181

Odp: Sezon 2017

mallly200sx napisał/a:

Będą te pity?

Ja co roku wypełniam

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

182

Odp: Sezon 2017

Powinniśmy czerpać z krajów gdzie pewne rzeczy skutecznie działają.
Cel to zwiększyć frekwencję aby obniżyć koszty stałe, zwiększyć rentowność i widowiskowość naszej dyscypliny.

Skupiłbym się na kilku fundamentalnych zmianach:

1. Wprowadzić klasę STREET jako klasę rangi mistrzowskiej, zawodnicy bez przeszłości motocrossowej oraz typowi asfaltowcy z pewnością wezmą udział. Byłaby to pełnowartościowa rywalizacja o medale a nie drugi sort zawodników. 
2. Klasę AMATOR zlikwidować gdyż dubluje w założeniach klasę Puchar Polski, niczego nie wnosi.
3. Postarać się wprowadzić nowe obiekty do kalendarza - Łódź, Słomczyn może Pszczółki - tu widzę rolę szczególnie dla Managera z ramienia PZM
4. SuperChrono - dodatkowy trening liczony 6 zawodników (nie nadrzędny)
5. Uproszczenie procedur ze strony PZM aby obniżyć koszt organizacji - do decyzji PZM

Pozdrawiam   
Fabio #251

183

Odp: Sezon 2017

Mysle ze skoro dodajemy nowe klasy i jest walka z czasem zawodów to Super Chromo powinno wypaść.

184 Ostatnio edytowany przez trawer (2016-11-28 11:15:39)

Odp: Sezon 2017

Panowie, jak dobrze kojarzę to dwa lata była szansa na rozwinięcie klasy Amator i oprócz rozwoju dyskusji na forum to nic z tego nie wyszło, bo bardzo mało jechało w tej klasie. Jestem za wprowadzeniem nowej klasy i zobaczymy co wyjdzie po roku. Jak będzie to samo co z klasą Amator to zrobić to co było kiedyś, PP podzielić na dwie klasy, OPEN C2 i C1 do 450cm3. Klasy Junior na razie nie będzie bo są na razie rozmowy na poziomie ministerialnym , więc nie jest to widzi misie PZM-otu, ale duża strata dla nas bo przyszłościowo nie było by problemów z robieniem dodatkowych klas tylko z Junior idą do PP lub MP. W klasie Street jak ktoś dobrze wjeździ się w tor przez rok lub mniejszy okres czasu to nie będzie miał żadnego problemu z przejściem do PP przy potrenowaniu terenu. Do tej pory nawet dziewczyny dały sobie radę (oczywiście nie ujmując im) , wystarczy tylko chcieć i jak zachowujesz podstawy bezpieczeństwa na torze to nawet jadąc najwolniej nikomu nie zawalisz drogi i nikt nie będzie miał do ciebie pretensji. Maniek i Franz ostatnio jeździliście z moim juniorem i jakoś nikt nikomu nie zajeżdżał drogi.

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

185

Odp: Sezon 2017

No tak, na zawodach jak ktos pojedzie za wolno i dostanie 10 dubli, to OK, ale dzien wczesniej na treningu to juz nie OK i tam podzial na klasy musi zostac.

Dalej nie rozumiem czym ma sie roznic podwojna klasa PP
Od klasy PP i amator - obu po dwa wyscigi.

Widze, ze decyzje i tak juz zapadly.

Bez klasy amator, wg mnie nikt o niskich umíejetnosciach (m.in. Ja) nie przyjedzie na zawody bo:
A) w PP za szybko zapierdalaja
B) w street za szybko zapierdalaja

Takze jezeli zmiany maja na celu poszukiwanie talentow co przychodza na 1 runde i jada od razu w srodku lub czubie to ok.
Natomiast z ulicy to przyjdzie garstka osob.
Pytanie gdzie bedzie wiecej chetnych.

Takze ten :-D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

186 Ostatnio edytowany przez snieg (2016-11-28 13:12:39)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Bez klasy amator, wg mnie nikt o niskich umíejetnosciach (m.in. Ja) nie przyjedzie na zawody bo:
A) w PP za szybko zapierdalaja
B) w street za szybko zapierdalaja

Odłączyłem się od tej dyskusji dawno, bo stwierdziłem, że nie ma sensu - bo i tak jakich innych opcji bysmy nie przedstawili, to i tak nikt ich nawet nie rozpatruje i nikt się nie liczy z amatoram.

... więc (niestety :P) znowu musze się z levisem zgodzić...

Dlatego jak wejdzie klasa Street, to ja też Sezon 2017 sobie odpuszczę. Chcialem się rozjeździć jeszcze trochę i potem spróbować swoich sił w PP, ale chyba nie będzie mi dane.

... na moje miejsce pewnie będzie 432541 nowych chętnych do klasy Street, wiec żadna strata.

Czas znaleźć sobie inne zajęcie - np. szydełkowanie. ;)

#21, śnieg

187

Odp: Sezon 2017

dużo słodkiego pierdolenia widzę tradycyjnie, kto ma faktycznie chęć się pościgać to bierze grata na zawody i jedzie w PP czy Street i da se rade, jakoś przez tyle sezonów amatora nie było i ludzie do PP nie bali się zapisywać, decydują tu widzę raczej kwestie ambicjonalne. w końcu lepiej być na pudle w amatorach niż koło 15stego miejsca w PP, i taka jest prawda, Trawer dobrze gada, jego Młody zapierdzielał z nami w Łodzi jak równy z równym i jakoś nie pękał a ma ze 12 czy tam 13 lat

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

188

Odp: Sezon 2017

Nie no ale akurat przykład 12latka jest tutaj bez sensu. Jakie będzie mil konsekwencje jak cos sobie zlamie przy wypadku? Żadne, nie pójdzie na kilka lekcji i po sprawie. Nie dziwie sie, ze nie pęka i jeździ z doroslymi.

Juz kiedys pisałem dlaczego mie mam aktualnie chęci lecieć w PP - jest tam za duże cisienie, ludzie przeceniają swoje umiejemosci tym samym powodując wypadki kosztem ambicji.

Ja zawasze jeżdżę tak, żeby w nikogo się nie wjebac komus w dupe i mysle ze 90% ludzi z grupy amator mysli i jeździ tak samo. W PP widziałem, ze to nie ma znaczenia, byle dojechać na wyższym miejscu.

Może sie mylę. Może to jest trudne do zrozumienia, ze niektórzy nie mogą pozwolic sobie na 100% jazdę na krawędzi bezpieczeństwa, ale wciąż maja ochotę na odrobine rywalizacji.

Co do pucharów - dla mnie jak i pewnie większości amatorów, może ich nie być, bo co to za osigniecie wyprzedzić ludzi, którzy są często 2 czy 3 raz na torze..

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

189 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-11-28 14:13:13)

Odp: Sezon 2017

Levis - jak ktoś się nie chce ścigać a jedynie się "pobawić" to są wszelkiej maści speed day'e, track day'e i inne tego typu pojeżdżawki. To są wyścigi i to poważne w randze Mistrzostw Polski i Pucharu Polski. W MX czy enduro jest dokładnie to samo a jak komuś nie odpowiada formuła czy regulamin to nie startuje albo jeździ w jakichś amatorskich imprezach organizowanych w mniej lub bardziej profesjonalny sposób przez różnej maści zapaleńców.
Więc albo się w to wchodzi, licząc się z ryzykiem i wszelkimi możliwymi konsekwencjami, albo ogląda się wyścigi z trybun sącząc piwko...

Ja uważam, że to dobre posunięcie. Klasa amator już była i jak wiele osób tutaj zauważyło, wbrew wielu deklaracjom, szału wcale nie zrobiła.
Skoro na całym świecie taka formuła(klasa Street) działa i faktycznie przyciąga coraz to nowych chętnych to czemu u nas miałoby być inaczej? Czemu zwyczajnie nie spróbować i nie dać jej szansy?
Zaufajcie zawodnikom, którzy zjedli już zęby na tym sporcie. Chłopaki mają kontakty z zawodnikami za granicą a i sami trochę po świecie jeżdżą i nie jedno widzieli.
Przecież nikt nie robi tego na złość "amatorom" a zupełnie odwrotnie - chodzi o zachęcenie i przyciągnięcie zupełnie nowych ludzi i zarażenie ich bakcylem SM.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

190

Odp: Sezon 2017

Levis żebyś ty przelał swoje zaangażowanie pisania na forum w treningi to uwierzy mi walczył byś o czołowe miejsce w MP :)

191 Ostatnio edytowany przez trawer (2016-11-28 15:03:39)

Odp: Sezon 2017

Franz napisał/a:

dużo słodkiego pierdolenia widzę tradycyjnie, kto ma faktycznie chęć się pościgać to bierze grata na zawody i jedzie w PP czy Street i da se rade, jakoś przez tyle sezonów amatora nie było i ludzie do PP nie bali się zapisywać, decydują tu widzę raczej kwestie ambicjonalne. w końcu lepiej być na pudle w amatorach niż koło 15stego miejsca w PP, i taka jest prawda, Trawer dobrze gada, jego Młody zapierdzielał z nami w Łodzi jak równy z równym i jakoś nie pękał a ma ze 12 czy tam 13 lat

franz , Remek ma 10 lat :), jak będzie miał 13 to ja już tylko będę tyły obstawiał :),
Levis , Twój wpis o konsekwencjach młodego naprawdę jest na poziomie , masakra
Spidi i Jedruś dobrze piszą :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

192 Ostatnio edytowany przez levis (2016-11-28 14:59:24)

Odp: Sezon 2017

Dzieki za uznanie :-)

Prawda jest taka, ze dla mnie klasa amator jest super, tylko brakuje mi 2 wyścigu.
Jakby były 2 grupy pp i  street to tez ok, ale wtedy wg mnie zabraknie czasu na pity.

Podczas moich startów nauczyłem sie jednego - można latać na wszystkim i nawet wygrywać, lecz bezpieczniej jest na przyszykowanym sprzecie.

Co będzie to będzie, życzę owocnego sezonu i 100 nowych osób.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

193

Odp: Sezon 2017

Spidi napisał/a:

Levis - jak ktoś się nie chce ścigać a jedynie się "pobawić" to są wszelkiej maści speed day'e, track day'e i inne tego typu pojeżdżawki. To są wyścigi i to poważne w randze Mistrzostw Polski i Pucharu Polski. W MX czy enduro jest dokładnie to samo a jak komuś nie odpowiada formuła czy regulamin to nie startuje albo jeździ w jakichś amatorskich imprezach organizowanych w mniej lub bardziej profesjonalny sposób przez różnej maści zapaleńców.
Więc albo się w to wchodzi, licząc się z ryzykiem i wszelkimi możliwymi konsekwencjami, albo ogląda się wyścigi z trybun sącząc piwko...

Ja uważam, że to dobre posunięcie. Klasa amator już była i jak wiele osób tutaj zauważyło, wbrew wielu deklaracjom, szału wcale nie zrobiła.
Skoro na całym świecie taka formuła(klasa Street) działa i faktycznie przyciąga coraz to nowych chętnych to czemu u nas miałoby być inaczej? Czemu zwyczajnie nie spróbować i nie dać jej szansy?
Zaufajcie zawodnikom, którzy zjedli już zęby na tym sporcie. Chłopaki mają kontakty z zawodnikami za granicą a i sami trochę po świecie jeżdżą i nie jedno widzieli.
Przecież nikt nie robi tego na złość "amatorom" a zupełnie odwrotnie - chodzi o zachęcenie i przyciągnięcie zupełnie nowych ludzi i zarażenie ich bakcylem SM.

100% racji

Panowie jestem po rozmowach z kilkoma zawodnikami z WMMP i są zajarani pomysłem. Odbyłem też pogawędki z moimi byłymi rywalami z pucharu R1, którzy obecnie nic nie robią i również zapalili się do tematu.
Mam nadzieję, że uda nam się zapełnić pola startowe fajną ekipą. Poziom powinien być bardzo przyzwoity.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

194

Odp: Sezon 2017

Kurde, czyli to te mega wymagające polskie odcinki offroad powstrzymywaly do tej pory tych wszystkich wymiataczy...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

195 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-11-28 15:38:44)

Odp: Sezon 2017

Spidi tylko w SM nie masz okręgówek itp. Amator był taką okręgówką- klasą hobby- tu w pp wpadasz od razu w kocioł.

Maniek tak jak pisałem wcześniej, zamysł klasy street znam, rozumiem i popieram.

Szkoda tylko, że coś kosztem czegoś, skoro te klasy nie rywalizują między  sobą o zawodników.

Pozdrawiam,
Piotrek