196

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Kurde, czyli to te mega wymagające polskie odcinki offroad powstrzymywaly do tej pory tych wszystkich wymiataczy...

Nie, aktywni zawodnicy z WMMP będą traktowali tą klasę jako dodatkowy trening do swoich wyścigów i nie potrzebny im teren.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

197 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-11-28 15:52:18)

Odp: Sezon 2017

.

Pozdrawiam,
Piotrek

198

Odp: Sezon 2017

Widzę, że "porządek" z klasą amator został już zrobiony… :)

W związku z tym bardzo proszę o rozważenie modyfikacji poniższego punktu w regulaminie:

Regulamin Sportu Motocyklowego - Zasady Rozgrywek SUPERMOTO 2016
"1.10.4. W sezonie 2016 w klasie C2 z licencją A wystartować mogą tylko zawodnicy którzy
uzyskali ją po raz pierwszy w sezonie 2016 z zastrzeżeniem punktu 1.10.3."

Jest grupa osób z PP chętnych na zagraniczne wyjazdy (gdzie wymagana jest licencja międzynarodowa, wydawana tylko z licencją A) ale aktualny regulamin nie brzmi zbyt zachęcająco.
Rozumiem, że jak na 2017 zrobię licencję A to od 2018 będę mógł jeździć tylko w MP albo powrót do B i zawody w kraju, tak ??

Da radę to jakoś lepiej napisać, tak żeby nie blokować zagranicznych startów zawodnikom jeżdżącym w Pucharze Polski ??

#66

199

Odp: Sezon 2017

bomber napisał/a:

Widzę, że "porządek" z klasą amator został już zrobiony… :)

W związku z tym bardzo proszę o rozważenie modyfikacji poniższego punktu w regulaminie:

Regulamin Sportu Motocyklowego - Zasady Rozgrywek SUPERMOTO 2016
"1.10.4. W sezonie 2016 w klasie C2 z licencją A wystartować mogą tylko zawodnicy którzy
uzyskali ją po raz pierwszy w sezonie 2016 z zastrzeżeniem punktu 1.10.3."

Jest grupa osób z PP chętnych na zagraniczne wyjazdy (gdzie wymagana jest licencja międzynarodowa, wydawana tylko z licencją A) ale aktualny regulamin nie brzmi zbyt zachęcająco.
Rozumiem, że jak na 2017 zrobię licencję A to od 2018 będę mógł jeździć tylko w MP albo powrót do B i zawody w kraju, tak ??

Da radę to jakoś lepiej napisać, tak żeby nie blokować zagranicznych startów zawodnikom jeżdżącym w Pucharze Polski ??

+1

Pozdrawiam,
Piotrek

200

Odp: Sezon 2017

Mam wrażenie że niektórzy źle rozumieją ten temat.

Myślę że nikomu nie przeszkadza pomysł na stworzenie klasy Street - nawet myślę że jest to dobry pomysł na ściągnięcie ludzi.

Tylko właśnie chodzi o to, że zostanie limit zawodników (po usunięciu klasy Amator) w PP około 32 zawodników co przy obecnej liczbie chętnych do latania w formie asfalt + teren będzie, przynajmniej podczas mocniej obsadzonych rund, za mało. Słabym pomysłem jest odsyłanie 10 osób po kwalifikacjach z kwitkiem, tym bardziej tych którzy chcą rozpocząć przygodę w ściganie, są pierwszy czy drugi raz na torze. Mają zapłacić 2 stówki za start i nie pojechać w zawodach? Na 100% więcej się nie pojawią - napewno nie sprzyja to rozwojowi SM w PL. O to tak naprawdę chodzi. Klasa Amator która to się niby nie rozwijała stworzyła już grupę ludzi latających w PP i Puchar się przepełnia. Wielu chętnych do spróbowania dwa razy się zastanowi czy przyjeżdżać i wydawać kasę na zawody w których mogą nie pojechać.

Wcześniej pisałem że można by podzielić PP na dwie części i prowadzić wspólną klasyfikację a podział na zasadzie czasów z kwali. Wtedy mamy limit 64 zawodników w PP i powinno to na długo starczyć. Tylko jak upchnąć wtedy to wszystko w trakcie dnia - 2 wyścigi MP, ew. 4 wyścigi PP, 2 wyścigi Street i 2 wyścigi Pitów? Do tego kwali i treningi wolne. Jak dla mnie może się to kończyć i o 20 byle by zrobić to tak by wszyscy byli zadowoleni.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

201

Odp: Sezon 2017

moim zdaniem
likwidacja klasy amator to błąd
latanie w PP na końcu peletonu nie powoduje rozwinięcia nowych umiejętności

przesunięto mnie do amatorów a jak się okazało
było tam wieciej zabawy dal mnie niż w PP

byli tam zawodnicy o podobnym poziomie umiejętności
dzięki czemu istniała między nami rywalizacja, byłą walka między zawodnikami
a w PP gonisz znikający punkt.... 

nie liczyłem czasów ale wydaje mi się
że grono osób które zasiliło PP wychodząc z klasy Amator
według zasad panujących w 2016
w roku 2017 dostało by bilet powrotny do amatorów

według mnie powinny zostać trzy klasy jak są MP, PP i Amator

i podział na klasy zawodników powinien być po pierwszych kwalifikacjach bądź zawodach

by nie tworzyć pewnych wynaturzeń

np

zawodnicy z Niemiec jeżdżący na poziomi MP siedzą w PP
zawodnicy w PP którzy nie koniecznie chcą isć do MP
zawodnicy w Amatorach którzy ewidentnie odstają od poziomu tej grupy - Agata w poznaniu 

podział na klasy według osiąganych czasów przyniesie lepsze korzyści niż likwidacja Amatorów

dziś w MP lata około 15 osób
zlikwidujemy Amatora a PP albo będzie przepełniony, albo zwyczajnie grono ludzi oleje wyścigi
bo jaki sens jechać 400 km by dowiedzieć się że się nie zakwalifikowało

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

202 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-11-28 16:01:03)

Odp: Sezon 2017

Dlatego rozwiązanie Chaw-a jest bardzo trafne. Z reszta pisałem to już na początku tego tematu.

Pozdrawiam,
Piotrek

203

Odp: Sezon 2017

Myślę, że kilka osób z miłą chęcią przejdzie z PP do klasy Street co za tym idzie zwolni miejsce dla chętnych z klasy Amator. Jeżeli będzie na każdej rundzie problem z ilością zawodników w PP to jasnym następstwem będzie podzielenie PP na dwie klasy jak to było ładnych kilka lat temu. Na dzień dzisiejszy dużo jest gadania, a jak przyjdą zawody zobaczymy jak wyjdzie w realu.
Co roku jest gadanie, że klasy będą pełne a wychodzi zupełnie inaczej. Tak jak pisał SPIDI jeżeli ktoś chce się ścigać to będzie się ścigał natomiast jak ktoś traktuje zawody jako weekendowe wyrwanie się od obowiązków czy ŻONY to może spokojnie pojeździć sobie w weekend na dowolnym torze i to za mniejsze pieniądze. Osobiście podkreślałem to kilka razy to są zawody rangi MP i PP a nie spotkanie u wujka na parkingu. Jeżeli komuś to nie pasuje to trudno.

Odnośnie klasy Pit Bike fajna sprawa ale dla młodszych adeptów ścigania. Jeżeli ktoś przychodzi z klasy SS1000 gdzie dysponował mocą +/- 200KM i wsiada na potwora 14KM to raczej się nudzi. Zupełnie inaczej wygląda sprawa z SM przygotowanym pod Street

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

204

Odp: Sezon 2017

maniek-rr312 napisał/a:

Tak jak pisał SPIDI jeżeli ktoś chce się ścigać to będzie się ścigał (...)

No właśnie, jak chce się ścigać, to gdzie mam się ścigać skoro likwidujecie klase amator.

Jak bym chciał wrócić do jazy po asfalcie to bym wrócił do jazdy na na plastikach (a jeździłem już sporo na plastikach i nie tylko w polsce...).

Nie startuje jeszcze w PP -  bo nie czuje się za pewnie w terenie (jeszcze), ale gdzie mam go trenowac, jak nie na zawodach?
W PP nie chce startować tylko po to by oglądać niebieską flagę i stwarzać niebezpieczeństwo dla innych zawodników, którzy będą mnie dublowali, więc w tym momencie mnie i kilku innych osób "wyrzucacie" z supermoto. Jeżeli o to Wam chodzi, żeby wprowadzić na siłe coś, co nie ma wspólnego z supermoto, kosztem osób, które chcą się ścigać, mają zajawkę i chęci, by za wszelką cenę osiągnąć coś dla siebie. To gratuluje podejścia.

#21, śnieg

205

Odp: Sezon 2017

snieg napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:

Tak jak pisał SPIDI jeżeli ktoś chce się ścigać to będzie się ścigał (...)

No właśnie, jak chce się ścigać, to gdzie mam się ścigać skoro likwidujecie klase amator.

Jak bym chciał wrócić do jazy po asfalcie to bym wrócił do jazdy na na plastikach (a jeździłem już sporo na plastikach i nie tylko w polsce...).

Nie startuje jeszcze w PP -  bo nie czuje się za pewnie w terenie (jeszcze), ale gdzie mam go trenowac, jak nie na zawodach?
W PP nie chce startować tylko po to by oglądać niebieską flagę i stwarzać niebezpieczeństwo dla innych zawodników, którzy będą mnie dublowali, więc w tym momencie mnie i kilku innych osób "wyrzucacie" z supermoto. Jeżeli o to Wam chodzi, żeby wprowadzić na siłe coś, co nie ma wspólnego z supermoto, kosztem osób, które chcą się ścigać, mają zajawkę i chęci, by za wszelką cenę osiągnąć coś dla siebie. To gratuluje podejścia.

+1

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

206

Odp: Sezon 2017

Spokojnie możecie iść do PP. Lepiej ścigać się z szybszymi niż z równymi sobie bo to motywuje. Miejsca na bank starczy dla wszystkich. Piszecie jak by klasa amator była jedyną opcją ścigania się.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

207 Ostatnio edytowany przez levis (2016-11-28 17:25:31)

Odp: Sezon 2017

Juz widzę co się dzieje jak do pp wpada banda osób z czasem 1.14-1.20 w Bydzi, gdzie top robi 1.05 ? (nie pamiętam dokladnie).

15 sekund różnicy, czyli realny dubel po 4 kolkach, triple po 8, a nawet quadro jak dobrze pójdzie. Nono jest to mega budujące. Więcej przepuszczania na niebieskiej fladze niz wyścigu...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

208

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Juz widzę co się dzieje jak do pp wpada banda osób z czasem 1.14-1.20 w Bydzi, gdzie top robi 1.05 ? (nie pamiętam dokladnie).

15 sekund różnicy, czyli realny dubel po 4 kolkach, triple po 8, a nawet quadro jak dobrze pójdzie. Nono jest to mega budujące. Więcej przepuszczania na niebieskiej fladze niz wyścigu...

Levis gdyby tacy internetowi pisarze jak Ty zabrali się za jazdę a nie za pisanie pierdół to klasa amator spokojnie by przetrwała, zasmarowałeś tu połowę wątku a poleciałeś w 2016 dwie rundy na sześć możliwych... wiec jak to jest ze największy orędownik tej klasy (oczywiście w internecie) ma ją w realu w dupie?

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

209 Ostatnio edytowany przez levis (2016-11-28 17:49:35)

Odp: Sezon 2017

Polecialem 3 rundy jak juz. Opuscilem podwojna rundę w Koszalinie (praca + awaria moto) i powódź w Poznaniu (sorry, nie ma kasy na deszcze, po drugie ryzyko polamania się w taka pogodę jest dla mnie za duże), wiec nie wiem po co takie gadanie.

Życzę wam powodzenia, malo wypadków i mnóstwa ludzi w street, bo w sm i tak będą juz pustki.

Jezeli będzie inaczej, publicznie wszystkich przeproszę i stawiam 0,7 Jacka na ostatniej rundzie.

Pozdro

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

210

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Juz widzę co się dzieje jak do pp wpada banda osób z czasem 1.14-1.20 w Bydzi, gdzie top robi 1.05 ? (nie pamiętam dokladnie).

15 sekund różnicy, czyli realny dubel po 4 kolkach, triple po 8, a nawet quadro jak dobrze pójdzie. Nono jest to mega budujące. Więcej przepuszczania na niebieskiej fladze niz wyścigu...



Levis, jak MP jedzie za granicę tak samo dostaje lanie.
10sek na okrążeniu brakuje nam do MEuropy, czy mamy z tym problem ? Nie !
To nas motywuje. Dostając lanie za granicą jesteśmy szybsi każdego roku w Polsce.

Pozdrawiam   
Fabio #251