811

(27 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Moje zdanie wyraziłem w pierwszym poście. Nie nadaje się i już - trzeba pojeździć po mieście czymś innym żeby zobaczyć jak bardzo crf po mieście ssie heh:D

812

(52 odpowiedzi, napisanych KTM)

Bielsko-Biała

813

(52 odpowiedzi, napisanych KTM)

To gdzie i kiedy:)

814

(4 odpowiedzi, napisanych Honda)

Dawaj fote rozrządu ustawionego wg. Ciebie. Nie chce Ci dawać wskazówek na ślepo a widzę że jest to jakiś prosty błąd w rozumowaniu.

815

(27 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Daj maila podeślę Ci filmik to może się zniechęcisz.
Nie ukrywam że chciałem zachęcić ceną do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu z racji na jakieś tam moje plany wrześniowe.

816

(4 odpowiedzi, napisanych Honda)

Po ustawieniu na znakach w martwym górnym wałek powinien nie naciskać ani na ramiona ani na szklanki czy tak jest?
W sumie nie ma inne opcji niż krzywki skierowane na zewnątrz bo inaczej będzie naciskał na ramiona wydechowe... gdzieś się pomyliłeś.
Masz manual ? Bo temat jest dramatycznie prosty;)

817

(27 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Tak jak pisałem, olej zmienimy wspólnie więc wszystkie opiłki będzie widać jeśli występują;)

Miałem tu nie wystawiać ale nie chce mi się tworzyć ogłoszenia na OLX i allegropodobnych.
Sprzedam swoje CRF450R z 2004r. motocykl po remoncie 11,5mth. Od dłuższego czasu nie jest mi po drodze żeby na nim jeździć i ogólnie przeszła mi zajawka na wyczynowe SM i na małe pojemności;) Polatałem nim ostatnio na kole i stwierdziłem że to koniec naszej znajomości.
W czasie remontu zostało zrobione:
łożyska wszystkie nowe
łańcuszek rozrządu nowy
tłok selekcja B + honowanie nicasilu
korbowód z wałem oddany do pomiarów luzy montażowe więc zostawiony, obsługuje aktualnie drugi tłok wiec wszystko OK w sumie ma około 31,5mth.
Głowica zabielona przed montażem, zawory ssące tytany stoją w miejscu aktualne płytki 160 i 155 z tego co sobie zapisałem. Zawory wydechowe płytki powyżej 250 i też stoją w miejscu od remontu sprawdzałem luzy 2 razy i nic się nie ruszają.
Kosz sprzęgłowy z nowym łożyskiem + wymieniony docisk i kosz wewnętrzny. Nowe tarcze(prox), przekładki (prox) i sprężyny (seria)
Luźne było gniazdo łożyska wałka wyrównawczego co zostało naprawione.(typowa usterka CRF)
Nowa pompa oleju bo stara już wyglądała podejrzanie a jest między karterami więc to idealna okazja żeby ją wymienić.
Moto lata na motulu 300V 15w50

Jeśli chodzi o setup to wygląda to następująco:
- zawias przód i tył zrobiony pod SM u Wysockiego - wszystko szczelnie nic nie cieknie
- Kolo przód Behr 16,5 z nowym slickiem Michelina 2 razy na torze od tego czasu
- Koło tył 5' z SMC'ra Excel slick do wymiany
- Tarcza przód braking 320 z zaciskiem z Brembo z Ducati i chyba LC4 też taki ma, pompa Brembo z R1 ale mam też jakieś inne pompy więc można sobie wybrać
- Tył duża tarcza, zacisk 2tłoczki z większą pompą (dokładam też oryginalną pompę)
- Filtr powietrza K&N
- Nowy napęd, dokładam kilka zębatek.
- w kanapie zrobiony ząbek do trzymania dupska.
- Tłumik ostatnio nabijałem od nowa wełną stalową i wełną szklaną, jest już całkiem cichy. Pewnie z 20godzin to pojeździ ale po tym fakcie bym ten tłumik wymienił z racji na jego sfatygowanie ( kolejne nabicie już raczej nie będzie możliwe po rozszczelnieniu tego co spłodziłem)
- Nowe łożysko główki ram

Papiery do zarejestrowania jak ktoś potrzebuje to są (z UK)

NIE, NIE MAM KITU HOMOLOGACYJNEGO (czyt. świateł, kierunków, innych bzdur)

Motocykl wizualnie 3/10 ( nigdy nie przykładałem do błyskotek uwagi wolałem pogrzebać przy silniku i podzespołach biorących realny udział w pracy motocykla gdzie znowu jestem pedantyczny)

Cena 8,500PLN - ale, aaaaa czemu tak tanio? aaaa... bo nie chce mi się bujać ze sprzedażą wyczyna pół roku - mam nadzieje że uda się to szybko załatwić.

Na miejscu chętnie pokażę jak wyregulować zawory, wymienimy wspólnie olej i filtr więc będziesz wiedział jak to się robi. Dodatkowo jak ktoś bardziej ogarnięty to jest szansa rozebrać lekko silnik do weryfikacji.

Nie jest to motocykl do jazdy po mieście, moim zdaniem jedynie na tor. Jeśli szukasz moto na drogę to raczej nie jest to sprzęt dla Ciebie- patrz. szkoda pieniędzy.

Na e-mail podsyłam więcej fotek również z remontu i lekko SARKASTYCZNY filmik z pracą silnika i ogólnym stanem moto więc nikt w ciemno nie będzie się do mnie wlekł na oględziny.

!!WAŻNE!! Chce być konsekwentny więc muszę to napisać. Jest to motocykl wyczynowy w dodatku ma 100lat i nie jedno salto robił czyli użytkowany zgodnie z przeznaczeniem:D Bardzo proszę o kontakt osoby które zdają sobie z tego sprawę. Ja oczywiście robiłem przy nim wszystko z maksymalnym poświęceniem i zaangażowaniem nie olewając zaleceń producenta i moim zdaniem jest silnikowo w super stanie. Mimo wszystko trzeba się liczyć z tym że jeśli po zakupie owy motocykl eksploduje zostawiając tłok u sąsiada na ogrodzie to nie przyjmuje do świadomości zwrotów z płaczem i straszniem sądami. Na oględzinach oczywiście jak go rozerwie biorę to na siebie więc zapraszam na festiwal nieskończonych odcięć zapłonu:)

Ja nie wiem czy da się rzetelniej i bardziej uczciwie ale jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia to proszę pisać śmiało.
TEL. 536-581-301

Kilka fotek na zachete reszta jak już pisałem mail:
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0696_zpslwvvh65g.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0696_zpslwvvh65g.jpg[/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0542_zps6zyphhar.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0542_zps6zyphhar.jpg[/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0538_zpsrfuvilgo.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0538_zpsrfuvilgo.jpg[/url]

819

(2 odpowiedzi, napisanych Przywitalnia)

Witam nikownika

820

(75 odpowiedzi, napisanych KTM)

ile nabiłeś tą oponę? 2.2?

821

(52 odpowiedzi, napisanych KTM)

Ok, to by mogło być. Ja dokonałem pomiaru swojej pompy wczoraj i wyszło (3,5bara) 51psi czyli idealnie;) Spadków cisnienia nie było. Rozebrałem ją, przeczyściłem - filtrów nie wymieniałem bo wyglądają bardzo dobrze. Zamówie je sobie i na zimę wymienie.

Skąd jesteś? Można by się ustawić na jakieś porównanie/podziwianie superksięży

822

(9 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

Próbuj ja chętnie zobacze i mam nadzieje że pozytywnie się rozczaruje.

823

(9 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

no ładne;) ale zrób swapa:P

824

(52 odpowiedzi, napisanych KTM)

Pompa to pierwsze o czym trzeba myśleć przy tym moto;P
Kupiłeś zamiennik czy oryginał? Przy jakim przebiegu się to zaczęło dziać?
Mi raz na miesiąc potrafi zgasnąć jak stoję gdzieś na światłach pod górkę i też jest to raczej początek pompa-przygody

825

(9 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

Huska na rozrzutniku do gnoju to syf - spłodzili to włoscy inżynierowie po grzybach w przerwie od mefedronu razem z okolicznymi kotami w czasie marcowych godów. To nie może jeździć bezawaryjnie - ja nawet takich polotek nie słyszałem żeby ktoś tym dłużej polatał:P