1

Temat: Problem z WeRka 125X

Witam,
od połowy sierpnia mam problem z Yamaha wr 125. Sprawa wygląda następująco: Pewnego dnia przestała wkręcać się do odcinki, zaczęła się dławić przy odkęcaniu manetki, gasła na światłach. Wkręcała się maksymalnie do powiedzmy 6000rpm, przestawała kręcić i dopiero gdy obroty spadły poniżej mniej więcej 4000rpm, znowu kręciła do tych 6k rpm. Ostanio problemy się nasiliły. Stała około tygodnia, nie chciala zapalić po tym czasie. Ani z rozrusznika, ani z pychu, nic. 3h walczyłem z nią, w końcu uwidziało się jej i zapaliła. Dwa razy się tak zdarzyło. Od tego czasu pali znowu normalnie, ale ją dławi. Luzy zaworowe wyregulowane, nowa świeca, bez airboxa to samo, wyczyszczony bak, wtrysk też przeczyszczony. Przepustnica również. Zmierzona kompresja- 4,1bara, podczas próby olejowej 6,2 Bara. Producent dopuszcza 4,8-6,2 Bara (Swoją drogą strasznie niską kompresję ma tak wogóle, prawda?) Prawdopodobnie spaliny lecą do chłodnicy, smierdzi z niej spalinami i zawsze trochę wyrzuca płynu przez zbiorniczek wyrównawczy. Oleju nie pali, pojawił się wyciek oleju delikatny z pod cylindra. Po odkreceniu bagnetu dmucha, pytanie czy nie za mocno. Możliwe, że została przegrzana i przez to pojawiły się takie cyrki? Pytanie czy jedyne wyjście to silnik na stół? Pozdawiam i liczę na jakiekolwiek wskazówki ;)

2

Odp: Problem z WeRka 125X

Może to być uszczelka pod głowicą. Kopci na biało z rury wydechowej?

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

3

Odp: Problem z WeRka 125X

Nie kopci

4

Odp: Problem z WeRka 125X

który to rok?

5

Odp: Problem z WeRka 125X

Rocznik 2011,  kupiona w czerwcu rok temu,  teraz przebieg 17,700km.  Z tego ja zrobiłem 13,5kkm. Regularnie serwisowana,  licznik raczej byl podmieniany/cofany

6

Odp: Problem z WeRka 125X

zadzwoń do mnie to może udami się Ci pomóc.