chodzi o to ze mam na takim oleju przejechane 200km i został on zlany do pojemnika i po złożeniu myslalem ze go znów zaleje.
Mogę dotrzeć na takim? Kupiłem wcześniej 4l jego wiec mam go dość sporo :)
I po 100km wymienić olej?
Ma ktos link do książki serwisowej po Polsku? Potrzebuje ile luzu moze mieć korba itp
Ma ktos link do książki serwisowej po Polsku? Potrzebuje ile luzu moze mieć korba itp
nie ma raczej, jest clymer po angielsku i tyle
Starczy :) masz moze linka? Na forum DRZ nie ma tego.
Słabo szukasz, ale i tak ciężko o linka, bo zdejmują raz dwa. Priv :)
W sumie, serwisówka to to nie jest, ale instrukcję obsługi motocykla masz na oficjalnej stronie suzuki, ta, po polsku.
Okej mam dzięki :)
[url]http://imgur.com/14vzLdr[/url]
Czyli korba nie ma prawa latać góra/dół?
no jeśli w ogóle czujesz jakiś luz pod reką to jest koniec. Luz dopuszczalny nie jest wyczuwalny pod ręką.
Okej:)
Zakupy robię
A pytanie o cylinder jeżeli do DR-Z 400 SM 2007r wsadzę nowy cylinder 90mm ale 12:2:1 to coś się stanie? Czy wystarczy inną uszczelkę?
Bo taki zakupiłem, w instrukcji doczytałem że to 12:2:1 a w wersji SM oryginalnie jest 11:3:1.
I teraz nwm co mam z tym fantem zrobić...
Okej:)to coś się stanie?.
Większa kompresja = więcej mocy! :)
Ale nic się nie stanie? :D
Bo nie bardzo rozumiem jak ta kompresja ma być zwiększona skoro jest 90mm tak jak w oryginale.
Dokładnie - co ma cylinder do kompresji?
To tłok, uszczelka, głowica może coś zmienić.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 71 zapytań