1,726

(16 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

No właśnie a mój antyhopa miał i był rok młodszy:P i troche tanszy:D

1,727

(13,356 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Hahahahaha!!!:D Wygląda jak by ktoś ten motor z drogi pozbierał:D

1,728

(16 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Stary... sprzęt który kupiłem stał rok a był zajebiście przygotowany i w dobrym stanie. Jak bym ja go nie kupił to nadal by stał. A żeby było śmieszniej nikt nawet nie przyjechał go oglądać, byłem pierwszy.

1,729

(25 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jeszcze niech sprawdzi czy zawory nie są ciasne;) Albo jeszcze lepiej czy rozrząd nie jest przestawiony.

1,730

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Aaa, spoko już rozumiem.
Jako że mam JAPOŃSKI pojazd marki HONDA za który odpowiadają mega konstruktorzy z całego świata w mega fabrykach... mega, naj, itd... :P   to manual wziął to pod uwagę już na poziomie użytkownika i wyznaczył graniczną wartość dla płytek aby nie doszło do sytuacji przez Ciebie opisanej w pojeździe włoskiej marki Apcośtam (za którą to markę odpowiadają dostawcy pizzy z całego świata :P ). Graniczną płytką jest 120, więc do tej płytki można sobie spokojnie latać.

Oczywiście się śmieje więc no offence:P

BTW. zdecydowałem że w przyszłym roku na zimę kupie sobie apkę jak będzie w dobrych pieniądzach bo manual jest fajnie napisany i ogólnie dość przyjazna się wydaje do grzebania:) a taka refleksja z racji na to że właśnie manuala do niej sobie pobrałem;)

1,731

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

wrzuć screen z manuala SXV bo nie wiem o który dokładnie wymiar Ci chodzi. Generalnie dokonałem pomiary które są przewidziane w manualu i to wszystko;) Moim zdaniem wystarczy. W crf szklanki są tylko na zaworach ssących i nie wiem co by się musiało odwalić żeby przyhaczały o głowicę;)

EDIT: Koniecznie wrzuć o który wymiar Ci chodzi, wlasnie zobaczyłem że SXV ma taki sam układ popychaczy i krzywek;)

1,732

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Szklanki OK. To będzie standard w crf czyli gniazda;) W sumie chyba tylko w PL się tym przejmują bo w manualu i w stanach ludzie schodzą do płytek 120 i zmieniają głowicę:P

1,733

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

spokojnie;) Ogarnięte.
Zawory mają koło 40godzin myślę że jeszcze mają czas. Jak zobaczę że spierdziela luz zaworowy to zrzucę sobie jeszcze raz głowicę.

1,734

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Normalne gniazda z brązu czy innego szajsu. Jak się rozruchają można sobie wstawić nowe, najlepiej ze stalowymi zaworami ;)

1,735

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Pierdole to;)
Składam jak jest i zbieram sobie na nową głowice... w przyszłym roku się zmieni, chyba że luz zaworowy będzie spierdzielał (co będę kontrolował) to postaram się o wymianę gniazd zaworowych i zaworów ssących na nowe;) Jest to 2 godziny roboty więc nie ma się co zastanawiać.

1,736

(27 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Rozumiem że fakt połyskiwania na niebiesko o niczym nie świadczy? Połyskuje na niebiesko jedynie fragment grzybka który nie styka się z przylgnią. Fragment który styka się z przylgnią świeci się jak psu jaja i wygląda na zwykła stal.
Czyli zawór nie jest tak ciemny na przylgni jak twój.
Co do wagi to szukałem nic nie znalazłem, sam porównać nie mam jak;)
Ogólnie jest lipa bo pytki na ssących mam już 155 a jak wiadomo przy tytanach warto by było już się rozglądać za regeneracją głowicy;)

Hej!
Ma ktoś sposób na rozróżnienie zaworów stalowych od tytanowych?
Dokładnie rozchodzi się o crf450r.

1,738

(1,456 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

"Wspaniała sprawa" :P

1,739

(16 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Kurde widze że sprzedać crf to niezły problem ale żeby kupić też trzeba się nieźle najeździć.
Zwłaszcza że widzę, Twoja wygląda całkiem przyzwoicie wizualnie i jest dobrze doposażona.
Ludzie chcą idealnej a ideały nie istnieją... zwłaszcza w świecie SM:)

1,740

(4 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

napisane że tak.