226

Odp: Sezon 2017

Trawer - teraz mowisz, ze dostawales 3 duble, a jak chcielismy normalne treningi bez podzialow na 20 min to krzyczales - jak to, tak musi byc- tak jest czechach itd. Takimi drobnymi detalami zaczynacie z polskiego sm robic sport tylko dla "bogatych'. Jak dalej bedzie to na runde bedzie szo 1000 nawet dla tych ktorzy chca sprobowac.

Reasumujac - ktos majacy do wyboru rookie 600 czy tam inne plastiki, a sm wybierze te pierwsze.


Maly - super opis sytuacjí !!!

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

227

Odp: Sezon 2017

Levis , Ty udajesz czy naprawdę nie kumasz? :), Czy ja narzekałem że dostałem 3 duble?!!!!!, chodzi o to , że jak ścigasz się z szybszymi to szybciej rozwijasz się i starasz się im dorównać nawet widząc znikający punkt, więc startując w PP mając marne szanse na dogonienie połowy stawki to mimo chęci i samozaparcia dążysz do celu i uczysz się, na tym to polega, i nikt Cię nie rozjedzie jak nie wykonasz głupich ruchów , nawet dziecko to pojmuje na początku jazdy. Ale jak na torze wiercisz się jak smród po gaciach i kombinujesz to wiadomo , że kolizja będzie.
Maly - ja tylko dałem przykład jak słabszy zawodnik zaczyna jeździć z szybszymi ,a donosy to już inna sprawa

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

228

Odp: Sezon 2017

Levis ile jeszcze lat w tym amatorze chciałbyś jeździć? Uwazam, ze jeżeli juz klasa amator miałaby pozostać pozostać to wylacznie z zapisem w regulaminie, ze masz prawo w niej startować, ale tylko i wyłącznie pierwszy, jeden sezon. Mówiąc dokładniej dla osób które faktycznie ze startami nie miały wczesniej nic wspólnego, a nie dla takich starych wyjadaczy jak Ty m.in. Levis.

229

Odp: Sezon 2017

Jak to ile, tyle ile potrzeba, tzn jak moje czasy będą się kwalifikować do PP. Jedni łapią skilla szybko, inni, np ja,  wolniej.
W tej chwili widzę, ze w tej klasie są jeszcze szybsi ode mnie, wiec jaki a sens pchać się do PP, gdzie nie będę w stanie z nikim nawiązać walki a wyprzedzę tylko tych, którzy będą mieli poważny wypadek lub popsuje im się motocykl...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

230 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-11-29 11:59:27)

Odp: Sezon 2017

My staramy się coś zrobić żeby było więcej kasy dla organizatorów. Jestem ciekawy jaka by była wasza reakcja przy informacji, że wszystko zostaje po staremu ale wpisowe idzie do góry +\- 100zł mogę się założyć, że część by mówiła dokładnie to samo że zabijamy ten sport i odstraszamy nowych ludzi.
Wniosek jest taki, że obojętnie co się zrobi dla części będzie źle.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

231

Odp: Sezon 2017

Pytamy po raz 8 - pity jada z SM, czy nie?

To co robicie poprawi sytaucje na 1 max 2 sezony. Potem 30-40% ludzi z klas SM przejdzie na "emeryturę" a nowych osób będzie jak na lekarstwo.

Rundy się malo oplacaja, bo są zle zarządzane.

Dlaczego pity placa mniej mimo, ze zajmuja wiecej czasu na torze niż klasa amator ?

Po co 4 gości do odbioru motocykli w Bydgoszczy ?

Po co te badania lekarskie ? Nie wystarczy oświadczenie kierującego o stanie zdrowia i udziału na własną odpowiedzialność ?

Badanie glosnosci powinnio być robione każdorazowo przed wjazdem i karac przymusowa pauza w rundzie.

Tory burza się, ze jest brudno po zawodach ? Oplacic firmę, ktora przyjedzie z karszerami i oczysi asfalt...

Bierzecie się za "ratowanie" Sm w pl od dupy strony, zamiast zacząć od podstaw.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

232 Ostatnio edytowany przez snieg (2016-11-29 13:25:52)

Odp: Sezon 2017

maniek-rr312 napisał/a:

(...) wszystko zostaje po staremu ale wpisowe idzie do góry +\- 100zł (...).

Jak dla mnie, to i nawet mogłoby być o 150 więcej i to by było lepsze rozwiązanie niż klasa Street.

Szczerze mówiąc, to wpisowe/treningi są i tak bardzo tanie, więc ja nie rozumiem całego narzekania.

Dla porównania treningi przed WMMP, to wpisowe (na taki Speed-Day przed rundą) to około 800-1000 PLN.
Pomijając zagraniczne treningi, na SlovakiaRing / PanoniaRing czy Brno...  bo tam cena to ok ~300 Euro.


Maniek, nie wiem jak innych, ale mnie szczerze zdemotywowałeś do dalszych prób ścigania się w SM.

#21, śnieg

233 Ostatnio edytowany przez zural_Jedrzej (2016-11-29 13:10:13)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Pytamy po raz 8 - pity jada z SM, czy nie?

To co robicie poprawi sytaucje na 1 max 2 sezony. Potem 30-40% ludzi z klas SM przejdzie na "emeryturę" a nowych osób będzie jak na lekarstwo.

Rundy się malo oplacaja, bo są zle zarządzane.

Dlaczego pity placa mniej mimo, ze zajmuja wiecej czasu na torze niż klasa amator ?

Po co 4 gości do odbioru motocykli w Bydgoszczy ?

Po co te badania lekarskie ? Nie wystarczy oświadczenie kierującego o stanie zdrowia i udziału na własną odpowiedzialność ?

Badanie glosnosci powinnio być robione każdorazowo przed wjazdem i karac przymusowa pauza w rundzie.


Levis brawo !!! napisz teraz to wszystko zamiast na forum to do PZM , bo nie sądzę żeby ktokolwiek z nas tu obecnych znał odpowiedź dla czego w Bydgoszczy było 4 gości na odbiorze anie dwóch czy jeden !!!jak by to miało jakieś znaczenie , organizował to LKT a Panowie na odbiorze, byli to działacze z klubu i zapewne robili to charytatywnie !!! " RUNDY sie mała opłacają bo są zle zadządzane" Chłopie to zajmij się organizacją !! zakładaj firmę podpisz umowę z PZM i bedziesz promotorem zlikiwdujesz badania lekarskie , wezmiesz na siebie całą odpowiedzialność za zdrowie zawodników i gitara !:)

234

Odp: Sezon 2017

Haha, juz widzę te charytatywne siedzenie kolesiów :-)

Jak do tej pory, nikt nie przedstawił żadnego sprawozdania, co ile kosztuje i na co dokladnie rozchodzą sie "wpisowe" - wiec o czym w ogóle mowa ?

Cale 3 tory i żadnych perspektyw... I tak, na pewno klasa street to naprawi.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

235

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Haha, juz widzę te charytatywne siedzenie kolesiów :-)

Jak do tej pory, nikt nie przedstawił żadnego sprawozdania, co ile kosztuje i na co dokladnie rozchodzą sie "wpisowe" - wiec o czym w ogóle mowa ?

Cale 3 tory i żadnych perspektyw... I tak, na pewno klasa street to naprawi.

ale o jakich Ty mówisz sprawozdaniach ? widać , że nie masz o tym pojęcia i nie organizowałeś nigdy zawodów!

takie sprawozdanie , zdaje klub na zebraniu walnym sprawozdawczym dla swoich członków, ile co kosztowało a nie do publicznego wglądu ! , więc jak chcesz mieć taki podgląd kosztów to wybierz się na sprawozdanie do LKT i sie dowiesz ile co kosztowało !

236

Odp: Sezon 2017

Levis czhyba pisales gdzies ze nie jedziesz w '17, to po sie tak spinasz o to wszystko.

"Nie ma boga. Jest Mmmmotór!"
KTM SMR450 '13 #23

237

Odp: Sezon 2017

snieg napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:

(...) wszystko zostaje po staremu ale wpisowe idzie do góry +\- 100zł (...).

Jak dla mnie, to i nawet mogłoby być o 150 więcej i to by było lepsze rozwiązanie niż klasa Street.

Szczerze mówiąc, to wpisowe/treningi są i tak bardzo tanie, więc ja nie rozumiem całego narzekania.

Dla porównania treningi przed WMMP, to wpisowe (na taki Speed-Day przed rundą) to około 800-1000 PLN.
Pomijając zagraniczne treningi, na SlovakiaRing / PanoniaRing czy Brno...  bo tam cena to ok ~300 Euro.


Maniek, nie wiem jak innych, ale mnie szczerze zdemotywowałeś do dalszych prób ścigania się w SM.


Mnie duzo bardziej zdemotywowalaby taka cena wpisowego, wtedy w PP zostalo by jakies zero osob, no chyba ze Snieg by latal :)

Zapraszam na nasz FanPage! https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/

238 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-11-29 14:49:56)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Pytamy po raz 8 - pity jada z SM, czy nie?

To co robicie poprawi sytaucje na 1 max 2 sezony. Potem 30-40% ludzi z klas SM przejdzie na "emeryturę" a nowych osób będzie jak na lekarstwo.

Rundy się malo oplacaja, bo są zle zarządzane.

Dlaczego pity placa mniej mimo, ze zajmuja wiecej czasu na torze niż klasa amator ?

Po co 4 gości do odbioru motocykli w Bydgoszczy ?

Po co te badania lekarskie ? Nie wystarczy oświadczenie kierującego o stanie zdrowia i udziału na własną odpowiedzialność ?

Badanie glosnosci powinnio być robione każdorazowo przed wjazdem i karac przymusowa pauza w rundzie.

Tory burza się, ze jest brudno po zawodach ? Oplacic firmę, ktora przyjedzie z karszerami i oczysi asfalt...

Bierzecie się za "ratowanie" Sm w pl od dupy strony, zamiast zacząć od podstaw.

1. Klasa Pit Bike jedzie w przyszłym roku. Jest to puchar markowy i rozlicza się na zupełnie innych zasadach niż normalni zawodnicy. Wpisowe płaci organizator pucharu markowego (stała kwota co rundę, niezależnie od ilości zawodników) organizatorowi, a zawodnicy płacą jemu.

2. Ilość ludzi do odbioru w Bydgoszczy to kwestia samego klubu. Zauważ, że te same osoby później pełnią inne funkcje.

3. Badania lekarskie są potrzebne dla organizatora przy organizacji imprezy masowej. W przypadku wypadku śmiertelnego zjawia się prokuratura i żąda takich dokumentów. Żaden organizator nie weźmie sobie na plecy takiej odpowiedzialności.

4. Levis badania głośności i tak są robione z przymknięciem oka bo część zawodników by nigdy nie wystartowała i by było, że przyjechali na zawody zapłacili wpisowe i organizator robi pod górkę. Jak się czepiacie organizatorów to polecam wpierw mieć motocykle zgodne z regulaminem!!

5. Czyszczenie toru jest już właśnie wliczone w koszty rundy. Zobacz w Bydgoszczy po rozdaniu nagród jeździ polewaczka i czyści tor. Tak samo było w Poznaniu.

Levis czepiasz się rzeczy, o których nie masz pojęcia. Twój tok rozumowania jest bardzo roszczeniowy i ogólnie wszystko jest źle.
Weź się chłopie za jazdę i na bank będziesz zadowolony ze startu w PP. Jeżeli się boisz o swoje zdrowie to po co startować?? Nie lepiej tą kasę przeznaczyć na wolne treningi na jakimś torze? Za 150zł latasz cały dzień do upadłego i nikt tobie nic nie narzuca.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

239

Odp: Sezon 2017

KaspaSM napisał/a:
snieg napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:

(...) wszystko zostaje po staremu ale wpisowe idzie do góry +\- 100zł (...).

Jak dla mnie, to i nawet mogłoby być o 150 więcej i to by było lepsze rozwiązanie niż klasa Street.

Szczerze mówiąc, to wpisowe/treningi są i tak bardzo tanie, więc ja nie rozumiem całego narzekania.

Dla porównania treningi przed WMMP, to wpisowe (na taki Speed-Day przed rundą) to około 800-1000 PLN.
Pomijając zagraniczne treningi, na SlovakiaRing / PanoniaRing czy Brno...  bo tam cena to ok ~300 Euro.


Maniek, nie wiem jak innych, ale mnie szczerze zdemotywowałeś do dalszych prób ścigania się w SM.


Mnie duzo bardziej zdemotywowalaby taka cena wpisowego, wtedy w PP zostalo by jakies zero osob, no chyba ze Snieg by latal :)

Dlatego też staramy się zrobić coś bez podnoszenia wpisowego. Wiem jak by zareagowała większość ludzi w PP.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

240

Odp: Sezon 2017

maniek-rr312 napisał/a:

Dlatego też staramy się zrobić coś bez podnoszenia wpisowego. Wiem jak by zareagowała większość ludzi w PP.

No widzisz i takie błędne koło..

PP nie ruszamy, bo się będą "burzyć", ale amatorów już u*ierdolić można.

#21, śnieg