1 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-08-22 09:51:32)

Temat: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Miałem tu nie wystawiać ale nie chce mi się tworzyć ogłoszenia na OLX i allegropodobnych.
Sprzedam swoje CRF450R z 2004r. motocykl po remoncie 11,5mth. Od dłuższego czasu nie jest mi po drodze żeby na nim jeździć i ogólnie przeszła mi zajawka na wyczynowe SM i na małe pojemności;) Polatałem nim ostatnio na kole i stwierdziłem że to koniec naszej znajomości.
W czasie remontu zostało zrobione:
łożyska wszystkie nowe
łańcuszek rozrządu nowy
tłok selekcja B + honowanie nicasilu
korbowód z wałem oddany do pomiarów luzy montażowe więc zostawiony, obsługuje aktualnie drugi tłok wiec wszystko OK w sumie ma około 31,5mth.
Głowica zabielona przed montażem, zawory ssące tytany stoją w miejscu aktualne płytki 160 i 155 z tego co sobie zapisałem. Zawory wydechowe płytki powyżej 250 i też stoją w miejscu od remontu sprawdzałem luzy 2 razy i nic się nie ruszają.
Kosz sprzęgłowy z nowym łożyskiem + wymieniony docisk i kosz wewnętrzny. Nowe tarcze(prox), przekładki (prox) i sprężyny (seria)
Luźne było gniazdo łożyska wałka wyrównawczego co zostało naprawione.(typowa usterka CRF)
Nowa pompa oleju bo stara już wyglądała podejrzanie a jest między karterami więc to idealna okazja żeby ją wymienić.
Moto lata na motulu 300V 15w50

Jeśli chodzi o setup to wygląda to następująco:
- zawias przód i tył zrobiony pod SM u Wysockiego - wszystko szczelnie nic nie cieknie
- Kolo przód Behr 16,5 z nowym slickiem Michelina 2 razy na torze od tego czasu
- Koło tył 5' z SMC'ra Excel slick do wymiany
- Tarcza przód braking 320 z zaciskiem z Brembo z Ducati i chyba LC4 też taki ma, pompa Brembo z R1 ale mam też jakieś inne pompy więc można sobie wybrać
- Tył duża tarcza, zacisk 2tłoczki z większą pompą (dokładam też oryginalną pompę)
- Filtr powietrza K&N
- Nowy napęd, dokładam kilka zębatek.
- w kanapie zrobiony ząbek do trzymania dupska.
- Tłumik ostatnio nabijałem od nowa wełną stalową i wełną szklaną, jest już całkiem cichy. Pewnie z 20godzin to pojeździ ale po tym fakcie bym ten tłumik wymienił z racji na jego sfatygowanie ( kolejne nabicie już raczej nie będzie możliwe po rozszczelnieniu tego co spłodziłem)
- Nowe łożysko główki ram

Papiery do zarejestrowania jak ktoś potrzebuje to są (z UK)

NIE, NIE MAM KITU HOMOLOGACYJNEGO (czyt. świateł, kierunków, innych bzdur)

Motocykl wizualnie 3/10 ( nigdy nie przykładałem do błyskotek uwagi wolałem pogrzebać przy silniku i podzespołach biorących realny udział w pracy motocykla gdzie znowu jestem pedantyczny)

Cena 8,500PLN - ale, aaaaa czemu tak tanio? aaaa... bo nie chce mi się bujać ze sprzedażą wyczyna pół roku - mam nadzieje że uda się to szybko załatwić.

Na miejscu chętnie pokażę jak wyregulować zawory, wymienimy wspólnie olej i filtr więc będziesz wiedział jak to się robi. Dodatkowo jak ktoś bardziej ogarnięty to jest szansa rozebrać lekko silnik do weryfikacji.

Nie jest to motocykl do jazdy po mieście, moim zdaniem jedynie na tor. Jeśli szukasz moto na drogę to raczej nie jest to sprzęt dla Ciebie- patrz. szkoda pieniędzy.

Na e-mail podsyłam więcej fotek również z remontu i lekko SARKASTYCZNY filmik z pracą silnika i ogólnym stanem moto więc nikt w ciemno nie będzie się do mnie wlekł na oględziny.

!!WAŻNE!! Chce być konsekwentny więc muszę to napisać. Jest to motocykl wyczynowy w dodatku ma 100lat i nie jedno salto robił czyli użytkowany zgodnie z przeznaczeniem:D Bardzo proszę o kontakt osoby które zdają sobie z tego sprawę. Ja oczywiście robiłem przy nim wszystko z maksymalnym poświęceniem i zaangażowaniem nie olewając zaleceń producenta i moim zdaniem jest silnikowo w super stanie. Mimo wszystko trzeba się liczyć z tym że jeśli po zakupie owy motocykl eksploduje zostawiając tłok u sąsiada na ogrodzie to nie przyjmuje do świadomości zwrotów z płaczem i straszniem sądami. Na oględzinach oczywiście jak go rozerwie biorę to na siebie więc zapraszam na festiwal nieskończonych odcięć zapłonu:)

Ja nie wiem czy da się rzetelniej i bardziej uczciwie ale jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia to proszę pisać śmiało.
TEL. 536-581-301

Kilka fotek na zachete reszta jak już pisałem mail:
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0696_zpslwvvh65g.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0696_zpslwvvh65g.jpg[/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0542_zps6zyphhar.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0542_zps6zyphhar.jpg[/url]
[url=http://s304.photobucket.com/user/MACKO111/media/IMG_0538_zpsrfuvilgo.jpg.html]http://i304.photobucket.com/albums/nn184/MACKO111/IMG_0538_zpsrfuvilgo.jpg[/url]

2

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

No no, cena taka, że chyba już sprzedałeś :)

EXC 525 in progress

3

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Olej zmienił, wyleciało 100g opilkow to opycha :P

Prajs dobry a opis jeszcze lepszy  :)
Tylko trzeba było napisać, ze idealny do siania terroru w mieście :D

Freeride 350

4

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Tak jak pisałem, olej zmienimy wspólnie więc wszystkie opiłki będzie widać jeśli występują;)

5

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Jakby co, to mam wahacz z Aprilii, można go dopasować do CRF i wsadzić koło 5.5 cala na tył, ponadto jest krótszy od oryginalnego. Komplet kół też mam :)
MAĆKO - kurde, jakbym był w PL to bym brał od razu, tera będę dopiero 19 września, może da się jakoś zarezerwować?

EXC 525 in progress

6 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-08-19 13:38:48)

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Daj maila podeślę Ci filmik to może się zniechęcisz.
Nie ukrywam że chciałem zachęcić ceną do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu z racji na jakieś tam moje plany wrześniowe.

7

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Masz priv.

EXC 525 in progress

8

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

MAĆKO co znaczy że nie nadaje się na miasto to co
się lepiej nadaje. Rozrywa silnik w korku, chyba nie ma nic lepszego na miasto jak SM owszem jest to wyczyn ale znowu mniej na mieście dostaje w pizde niż na torze sm czy Mx.

SUZUKI RMX450Z

9

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Brak zbiorniczka wyrównawczego, akumulatora, rozrusznika,wentylatora, stacyjki, zegarów, nóżki. Ogólnie to praktycznie 99% motocykli się lepiej do miasta nadaje.

10 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-08-19 20:26:23)

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Moje zdanie wyraziłem w pierwszym poście. Nie nadaje się i już - trzeba pojeździć po mieście czymś innym żeby zobaczyć jak bardzo crf po mieście ssie heh:D

11

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Właśnie chodzi mi co jest dokładnie nie tak z tym miastem na crf, chodzi o pierdoły homologacyjne? Dajmy na to taka crf 450 od HM już jest ok czy poprostu coś nie tak w silniku, charakterystyce. Jak się to ma dajmy do takiego road legal rmz, kxf, exc 450-525

SUZUKI RMX450Z

12

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Wiem już jak to ująć:)
Taka crf to miejski mokry sen nastolatka bo można poterroryzować okolice i polatać chwilę na pełnym ogniu. Problem pojawia się jak należy zrobić serwis tak jak należy a nie tłok co 100godzin a olej co półsezonu.
Dodatkowo jak już pojeździsz innymi motocyklami o większej pojemności i innej charakterystyce to okazuje się że po mieście w razie gorszego humoru można pojeździć też wolniej a jednocześnie jak humor Ci się poprawi to można przylutować 150 na kole przez środek miasta, jest wybór - w CRF go nie ma.
Jak już pojeździsz po tym mieście po raz 20ty i wszystko już zobaczysz to fajnie się czasami odchamić i skoczyć 100km za miasto... i tu zaczyna się problem.

13

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Z tą znajomością miasta od podszewki to 100% racji, potem nie chce się już.
Dlatego trzeba kupić golasa nudę :)

WR250X -> Husaria 701

14

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Wiem co jest na rzeczy, ale nie chodzi tutaj o kategorię mokrych snów gimbazy.  Pytam w pełni świadomie jako osobę która trochę przelatała na pewno na tej crf. A właśnie zazwyczaj słyszałem że za dziornka ch-ka crfy jest jak najbardziej ok do takiego sm. Wiadomo jak ktoś chce mieć takie moto świadomie musi podejmować ustępstwa. I najlepiej mieć drugie w trasy bo wiadomo że nie jebnie wycieczki 400km na sm po autostradzie. Pewnie ktoś powie że drz lepsze bo pancerne czy wrx250 a najlepiej wr 125x bo pali 3litry. Ale dla osoby która nie lubi ciężkich nakedów które fun nadrabiaja pojemności to chyba nie ma lepszej opcji niż 450 lekki zwrotny i z jebnieciem jak trzeba.  Chyba I tak lepsze 4t na miasto niż 250-300 w 2t na terror codzienne dojazdy do roboty czy weekendowe upalnie na torze.

SUZUKI RMX450Z

15

Odp: Sprzedam CRF450R SM - możliwość rejestracji

Próbuj - jest do sprzedana crf na forum z blachą słyszałem:P