moim zdaniem
likwidacja klasy amator to błąd
latanie w PP na końcu peletonu nie powoduje rozwinięcia nowych umiejętności
przesunięto mnie do amatorów a jak się okazało
było tam wieciej zabawy dal mnie niż w PP
byli tam zawodnicy o podobnym poziomie umiejętności
dzięki czemu istniała między nami rywalizacja, byłą walka między zawodnikami
a w PP gonisz znikający punkt....
nie liczyłem czasów ale wydaje mi się
że grono osób które zasiliło PP wychodząc z klasy Amator
według zasad panujących w 2016
w roku 2017 dostało by bilet powrotny do amatorów
według mnie powinny zostać trzy klasy jak są MP, PP i Amator
i podział na klasy zawodników powinien być po pierwszych kwalifikacjach bądź zawodach
by nie tworzyć pewnych wynaturzeń
np
zawodnicy z Niemiec jeżdżący na poziomi MP siedzą w PP
zawodnicy w PP którzy nie koniecznie chcą isć do MP
zawodnicy w Amatorach którzy ewidentnie odstają od poziomu tej grupy - Agata w poznaniu
podział na klasy według osiąganych czasów przyniesie lepsze korzyści niż likwidacja Amatorów
dziś w MP lata około 15 osób
zlikwidujemy Amatora a PP albo będzie przepełniony, albo zwyczajnie grono ludzi oleje wyścigi
bo jaki sens jechać 400 km by dowiedzieć się że się nie zakwalifikowało
sprzedam części
EXC 520 / LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220 tel 698 - 672 - sto jeden