Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Aktywne tematy Tematy bez odpowiedzi
Opcje wyszukiwania (Strona 33 z 150)
wejdz w tryb serwisowy i zobacz jaki błąd wyskakuje.
Świeci "check engine" czy może kontrolka od oleju?
Jeśli od oleju to masz problem z cisnieniem wiec albo brak oleju albo pompa.
Jeśli "check engine" to jak wyżej. W Yamahszkach jest to fajnie rozwiązane i łatwe.
To innym razem. Na wiosnę;)
Teraz odliczam czas do 2 w nocy bo ma śnieg spaść a bmw stygnie:D
Koniec modów w moim moto:) Przecierając go dzisiaj po ostatecznym poskładaniu wszystkiego do kupy stanąłem z tyłu i musialem zrobić to zdjęcie:)
[url=http://imgie.pl/image/aqjG1][/url]
Próbuj nie mam z DRZ doświadczenia. Wrzuć +5 tył na początek i będziesz zadowolony.
Motul 300V sie nie nadaje do tego moto. Kup 7100 jak koniecznie chcesz motula.
Stary masz moto które ma problem na serii siekać przelotowe 100:) Jedynki nie lubią takich stałych obciążeń.
Wsadź przełożenie które Cię interesuje do latania na kole a przelotówki jakie będą takie będą, nie myśl o tym.
Wesołych!
W wigilię udało się trochę pojeździć:D Zapowiada się że do sylwestra będzie można spokojnie latać po drodze.
Nie no ja wiem, stąd ja na allegro już nie zagląda w ogóle. Sam mam firmę która zajmuje się sprzedażą części motocyklowych i z allegro zrezygnowałem już w zeszłym roku.
Nie zmienia to faktu że taka pompa powinna kosztować 450zł max;)
Spox ale tą magurę sprzęgłową to mam po 650zł nową w pudełku od ręki:P
To jest przejebane że na allegro często używane cześci do KTM'a są droższe niż OEM. Warto sprawdzać.
Nie w tym rozmiarze, szkoda by mi było takiej felgi do obijania o krawężniki. 15 185 65 całkiem przyzwoite co nie zmienia faktu że do "palenia gumy" na salmopolu:P
Jeda opona 800zł... ja dałem ostatnio 50zeta od sztuki i właśnie szukam kolejnych na tył ale jeszcze tańszych:P
Spróbuj:D Jebniesz jednym garnkiem w tym samym dniu:)
Jeździłeś kiedyś czymś z większą ilością cylindrów? Zwłaszcza na kole:D /?