556

(10 odpowiedzi, napisanych Garaż)

korekty wynikające z czujnika dolotu są robione w takim tempie że zdążysz skończyć jazdę;P

Jak jest to ja widzę najlepiej po tym co się dzieje z AFR przy temp bliskiej 0* a moto było strojone np. dla 25*
Problemów z zalewaniem i przerywaniem przy dobrej bazowej mapie nie będzie ale pełnej mocy też nie uświadczysz

557

(10 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Gotowce nie działają P&P i zawsze jest szok jak się poprawi po akrapie i moto zaczyna jechać zdecydowanie lepiej.
Ja Levis mimo wszystko nie umiem tak całościowo traktować sprawy i jak widzę możliwość poprawy komórki po komórce to jednak daje to chyba najlepsze efekty. Też często popadam w paranoje i potrafię kilka razy dziennie latać z sondą i loggerem poprawiając mapę przed jakąś krótką przejażdżką... ;) Zmiana w pogodzie robi dużą różnicę.

558

(10 odpowiedzi, napisanych Garaż)

PC nie jest do końca rozwiązaniem ale dobrze zestrojony też daje rade. Najlepiej konfigurować seryjne ECU jeśli to tylko możliwe.
Sam PC5, rapidbike i inne podobne bez strojenia i odpowiedniego sprzętu są nic nie warte i założę się że w wielu przypadkach obniżają moc motocykla. Jako narzędzie są spoko rozwiązaniem.

559

(10 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Najmocniejszy gotowiec;) Robię mocniejsze mapy:P Dodatkowo kilka prostych zabiegów mechnicznych zmienia diametralnie charakterystykę sprzętu. Seryjne mapy akrapa są zazwyczaj zbyt bogate tak asekuracyjnie bo niestety grzebanie w silnikach benzynowych niesie za sobą zdecydowanie większe ryzyko niż np. w dieslu:)

Nie zmienia to faktu że "2" w nazwie tej mapy to tylko jej oznaczenie. Komputer nie przewidział w pamięci miejsca pod drugą mapę, można je jedynie podmieniać.
Oczywiście inwestując odpowiednie pieniądze można zrobić również Switch dodatkowo łącząc to z QS którego masz w planach. Ba... można nawet zrobić launch control jak sobie tego życzysz :P

560

(10 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Ja się coś tam znam, przyjrzałem się jaki tam jest soft i jest na tyle okrojony że nie przewiduje "zapamiętania" dwóch map.
Da się to zrobić ale przy pewniej inwestycji i nie chodzi o sam przełącznik. Jak chcesz wiecej info to możesz się skontaktować ze mną na PW.
Na 100% mogę pogrzebać przy seryjnej mapie ale teraz jest na to za zimno żeby to miało sensowny efekt;)
Z husqą mało robiłem więc jak ktoś umie mnie poprawić to chętnie posłucham.

561

(4 odpowiedzi, napisanych Yamaha)

dysze i iglica to podstawa. powietrze regulujesz na bieżąco manetką;)

562

(19 odpowiedzi, napisanych Garaż)

weź telefon w rękę i sobie zadzwoń do kogoś kto się tym zajmuje skąd ktoś ma tutaj wiedzieć ile jakiś majster weźmie Ci zamalowanie proszkiem szafy?

563

(44 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

Działaj, działaj. Fajnie ze masz tyle zaparcia i bez wiekszej kasy ciągniesz temat. Ludzie często się zniechęcają jak trzeba na coś poczekać bo chcą na już a w normalnym życiu to tak nie działa. Kółek SM nie kupuj, dobrze Ci radzę - mało praktyczne a widzę że masz gdzie latać na kołach enduro;)

564

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

duzo szybciej, widac to w crf bo ma osobny obieg dla skrzyni i z samego sprzegla jest w ch*j syfu.

565

(10,174 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

ale wypas! Dzięki za wrzutkę !

566

(20 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Hehe:D chyba dziury nie widziałeś:P

Łataj to poksyliną i funduj tej maszynce odcięcie.

567

(20 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Tigiem to innej opcji nie ma a i tak się rozwali po czasie. Pewnie za jakiś czas oddasz do profi naprawy albo wymienisz te kartery co będzie kosztowało majątek;)

568

(64 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Ja chce dwie bluzy w Lce szare - na gwałt!

A może niebieskie? Byle nie czarne bo na mieści później wszyscy wyglądają tak samo.

569

(64 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Bluza podobnej jakości jak te z królikiem? Jeśli tak to coś wybiorę. Najbardziej na świecie chciałbym jeszcze dwie takie z królikiem w Lce... do ogarnięcia?

570

(9 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

Stary, pierdol to. - i żeby było śmieszniej to najlepsza rada jaką możesz dostać. Jak to zaczniesz dalej rozgrzebywać zapłacisz więcej niż za normalnie skonstruowany motocykl.

Kupiłeś moto którego się nie kupuje jeśli chce się tylko jeździć. Te motocykle powinny się nazywać "hujnia na kółkach" a nie Husqvarna.

Teraz doczytałem że na tulei to masz... k***a - zrób z nim coś śmiesznego ale nie nabijaj kolejnej bo to nie będzie działać i już;)