1

Temat: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Szukam jakiejś dobrej miejscówki do polatania na kolach SM w terenie. Chodzi o latanie w kółko (MX) a nie enduro.
Do tej pory latalem (ostatni raz rok temu) w Strzeniówce, ale tam piach więc męka na slickach.

Najbardziej zależy mi na miejscówkach na zachód od Warszawy.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

2

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

zapraszam do mnie, 3km od mojej chaty odkryłem tor enduro-mx, jest pare fajnych hop, bandy, itd, nawieszchnia ubita, elegancko, aktualnie ustalam kto nim zawiaduje  :)

jutro bede tam na 100% nie wiem tylko o której, możemy się ustawić

wiocha Święcice, na wylocie na Poznań, 5 km od centrum Ożarowa, tor przy samej trasie wiec spokojnie możesz zostawić przyczepkę u mnie i ten kawałek podbijemy na kołach

Daniel pewnie też bedzie chętny, fruwaliśmy tam w zeszłym tygodniu

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018

3

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Niedziela rano, jest ok? To moj jedyny termin.
Podeslij mi na prw namiar na siebie.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

4

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

w sumie można i w niedziele rano powalczyć, poszło pw...

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018

5

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Franz napisał/a:

w sumie można i w niedziele rano powalczyć, poszło pw...

franz, proszę daj znać o której tam bedziecie.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

6

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

reklamacje napisał/a:
Franz napisał/a:

w sumie można i w niedziele rano powalczyć, poszło pw...

franz, proszę daj znać o której tam bedziecie.

jak Crazy jutro nie da rady to ok 14stej bym tam podbił, jak masz chęc to śmiało

ale wieczorem jeszcze dam znaka ,jak z Crazym dogram co i jak

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018

7

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Franz napisał/a:
reklamacje napisał/a:
Franz napisał/a:

w sumie można i w niedziele rano powalczyć, poszło pw...

franz, proszę daj znać o której tam bedziecie.

jak Crazy jutro nie da rady to ok 14stej bym tam podbił, jak masz chęc to śmiało

ale wieczorem jeszcze dam znaka ,jak z Crazym dogram co i jak

OK, dzieki i czekam na info

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

8

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

A co byście powiedzieli na jazdy w najbliższy wtorek. MIeszkam na Bemowie więc mam rzut beretem. Naturalnie godzina do ustalenia ale tak po południu (18.30?).

Pozdr.
Sosen

9 Ostatnio edytowany przez psatp (2011-06-17 23:43:29)

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Tor o którym mówi Franz jest torem prywatnym. Radko można tam latać bo sąsiedzi itd.   W niedziele tam już zupełnie nie można bo obok jest kościół i to troszkę koliduje ze śpiewami.

www.propitbike.pl

10

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

bialoleka i m1 marki .... M1 plaski  , bialoleka  z  trumnami ...

i can do this .. here, hold my beer

11

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

to nie w-wa ale w górze kalwarii praktycznie cały czas można tylko trochę piaszczysty, jak lekko po deszczu to na "małym torze" nawet można pojechać, no chyba że po treningu mx to trochę rozjeżdżone i lipa

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

12

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

psatp napisał/a:

Tor o którym mówi Franz jest torem prywatnym. Radko można tam latać bo sąsiedzi itd.   W niedziele tam już zupełnie nie można bo obok jest kościół i to troszkę koliduje ze śpiewami.

Te wiochy to moje rodzinne okolice i kościoła w Święcicach nie ma... ;) Nie strasz psatp :) Co nie zmienia faktu, że sąsiedzi są i niekoniecznie musi im się podobać burczenie. A, że okolica jaka jest taka jest to i pewnie widłami między łopatki można dostać. Jeśli to faktycznie w Święcicach tuż przy trasie, to tor należy do gościa prowadzącego firmę Dandy Motocykle, która mieści się tuż przy tym torze. Gość organizuje jakieś jazdy w terenie, serwisuje sprzęty, pisze artykuły do magazynów turystycznych typu Motovoyager itp.

13

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Dandy prowadzi naprawdę dobry serwis - godny polecenie

14

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

kogo jest tor nie wiem ale w tym tygodniu to ustale, bo obiekt do trenowania jest naprawde spoko, i aż nie wypada fruwać bez ustalenia co i jak
a obok jest cmentarz a nie Kościół wiec byłeś blisko Marcin  :)

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018

15

Odp: [W-wa]Gdzie latacie w terenie?

Franz napisał/a:

kogo jest tor nie wiem ale w tym tygodniu to ustale, bo obiekt do trenowania jest naprawde spoko, i aż nie wypada fruwać bez ustalenia co i jak
a obok jest cmentarz a nie Kościół wiec byłeś blisko Marcin  :)

No to ustal prosze Franz bo ja to z kolei slyszalem jakies cuda ze niby ktos sie tam zabil i tor jest zamkniety ale to opowieści na zasadzie jedna baba drugiej babie.
Odpowiadajac na tytulowe pytanie Crazyego:
tor na wojcieszynie - ma on jednak dwie duze wady: jest na piachu i jest plaski praktycznie bez hopek.
Crazy - a co z dzikim torem obok cmentarza we Włochach tym na fortach? Z rok czasu tam nie bylem - jest jeszcze?

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.