241

(14 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jak ich lubię to niektóre rozwiązania mają żenujące:)

242

(10,174 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

kurna, ma zapał chłopak.

243

(15 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

i mitasy force + :D  moim zdaniem zajebista guma do lekkiego moto za niesamowite pieniądze.

244

(15 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

160 na 4.25 to za dużo ale 150/60 np. qualifier 2 układa się perfekcyjnie. Straty mocy są całkiem spore wbrew pozorom, zważ sobie koło z całym zestawem 5' i koło 4.25 z zestawem. Ja wole SM do miasta na 4.25 zdecydowanie.

245

(9 odpowiedzi, napisanych KTM)

Dokladnie tak.

246

(43 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

No co Ci powiem... dla mnie to tylko kolejny silnik, wierzę że spokojnie dał bym radę go poskładać.
Podoba mi się podejście Levisa do tematu apki, nie robi z tego wielkiego WOW, wykonuje poprawnie zalecenia producenta + ma jakieś swoje przemyślenia na ten temat i wszystko elegancko mu działa. Trzeba pogodzić się z tym że zakupiło się wyczyna do którego części są drogie a obsługa nieco inne i tyle. Inna sprawa że większość ludzi niepotrzebnie kupuje takie motocykle i nie umie z nich korzystać ale to osobny temat.

247

(43 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Uważam że wyolbrzymiasz. kontrola gniazd pod łożyska, gładzi pod głowice i połówki silnika, kontrola geometrii samej tulei (nowej), itp to nie jest nic czego nie robi się w innym np. japońskim silniku. Myślę że kolega składając ten silnik zgodnie ze sztuką nie uskuteczniając jakiegoś druciarstwa i nie tnąc zbytnio kosztów będzie zadowolony z efektu.

99% Bergów z problemami w PL to efekt oszczędzania bo niestety części do nich są drogie. Czasami również nakładają się na to błędy ludzkie i powstają potworki i mity na ich temat. Sorry ale sprzedając ludziom części do moto widzę jakie mają podejście i co potrafią wymyślić, zwłaszcza jak moto idzie na sprzedaż.

Rozmawiałem ostatnio z osobą która jeździ tylko na Bergach od wielu lat bez najmniejszych problemów i wyjaśniła mi kilka kwestii na ich temat. Nie ma co rozdmuchiwać, wystarczy dobrze wykonać robotę na odpowiednich częściach i motocykl będzie jeździł jak każdy.

Aha no i żeby nie było że Tobie Majster chce tutaj coś ująć, nie ma takiej opcji,  wiem że jesteś "kozak" w te klocki, ale jednak szkoda ludzi niepotrzebnie straszyć.

248

(15 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

ja wiem... 4.25 i fajnie 150 siada. Do miasta i na trasy bym zakładał jak masz w dobrej kasie. 5.0 jest ok ale po co Ci to?  Moto jest słabsze i mniej zwinne z taką felgą i szeroką oponą. Fajnie wygląda - to prawda:) Na torze warto mieć szerszego laczka bo można mocnie moto położyć ale na drogę to szkoda pieniędzy.

249

(37 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Robi się ciepło więc przestaną wszystkim głupoty po głowie chodzić:)

250

(20 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Musisz pojeździć zobaczyć jakie są zmiany i albo dolać albo odjąć paliwa dyszami/ iglicą/ śrubą mieszanki wolnych. Polecam zostawić temat na cieplejszy czas bo ustawianie teraz nie ma sensu.

251

(174 odpowiedzi, napisanych KTM)

Aha! No i głodne to one mogę chodzić ale dopiero po tym jak ten tytan wydobędą.

252

(174 odpowiedzi, napisanych KTM)

A dzieci w afryce chodzą głodne...



:P

253

(37 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Strzelaj mocniej ze sprzęgła to drz będzie miała wiecej mocy.

254

(174 odpowiedzi, napisanych KTM)

Ja w sd mam aku pod silnikiem przy przednim kole wiec zmiana na lżejszy moze nawet pogorszyć po przemyśleniach:)

255

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

ja na kisielinie crf robilem kolo 2 godzin zawsze wg tamtego licznika