451

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Cierpie na bezsenność - u Ciebie widzę nie lepiej:P

Nie chciałem Cię obrazić tylko wysnułem swoje wnioski na podstawie pytań które zadawałeś w tym temacie.

Jak będziesz chciał sensownie i bezpiecznie pogrzebać przy tych mapach to odezwij się do mnie na PW, coś Ci podpowiem.

452

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Uważaj z tymi mapami, bo widzę że kulejesz od strony technicznej z podstawami moto a przy budowaniu mapy wypada mieć minimum podstawy, przyda się również sprzęt nadzorujący pracę silnika lub przynajmniej wiedza na co zwracać uwagę w pracy silnika.
Gotowce są chujowe i nimi sobie głowy nie zawracaj;) Większość zalewa moto z AFR 10-11 co jest chore bo to nie jest turbo charger tylko najzwyklejszy wolnossak:)
Chyba że chcesz się bawić tylko mapami EPT od przepustnic sterowanych przez ECU to spoko tego się nie da zjebać:)

453

(33 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

no i to już 30k może kosztować a nie jakieś zielone coś uratowane ze stodoły.

454

(11 odpowiedzi, napisanych Przywitalnia)

No i git.
Teraz tylko pierwszy bieg, trzymasz sprzęgło, gaz w opór i strzelasz ze sprzęgła!
Powodzenia.

455

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

No i fajnie, pewnie ta świeca słabo wkręcona była problemem.

456

(33 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

To kupi mu to chyba tylko szejk z dubaju.

457

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Levis tam nic takiego nie ma o czym piszesz.

Jedna przepustnica jest na linkę druga sterowana z ECU i to jej prędkość otwarcia względem TPS i obrotów to magiczne "mapy" w 690:)

Mimo wszystko to falowanie nie jest istotne;)

458

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Te mapy w 690 to śmiech na sali;) takie małe oszukaństwo:P
Po wgraniu prawdziwej mapy i zrobieniu kilku zabiegów jest szok że to tak ma dzialać:P

459

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

na zimno niech sobie chodzi jak chce, to nie jest temp jego pracy ale wiadomo cos tam ocenić można jak się wie na co patrzeć.
Mój 990 po modyfikacjach dolotu tez faluje przez pierwsze 15 - 30 sek pracy a jak dostanie temperatury to stoi w miejscu na 1500, dologliwość ustepuje po zwiększeniu podciśnienia w dolocie, ale kto jeździ na zimnym silniku i jeszcze na wolnych obrotach?

460

(19 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

w pl szybko sprzedaje się tylko 690 i 525 i to też "szybko" jak na SM. Ogólnie SM idą wolno a jak masz jakiegośwyczyna lub dziwaka to zapomnij;P

461

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

tez możliwe i ultra szybkie do zweryfikowania. Jedynie coś czuje że było by coś jednak słychać z tej głowicy tz. jakieś grzechotanie, obijanie się itd.

462

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Bezosługowy jest OK.

Jak do wtrysku dociera waha to po drodze już nic go nie hamuje w gardzieli dolotowej. Wtrysk jest pod przepustnicami, więc leje bezpośrednio na zawory ssące. Zakładamy że zawory chociaż się ruszają:)

463

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

No to nie czujnik.

464

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

Ale też nie zakręci ;) a Twój chyba kręci nie?

465

(45 odpowiedzi, napisanych KTM)

możliwe jeśli była wkręcona delikatnie.