646

(28 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Ja to rozumiem tak że sprzęgło za szybko mu bierze i nie może chłopak już nic z tym zrobić.
Ten wieloklin przy delku o którym Hacker piszesz pianina mają na znak i jest tylko jedna poprawna opcja.

647

(28 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Kurna jak mogłeś kupić MT09 zamiast świni 990 :P Kupiłeś pianino i teraz masz problemy hehe - nie to co przy niezawodnym KTMie:D
To jeśli wykorzystałeś regulację przy koszu i przy klamce w sposób optymalny i wiesz jak to robić to pozostaje Ci ogarnąć service manuala i zobaczyć jakie grubości tarcz przewiduje producent - posprawdzać czy wszystko jest proste i czy kosz nie ma powybijanych rowków od tarcz. Ostatecznie wymień tarcze sprzęgłowe i olej na np. 7100 lub coś mniej znanego z np. Shella lub Eneos.

648

(35 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

SHell i motorex

649

(35 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Sprzedane wszystko

650

(5 odpowiedzi, napisanych Suzuki)

Pewna róznica jednak jest;) i nie chodzi mi o snobizm:P
Połączyłeś to na tej pseudo zwężko-złączce?

651

(35 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

300V sprzedany.

652

(35 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Hej!
Mam do sprzedania dwie nowe bańki Motula
7100 10w40 4L - cena 120zł
300V 15w50 4L - cena 140zł

Ja się przesiadłem na inną markę a to mi leży w prywatnych zapasach więc korzystajcie.
[url]https://1drv.ms/i/s!AldApmS64iyqqi0ne-MbiGi23Cpp[/url]

653

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jeśli ją wyłączyłeś w ECU to mozesz ją odłączyć i zaślepić otwór w kolektorze. Zaślepka jest średnicy M18 ale sprawdź to sobie jeszcze bo już nie pamiętam.

654

(28 odpowiedzi, napisanych Garaż)

300V jest do motocykli wyczynowych, traci swoje właściwości szybciej niż inne oleje syntetyczne i należy zmieniać go częściej. Przystosowany jest do maksymalnych obciążeń a nie jazdy po mieście przy 15% otwarcia manetki bo tak niestety głównie się jeździ po drodzę.
Raczej nie jest to wina oleju bo na 300V sprzęgło działa bardzo dobrze. Sprawdz regulację na lince przy deklu bo pewnie jeszcze masz tam zakres.

655

(28 odpowiedzi, napisanych Garaż)

300V to nie jest olej do takiego moto...
Zlej to najlepiej i zalej jakimś 7100 lub czymś zwykłym syntetycznym.
Ustawiałeś linkę przy deklu? czy tylko przy klamce?
Wymiana tarcz może mieć miejsce w momencie kiedy trzymają wymiary a są np. zjarane ale to nie jest Twój problem.

656

(5 odpowiedzi, napisanych Yamaha)

zadzwoń do mnie to może udami się Ci pomóc.

657

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

To nie jest do końca prawda. Wyłącz sondę w ECU i zostaw w kolektorach a zobaczysz że cały czas się grzeje i niestety wysyła jakieś tam sygnały do kompa. Napięcie jest na nią wysyłane cały czas na przewody od grzałki i od ECU - to o czymś świadczy. Dodatkowo często KTMy z zostawioną wyłączoną sondą potrafią mieć swoje fochy co zazwyczaj rozwiązuje usunięcie fizyczne sondy.

658

(5 odpowiedzi, napisanych Yamaha)

który to rok?

659

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Wykręć sondę i wyłącz ją w ECU. Ona nie ma miejsca przy przelocie.

660

(41 odpowiedzi, napisanych KTM)

ciasne zawory, pompa paliwa, mapa paliwa, kończący się rozrusznik lub akumulator - to są dobre tropy które warto sprawdzić.