Temat: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji
Miałem tu nie wystawiać ale nie chce mi się tworzyć ogłoszenia na OLX i allegropodobnych.
Sprzedam swoje CRF450R z 2004r. motocykl po remoncie 11,5mth. Od dłuższego czasu nie jest mi po drodze żeby na nim jeździć i ogólnie przeszła mi zajawka na wyczynowe SM i na małe pojemności;) Polatałem nim ostatnio na kole i stwierdziłem że to koniec naszej znajomości.
W czasie remontu zostało zrobione:
łożyska wszystkie nowe
łańcuszek rozrządu nowy
tłok selekcja B + honowanie nicasilu
korbowód z wałem oddany do pomiarów luzy montażowe więc zostawiony, obsługuje aktualnie drugi tłok wiec wszystko OK w sumie ma około 31,5mth.
Głowica zabielona przed montażem, zawory ssące tytany stoją w miejscu aktualne płytki 160 i 155 z tego co sobie zapisałem. Zawory wydechowe płytki powyżej 250 i też stoją w miejscu od remontu sprawdzałem luzy 2 razy i nic się nie ruszają.
Kosz sprzęgłowy z nowym łożyskiem + wymieniony docisk i kosz wewnętrzny. Nowe tarcze(prox), przekładki (prox) i sprężyny (seria)
Luźne było gniazdo łożyska wałka wyrównawczego co zostało naprawione.(typowa usterka CRF)
Nowa pompa oleju bo stara już wyglądała podejrzanie a jest między karterami więc to idealna okazja żeby ją wymienić.
Moto lata na motulu 300V 15w50
Jeśli chodzi o setup to wygląda to następująco:
- zawias przód i tył zrobiony pod SM u Wysockiego - wszystko szczelnie nic nie cieknie
- Kolo przód Behr 16,5 z nowym slickiem Michelina 2 razy na torze od tego czasu
- Koło tył 5' z SMC'ra Excel slick do wymiany
- Tarcza przód braking 320 z zaciskiem z Brembo z Ducati i chyba LC4 też taki ma, pompa Brembo z R1 ale mam też jakieś inne pompy więc można sobie wybrać
- Tył duża tarcza, zacisk 2tłoczki z większą pompą (dokładam też oryginalną pompę)
- Filtr powietrza K&N
- Nowy napęd, dokładam kilka zębatek.
- w kanapie zrobiony ząbek do trzymania dupska.
- Tłumik ostatnio nabijałem od nowa wełną stalową i wełną szklaną, jest już całkiem cichy. Pewnie z 20godzin to pojeździ ale po tym fakcie bym ten tłumik wymienił z racji na jego sfatygowanie ( kolejne nabicie już raczej nie będzie możliwe po rozszczelnieniu tego co spłodziłem)
- Nowe łożysko główki ram
Papiery do zarejestrowania jak ktoś potrzebuje to są (z UK)
NIE, NIE MAM KITU HOMOLOGACYJNEGO (czyt. świateł, kierunków, innych bzdur)
Motocykl wizualnie 3/10 ( nigdy nie przykładałem do błyskotek uwagi wolałem pogrzebać przy silniku i podzespołach biorących realny udział w pracy motocykla gdzie znowu jestem pedantyczny)
Cena 8,500PLN - ale, aaaaa czemu tak tanio? aaaa... bo nie chce mi się bujać ze sprzedażą wyczyna pół roku - mam nadzieje że uda się to szybko załatwić.
Na miejscu chętnie pokażę jak wyregulować zawory, wymienimy wspólnie olej i filtr więc będziesz wiedział jak to się robi. Dodatkowo jak ktoś bardziej ogarnięty to jest szansa rozebrać lekko silnik do weryfikacji.
Nie jest to motocykl do jazdy po mieście, moim zdaniem jedynie na tor. Jeśli szukasz moto na drogę to raczej nie jest to sprzęt dla Ciebie- patrz. szkoda pieniędzy.
Na e-mail podsyłam więcej fotek również z remontu i lekko SARKASTYCZNY filmik z pracą silnika i ogólnym stanem moto więc nikt w ciemno nie będzie się do mnie wlekł na oględziny.
!!WAŻNE!! Chce być konsekwentny więc muszę to napisać. Jest to motocykl wyczynowy w dodatku ma 100lat i nie jedno salto robił czyli użytkowany zgodnie z przeznaczeniem:D Bardzo proszę o kontakt osoby które zdają sobie z tego sprawę. Ja oczywiście robiłem przy nim wszystko z maksymalnym poświęceniem i zaangażowaniem nie olewając zaleceń producenta i moim zdaniem jest silnikowo w super stanie. Mimo wszystko trzeba się liczyć z tym że jeśli po zakupie owy motocykl eksploduje zostawiając tłok u sąsiada na ogrodzie to nie przyjmuje do świadomości zwrotów z płaczem i straszniem sądami. Na oględzinach oczywiście jak go rozerwie biorę to na siebie więc zapraszam na festiwal nieskończonych odcięć zapłonu:)
Ja nie wiem czy da się rzetelniej i bardziej uczciwie ale jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia to proszę pisać śmiało.
TEL. 536-581-301
Kilka fotek na zachete reszta jak już pisałem mail:
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0696_zpslwvvh65g.jpg.html][/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0542_zps6zyphhar.jpg.html][/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0538_zpsrfuvilgo.jpg.html][/url]