481

(5 odpowiedzi, napisanych Garaż)

wejdz w tryb serwisowy i zobacz jaki błąd wyskakuje.

Świeci "check engine" czy może kontrolka od oleju?

Jeśli od oleju to masz problem z cisnieniem wiec albo brak oleju albo pompa.

Jeśli "check engine" to jak wyżej. W Yamahszkach jest to fajnie rozwiązane i łatwe.

482

(4,972 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

To innym razem. Na wiosnę;)
Teraz odliczam czas do 2 w nocy bo ma śnieg spaść a bmw stygnie:D

483

(4,972 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Koniec modów w moim moto:) Przecierając go dzisiaj po ostatecznym poskładaniu wszystkiego do kupy stanąłem z tyłu i musialem zrobić to zdjęcie:)
[url=http://imgie.pl/image/aqjG1]http://imgie.pl/images/2017/12/28/IMG_20171228_173409f9373.md.jpg[/url]

484

(12 odpowiedzi, napisanych Suzuki)

Próbuj nie mam z DRZ doświadczenia. Wrzuć +5 tył na początek i będziesz zadowolony.

Motul 300V sie nie nadaje do tego moto. Kup 7100 jak koniecznie chcesz motula.

485

(12 odpowiedzi, napisanych Suzuki)

Stary masz moto które ma problem na serii siekać przelotowe 100:) Jedynki nie lubią takich stałych obciążeń.
Wsadź przełożenie które Cię interesuje do latania na kole a przelotówki jakie będą takie będą, nie myśl o tym.

486

(4 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Wesołych!
W wigilię udało się trochę pojeździć:D Zapowiada się że do sylwestra będzie można spokojnie latać po drodze.

487

(21 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Nie no ja wiem, stąd ja na allegro już nie zagląda w ogóle. Sam mam firmę która zajmuje się sprzedażą części motocyklowych i z allegro zrezygnowałem już w zeszłym roku.
Nie zmienia to faktu że taka pompa powinna kosztować 450zł max;)

488

(21 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Spox ale tą magurę sprzęgłową to mam po 650zł nową w pudełku od ręki:P
To jest przejebane że na allegro często używane cześci do KTM'a są droższe niż OEM. Warto sprawdzać.

489

(17 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)