2,086

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

Będzie pasowała

2,087

(94 odpowiedzi, napisanych KTM)

Pewnie ktos go kupił na kołach enduro... tak sobie to wytłumaczyłem bo nie wiem:)

2,088

(166 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

No widać że fajna robota. Ile dałeś za taką usługę?

2,089

(31 odpowiedzi, napisanych KTM)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/Keep_Calm_and_Carry_On_Poster.svg/250px-Keep_Calm_and_Carry_On_Poster.svg.png

2,090

(116 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Heh:) to gratuluje!! Mi sie marzy turbo garbus pomalowany przez dzieci:P Na jakich modach to Trueno?

2,091

(116 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Nie trac czasu i juz go wrzuc na ebay bo w PL za 20tys to nawet bedąc turbo optymistą nikt tego nie kupi;) Moim zdaniem jest tego oczywiscie wart;) Napisz lepiej co to za fura Twoich marzen;)

2,092

(8 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jak bedzie Ci jeszcze ciekło to mozesz w nowym uszczelniaczu przyciąć delikatnie sprężynę będzie się mocniej wałka trzymała. Moim zdaniem stawianie na centralce nie jest wyjsciem z sytuacji;)

2,093

(80 odpowiedzi, napisanych Aprilia)

Lepiej nich napisze jakąma piaskarke to wszystko bedzie jasne;D

2,094

(80 odpowiedzi, napisanych Aprilia)

Bardzo fajny efekt, gratuluje!

2,095

(444 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Maniek a gdzie polecasz przeprowadzić taki zabieg?

2,096

(166 odpowiedzi, napisanych Husqvarna)

Poprzedni włąściciel pewnie wymienił tylko pierscienie zostawił stary tłok i sieknął kolejne 150mh;) Tuleje robisz czy nikasil?

2,097

(444 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Ściągacz nawet najtaszy kosztuje 100zł i daje rade przy takich małych głowiczkach. Ale z braku laku mozna załątwić sprawe ściskiem stolarskim i od strony zamka podpierać zawór wyciętą odpowiednio nasadką klucza lub inną tulejką która wytrzyma i będzie mozna wybrać blokadę.

Napisz Hacker gdzie oddajesz głowice bo z tego co czytałem Twoje posty jesteś mocno uprzedzony do polskich fachowców więc jestem ciekaw komu zaufasz. Czytałem ostatnio że warto oddać głowice do Woryny (motor-tech).

2,098

(6 odpowiedzi, napisanych Yamaha)

W lc4 też jest taki problem jak sie próbuje dłuższy amor z enduro wsadzic z wahaczem od supermoto:) Po wymianie na amor z SM juz nie ma problemu.

2,099

(17 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Więc sie ubawiłem:D

2,100

(17 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

Polega to na tym że jedną strone masz sprawną w 100% a drugą w jakimś % i sie szarpią. Nie wnikam czy tłoki 550 i 450 są takie same bo na aprilli sie nie znam w ogóle ale jeśli różnią się wagą to tez wpływa negatywnie na prace całego układu korbowo tłokowego bo nie jest to wywazone. Ale jeśli sprawdzałeś to wagą aptekarską przed zamontowaniem a po poskładaniu kompresja na obu garach jest bardzo zbliżona to myślę że nie masz sie czym przejmować;)