166

Odp: Sezon 2017

No to już jest jakieś wyjście żeby były  2 klasy  PP tak żeby jechali  wszyscy  chętni ale dzielił bym ludzi w tych klasach na podstawie  czasów z jednego wspólnego kwali - wtedy będą mniejsze różnice czasowe między zawodnikami,  więcej równej walki o miejsca i moim zdaniem ciekawiej.  Pozostawił bym jednak wtedy  wspólną klasyfikację i z całego PP  bym brał do MP  bo poziom poszczególnych klas tak podzielonego  PP będzie diametralnie różny.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

167

Odp: Sezon 2017

czym się różnią 2 klasy PP, od jednej klasy PP i jednej amator z dwoma wyścigami ? :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

168

Odp: Sezon 2017

Nazwą :-P

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

169 Ostatnio edytowany przez zural_Jedrzej (2016-11-26 19:37:37)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

czym się różnią 2 klasy PP, od jednej klasy PP i jednej amator z dwoma wyścigami ? :D

tym że pierwsza trójka , odchodzi do MP :) , sa takie aspirację do jazdy z terenem to zasilmy szeregi MP , niech przechodzi co sezon po 6 zawodników :)

170

Odp: Sezon 2017

Jak dla mnie  może przechodzić więcej osób do MP  ale moim zdaniem podział na klasy PP nie powinien być dobrowolny a wynikać z czasów z wspólnego kwali.  Wspólna powinna być klasyfikacja obu  PP. Wstępnie bym przyjął  ze np. Po kwalifikacjach dzieli się ludzi na pół na dwie równe klasy,  w żadnej nie będzie bardziej tłoczno. Najszybszy zawodnik wolniejsze klasy  powinien być w klasyfikacji za ostatnim zawodnikiem  szybszego PP który ukończył wyścig. Dzięki  temu w PP będzie równe ściganie a będą przechodzić tylko najszybsze do MP.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

171

Odp: Sezon 2017

Może klasa street zrobić przez okazji zawodów kartingowych ? Same plusy: 
-inne terminy więc mogą startować PP,MP,Amator
-więcej dostępnych torów.
-zniknie problem ewentualnej jazdy po zabrudzeniem asfalcie dla Street przy deszczu.
-zostanie Amator z 2 wyciągnij i klasyfikacja sezonu.

Moim zdaniem to zwiększy frekwencję i wszyscy będą zadowoleni.

crf 250r
ktm 450 smr #34

172

Odp: Sezon 2017

Ja mieszczuch jestem i taka klasa Street całkiem by mi leżała. Tylko jedno bym zmienił w regulaminie, przygotowanie moto. Skoro ma to być Street to niech w regulaminie znajdzie się zapisek, że mogą wjechać bardziej drogowe motocykle. Bez drutowania korków, bez zbiorniczków na zlewki itp. Wiem, koszty niewielkie, ale wiem też, że nie wszystkim chce się z tym bawić.
Na torze jeszcze nie byłem i myślę, że bez terenu będzie łatwiej się zaadoptować.

PBM

173 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-11-26 23:07:15)

Odp: Sezon 2017

DumDum napisał/a:

Bez drutowania korków, bez zbiorniczków na zlewki itp.

no no będzie to baaardzo widowiskowa klasa...  jeszcze dodaj, że w klapkach można ale koniecznie ze skarpetkami hehe

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

174

Odp: Sezon 2017

po to właśnie jest klasa amator - ja pojechałem na zawody, po 3 jazdach w terenie na warszawskim Bemowie i nawet kolega Figiel był tak uprzejmy i dał mi dojechał dojechać na przedostatnim miejscu :D

ogólnie uważam, że początki klasy Amator były super, bo był bardzo wyrównany poziom, nikt tam nie siał terroru itd.

Np bardzo cenię sobie decyzję Malika, że jak widział na treningach, że utrzymuje się za ludkami z PP, to poszedł od razu do PP, a nie męczył się z Amatorami.

Cóż, jedni mają skilla od urodzenia, inni muszą się rozjeździć, jeszcze inni jeżdżą zupełnie dla funu.

Co do kwalifikacji i pomysłu tego, że ktoś wykręci taki czas to jest ok, a jak nie to spada do innej grupy - żeby się powtórzyło, to co się dzieje w sportach, że często ludzie specjalnie jadą 2-3 sekundy wolniej, żeby trafić do wolniejszej grupy, a potem pozgarniać sobie pucharki...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

175

Odp: Sezon 2017

Właśnie dlatego pomimo podziału na dwie grupy  byłaby jedna klasyfikacja - pucharki tylko dla 3 najszybszych z całego podzielonego PP.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

176

Odp: Sezon 2017

Wyrzyk, z tego co słyszałem w innych krajach tak się jeździ i żadnych ekscesów nie ma. Teraz mi i tak wszystko jedno, bo w końcu zachciało mi się wiertarkę odpalić, ale zabrało mi to rok.

PBM

177 Ostatnio edytowany przez mikus (2016-11-27 00:49:03)

Odp: Sezon 2017

DumDum napisał/a:

Bez drutowania korków, bez zbiorniczków na zlewki itp.

W PP i MP będzie piach na torze, w klasie dla leniwych olej

178

Odp: Sezon 2017

nie rozumiem zupełnie tego hejtu dla klasy street, szczególnie zawodników z klasy amator którzy zaliczyli jeden czy dwa wyścigi w 2016 lub nawet w ogólnie wystartowali... dla mnie street to super pomysł na przyciągnięcie nowych ludzi i na pierwsze kroki amatorów którzy nie czują się jeszcze super komfortowo w zestawie asfalt-teren, jak brakuje terenu? sruuu do PP, zapewniam że tam nie gryzą a stawka jest zróżnicowana, każdy znajdzie dla siebie rywala, no i są dwa wyścigi! jak dalej komuś coś nie pasuje, tanio i zajebiście idzie się poganiać w pit-bike, i też dwa wyścigi są...
pomysł z klasyfikacją oddzielną dla kobit uważam za trafiony, w pitach organizator cyklu potrafi to docenić ;-)

generalnie wszystkie zmiany i pomysły powinny iść w kierunku zwiększenia frekfencji i zyskowności rund, jeśli ma się to wiązać ze wzrostem wpisowego, ja nie widzę problemu płacić 50 czy tam 100 zyla wiecej byle uratować te dyscyplinę u nas kraju
po podwójnej rundzie w Koszalinie wpadłem na tor na drugi dzień potrenować z żoną i odbyłem dłuuuga rozmowę z Emilem, jedyny gość który w miarę wychodził na organizacji rund powiedział mi że w tym roku na 3 organizowanych rundach zarobil tyle że opłacił karetkę i obsługę...

ze treningi przed rundą są drogie..? to ile maja kosztować 20zl za cały dzień? ile na byle obsmarkanym speed dayu się płaci w bydzi czy innym radomiu? kto jeździ niech sobie przypomni

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

179

Odp: Sezon 2017

Z punktu widzenia osoby, która wystartowała dopiero raz uważam, że kasowanie klasy amator to zły pomysł. W żaden sposób nie neguję klasy street, ale nie wyobrażam sobie wyścigu bez odcinka terenowego. Chciałbym wystartować jeszcze kilka razy w amatorach, wjeździć się i wtedy mogę przejść do PP. Na tym etapie jest jeszcze raczej za wcześnie.

Nie widzę też problemu ze zwiększeniem opłaty za wpisowe jeżeli dałoby to możliwość startu w 2 wyścigach, a nie tylko w jednym.

DumDum napisał/a:

Bez drutowania korków, bez zbiorniczków na zlewki itp.

A co do tego, to na treningu na bemowie na własnej skórze przekonałem się, że jest to jednak konieczne :)

Yamaha DT125X
KTM EXC 525

180

Odp: Sezon 2017

Będą te pity?

Pozdrawiam,
Piotrek