61 Ostatnio edytowany przez gierwi (2018-09-11 12:17:06)

Odp: EXC 450 Supermoto

Nie ma dramatu. Położyłem kiedyś mojego SMC na torze Poznań na wysoką stronę na niemieckim w lewo i zarysował się handbar i klamka hamulca - tylko dlatego że nie zdążyłem kupić długiego mocowania i zastosowałem dziadowskie mocowanie na śrubie i podkładkach. Prędkość - to raczej pytanie do widzów bo ja nie wiem - ale pewnie z 80 km/h. Był deszcz a ja pomyślałem że skoro Maniek w ten zakręt wchodzi bez problemu to ja też dam radę. Okazało się że nie dałem ;-). Może dlatego że Maniek miał deszczówki a ja Goldspeedy Street Sport Ultra, ale raczej jednak dlatego że Maniek to Maniek a ja to ja.
Naked lub sport pewnie by nie przeżył, a tak możecie spytać aktualnego właściciela jak moto wygląda bo ja nic tam nie naprawiałem.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

62

Odp: EXC 450 Supermoto

Nie wiem czy czasem na takie kartodromy jak Radom nie lepsze było by coś w stylu R3, RC390, Ninja400 niż sm. Tylko zawias musiał by być dłubnięty i hamulce.

Na jamaszce r3 (seria) na Kisielinie robią 49,5s. , koszty kilka razy mniejsze jak sm więc w sumie masz rację:)

63

Odp: EXC 450 Supermoto

49,5  ? a na jakich oponach?

MT-07

64

Odp: EXC 450 Supermoto

karol128 napisał/a:

Nie wiem czy czasem na takie kartodromy jak Radom nie lepsze było by coś w stylu R3, RC390, Ninja400 niż sm. Tylko zawias musiał by być dłubnięty i hamulce.

Na jamaszce r3 (seria) na Kisielinie robią 49,5s. , koszty kilka razy mniejsze jak sm więc w sumie masz rację:)

Koszty mniejsze do pierwszej gleby. Ale faktycznie na asfalcie są szybsze od SM.

Pozdrawiam,
Piotrek

65 Ostatnio edytowany przez ecetera (2018-09-11 19:09:17)

Odp: EXC 450 Supermoto

He, ja też przesiadłem się na SM z nakeda z myślą o bardziej przepisowej jeździe. Wyszło zupełnie na odwrót a to dlatego, że supermociaki są bardzo bezkompromisowymi motocyklami. Tutaj albo odwijasz manetą do końca albo silnik się męczy, łańcuchem szarpie a tyłek boli po 30 minutach jazdy. W nakedzie wrzucisz 5 albo 6 bieg i możesz sobie pyrkać spokojnie po okolicy bo silnik jest elastyczny. Do tego na sm kusi aby się wygłupiać, gumować, jeździć po krawężnikach a jako, że żyjemy w czasach wszechobecnych kamer, z prawem jazdy możesz pożegnać się równie szybko jak na 200 konnej R1. Nie każdy ma takie jaja jak chłopaki z Katowic aby jeździć bez tablic :D

PS. Żeby nie było, że odradzam SM, bo nie o to w mojej wypowiedzi chodzi. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że wszystko siedzi w głowie i nie ma się co oszukiwać, że po zakupie SM nagle magicznie jeździ się tak jak Bozia przykazała.
PS2. Jeśli jednak zdecydujesz się na SM to polecałbym 690 SMC. Fajny motocykl, uniwersalny z wystarczającą mocą. Do tego 6 biegów, niskie spalanie i fajny wygląd. Pojeździsz tym po zakrętach, na torze czy powygłupiasz się po ulicy i koniec końców sprzedasz bez większej straty pieniędzy. A jeśli Ci ten styl spasuje, zawsze możesz zrobić upgrade i wtedy kupić jakąś ostrą 450 i martwić się o serwis :D

66

Odp: EXC 450 Supermoto

nashman_supermoto napisał/a:

49,5  ? a na jakich oponach?

Drogowe supercorsa czy coś podobnego, a co najlepsze bez koców:)

67

Odp: EXC 450 Supermoto

Mally takie R3 jest szybsze na kartodromie od Sm z racji niżej umieszczonego środka ciężkości przez co mają lepszy "handling".

Ecetera a jaki sm kupiłeś i jakiego nakeda miałeś?

MT-07

68

Odp: EXC 450 Supermoto

Że tak zapytam - czemu 450X?

EXC 525 in progress

69

Odp: EXC 450 Supermoto

mallly200sx napisał/a:
karol128 napisał/a:

Nie wiem czy czasem na takie kartodromy jak Radom nie lepsze było by coś w stylu R3, RC390, Ninja400 niż sm. Tylko zawias musiał by być dłubnięty i hamulce.

Na jamaszce r3 (seria) na Kisielinie robią 49,5s. , koszty kilka razy mniejsze jak sm więc w sumie masz rację:)

Koszty mniejsze do pierwszej gleby. Ale faktycznie na asfalcie są szybsze od SM.

Maly, chyba od WRki :-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

70

Odp: EXC 450 Supermoto

Dziku napisał/a:

Że tak zapytam - czemu 450X?

Z racji bardzo wytrzymałego silnika. Tłok potrafi wytrzymać 400-450mth, zawory bardzo długo utrzymują parametry, Wymiana oleju to 3 śrubki 1 filterek i 15 minut roboty. Silnik prosty w budowie, niezbyt wysilony.
Ceny części niewygórowane.

MT-07

71

Odp: EXC 450 Supermoto

nashman_supermoto napisał/a:

Tłok potrafi wytrzymać 400-450mth


ileee?? zera Ci się nie pomyliły? skąd takie info?

CRF450R - trying to handle the beast

72

Odp: EXC 450 Supermoto

Dobre :D
[url]https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c94dcd461aa2ffb2[/url]

Yamaha DT125X
KTM EXC 525

73

Odp: EXC 450 Supermoto

no, zawodniczo tłok co 15h :P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

74

Odp: EXC 450 Supermoto

Kurde, gdzie takie pancerne CRF'y można kupić?

Ale ja głupi byłem.. w swojej zmieniałem co 40-60 mth :D

#21, śnieg

75

Odp: EXC 450 Supermoto

Mylicie model CRF450R gdzie tłok wymienia się co 40-60mth z 450X gdzie tłok wytrzymuje 400-450 mth na spokojnie.
Info od Majstra.

MT-07