361

(66 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Opłaca się, tylko trzeba dobrze przemyśleć temat i nie do konca ulegać forom internetowym:) Bo jest sporo bzdur. Przykładowo stożek, bez zabudowy podcisnienie jest zerowe i ciepłe powietrze wpada z każdej strony nikt nad tym nie panuje. Mam lepsze rezultaty bez stożka lecz ze zmodyfikowanym airboxem i dobrą wkładką. Chyba że ktoś stroi moto pod WOT na np. 1/4mili to oczywiście stożek lub najlepiej sam stack bez filtra:D

362

(4,972 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Kawasaki, japończyki wszystkie identyczne. Ja nie wiem że oni jacyś bez wyobraźni są.

363

(66 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

On jest już po obostrzeniach Euro więc pierwsze ściągnij zielonych, wrzuć przelot i filtr, wgraj odpowiednią mapę i dopiero dostaniesz moment który Cię interesuje. Bez tego te motocykle są upośledzone i koło crf nie stały.

364

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

Ja zwykły power katana do mojego SD.  Mam ten olej po 160zł za 5L jak byś chciał;)

365

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

Chyba do 2007 roku KTM zalecał shell'a 15w50 więc 15stka z przodu nie zaszkodzi. Dodatkowo nie lata się raczej jak jest zimno więc uważam że nie ma to wpływu.

366

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jaso MA jest ok. Katy mają w swoich specyfikacjach MA wiec na 100% wystarczy.  Do niedawna MOTOREX był robiony tylko w MA:)
Kurde mam ochotę zaryzykować z tym Penrite zwłaszcza że importer jest bardzo fajnie nastawiony i bardzo pomocny.

367

(1,472 odpowiedzi, napisanych KTM)

Trzeba logika sie kierować. Jeśli o te napisy chodzi to mam takie dziwne przyzwyczajenie z samochodów:) Jaki widzę że sie da napisem do mnie to tak robie.

368

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

Zabralem się za to ale to grubsza i bardzo czasochłonna akcja jest wiec trzeba wiecej czasu. Zrobię zamienniki dla wartości 10w50 i 10w60 z właściwościami podobnymi do Motorexa lub lepszymi.

369

(1,472 odpowiedzi, napisanych KTM)

Nie ma znaczenia, przyjęło się jednak żeby wkładać filtr tak aby było widać napis po zainstalowaniu.

370

(8 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

do spokojniej 4t

371

(95 odpowiedzi, napisanych KTM)

Pewnie mu o żeliwo chodziło. Generalnie brąz berylowy na gniazda i prowadnice to dobra droga ale kosztowna:)

372

(95 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jeśli zawory masz na out to najlepszym testem na tytan jest szlifierka i kolor iskier:)

373

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

Każdy z wyżej wymienionych przeze mnie jest lepszy od Motorexa. Dobra - dla własnej satysfakcji stworzę wieczorem wielką listę olejów :P

374

(95 odpowiedzi, napisanych KTM)

Tam raczej jest błąd bo do tytanów używa się tych pojedynczych stożków. Są lżejsze więc nie potrzebuję podwójnej sprężyny. Sprawdzanie tytanów na magnes to słaba opcja bo owszem przyciągać nie będą ale dobra stalówka też nie:) Jeśli już to można próbować na trzonku zaworu od strony szklanki. Stalówki są pokryte warstwą utwardzającą która też nie zostanie przyciągnięta przez magnes.

375

(69 odpowiedzi, napisanych KTM)

No może się pokuszę o taką listę jakoś wieczorem ale rozumiem że mówimy o olejach 10w50 i 60 nie?

Ogólnie najlepszy w swojej klasie w 10w60 jest PENRITE. Bije na głowę wszystko co jest w europie a motorex to przy nim nie stał:P Dodatkowo nie czają się z bazą olejową i piszą że PAO i Ester z dodatkami cynku. Cenowo jednak wypada jak motorex ale jest najlepszy.
289zł za 5L
[url]http://penrite.sklep.pl/pl/10-tenths-premium/8-penrite-10-tenths-premium-10-10w60.html[/url]

Jeśli ma być taniej w 10w60 to bym brał tego elfa bo też ma zajebiste parametry, Putoline o którym kolega wcześniej wspomniał też jest rewelacyjny.