2,116

(37 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Jeszcze jest OEM i chyba moim zdaniem to najlepsza opcja...
Prox to niby ok firma ale... ciezko powiedziec
All balls wiadomo...
Pozdrawiam

2,117

(112 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Musze sie wtrącić... bo martwi mnie to co sie tutaj dzieje, jak traktujecie tego gościa.  Jako ze mam konto na tym forum myśle że mam takie prawo:) Z góry pisze ze nie jestem po niczyjej stronie, uważam że obie strony aktualnie "dają dupy":) Kolega rzeczywiście mógł się zapytać czy moze skorzystać z tekstu który został wypromowany na tym forum ale jeśli rzeczywiście podpatrzył go gdzieś na fotkach( jak zdążyłem gdzies tam na szybko się doczytać),  zrobił własną wersję, postarał się, coś tam próbuje i jest pozytywnie zakręcony to kurcze... dajcie że chłopu spokój:) Już wie że tak nie wolno na przyszłość sie zastanowi 2 razy zanim zacznie ogarniać podobny temat. Moim zdaniem nic nie wniesiecie do rozmowy przez X stron tematu bezpodstawnie bluzgając chłopakowi, co moim zdaniem jest równie złe lub nawet gorsze od plagiatu jeśli taki w ogóle miał miejsce. Pomijam fakt rozkmin nad tym która grupa motocyklistów jest lepsza a która gorsza... przeciez takie przemyślenia są na poziomie pewnego Pana z wąsikiem przed którym swego czasu nasz naród się bronił a wszyscy zgodnie mówili że robi źle… teraz nagle można znowu zaczynać tworzenie jakiś bezsensownych sztucznych podziałów… „ludzie na kiblach”,  „wielcy wojownicy SUPERMOTO”, „ GOŚCIE NA SZLIFIERKACH” . Moim zdaniem na skuterku, na SM i na ścigaczu jezdzą identyczni ludzie z fajną zajafką którzy w każdej sytuacji są wstanie ze sobą porozmawiać, pomóc sobie nawzajem a jak na miejscówke wpadnie dzieciak na rowerze to też z nim pogadają zarażając swoją pasją… a nie szufladkowanie rodem z MADMAX’a.  Nie dokonca tez mogę pojąc jak można czuć się wyjątkowym zakładając na siebie jakies ubranie, moim zdaniem powinniśmy się czuć cały czas tak samo wyjątkowi  nie ważne czy chodzimy w bluzie SM czy kręcimy gołym kutasem… . Więc jeśli w ogóle ktoś się zainteresuje tym co napisałem(a wierze że tak) to fajnie by było zastosować więcej empatii, zrozumienia, solidarności i kultury co Wam zależy…? Posty w tym temacie wystawiają nam wszystkim jakieś świadectwo fajne by było żeby ludzie nas odbierali pozytywnie a nie jak bande  dzikusów zawsze poklepujących się po plecach, nie wyciągając żadnych wniosków.  Szkoda ze moderator troszkę tego wszystkiego nie ukrócił bo moim zdaniem zaszło to trochę za daleko. Żeby było jasne nikogo nie oceniam, wasza sprawa co z tym zrobicie.
Pozdrawiam

2,118

(34 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Moim zdaniem kwestia zarobków to zajebiscie rozległy temat i ciężko go generalizować... jeden zarabia 2,5tys zapierdalając 12h+ na budowie w ciezkich warunkach i na czarno w dodatku, bez płatnego urlopu itd... i to sie nazywa brak pracy bo wchodzimy w strefe niewolnictwa. Inny zarabia 2,5 netto moze korzystać ze wszystkich świadczeń i pracuje 8 godzin za biurkiem przy kawie/herbacie a jak nie daj Boże nie wykorzysta urlopu to szef chętnie mu za to zapłaci o trzynstce i innych bonusach już nie wspomnie. Jest różnica prawda;)?
Więc myślę że zostawmy zarobki kolegi w spokoju a skupmy sie na doradzaniu motocykla:D Bo pójście w Chinszczyzne to niewątpliwie błąd:P

2,119

(266 odpowiedzi, napisanych Honda)

Hmm ja tez to wczoraj wymieniałem w LC4 i zapłaciłem za całość cos koło 150 juz z łożyskami wahacza a łożysko dolne tylko przeczysciłem i przesmarowałem w kalamite:D Fajny OT! :D wszedzie musi sie wkrasc jedyna słuszna marka a juz nie powiem ze model:P

2,120

(359 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

ja wiecej niz 100 na stojąco jechalem;P

2,121

(359 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Warte to cos jest? Są do tego czesci?

2,122

(266 odpowiedzi, napisanych Honda)

Zwykłym smarem do łożysk. Ja używam takiego motorexa w wielgachnej tubie mam go juz nie wiem ile:P bardzo wydajny i ma fajny zielonkawy kolor widac kiedy jest brudny i trzeba cos na nowo przesmarowac. Fotki znalezione w sieci:http://images.motorcycle-superstore.com/productimages/OG/0000-Motorex-Long-Term-Grease-2000.jpg
http://www.grawitacyjny.pl/allegro/motorex/bike_grease/2.jpg

2,123

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

To nie jest moja fotka ani gaznik:P KIK_MAN wrzucił tą fotke jako przykład na juz zrobioną dysze(wywierconą):) Doceniam że chciałes zwrócic mi na to uwage.

Mogę prosic kogoś o podsumowanie? Biorąc pod uwage że mam slepa dysze. Przy tych dwóch poszczególnych pompkach co najlepiej/trzeba zrobic?

2,124

(266 odpowiedzi, napisanych Honda)

Od tokarza. Łożysko mozna dostac bez problemu. Tuleje to fajna sprawa zwłaszcza w SM bo tam zawias nie dostaje tak bardo po dupie. Trzeba pamietac zeby to dobrze spasowac i zrobic z dobrego gatunku poliamidu bo jest ich dużo. Osobiscie składałbym to na łożyskach. I tak pewnie bedziesz rozbierał ten motocykl raz w sezonie wiec przesmarować kilka łożysk nie powinno stanowić problemu.

2,125

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

Sorka, mądrzyć się nie mam zamiaru więc zapytam, o którą dysze Ci chodzi?

2,126

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

Nie, nie na razie sobie rozmawiamy:D Pytam żeby wiedziec jakie mam mozliwosci do podjęcia decyzji jeszcze hohoho:). Jeśli chodzi o samą dysze (ślepaka) to trzeba wiercic bo jest zalana amelinium. Czyli rozumiem że złotym rozwiązaniem jak by nie liczyc sie z kasą jest wrzucenie dyszy + powerpomp i mam full regulacje?

2,127

(266 odpowiedzi, napisanych Honda)

Wymiary masz podane tutaj
[url]http://www.rockymountainatvmc.com/oem-schematic/2[/url]

Będzie to z tego co widze (19X26X15) łożysko igiełkowe pozycja 44 nr katalogowy 91074-KZ4-B01 ew. po hurtowniach łożysk pytaj wydaje mi się że o łożysko HK 2016 a jesli było pełne bez koszyczka to z dopiskiem V na koncu. Cena pewnie koło 15zeta za jakies z super firmy. Wymiary simeringów (17X26X3).
Takie łożysko najlepiej skręcać czyli tak jak koledzy piszą gwint, podkładki, nakrętka i do oporu. Podgrzać mozna delikatnie ale to jest amelinium wiec sie troche boje:P
Pozdrawiam

2,128

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

Takie cudeńko jeszcze znalazłem.
[url=http://www.ebay.com/itm/r-d-power-bowl-2-honda-crf-450-x-power-bowl-N-STOCK-rd-leak-jet-pump-fcr-crf450x-/261348169819?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd990985b&vxp=mtr]www.ebay.com/itm/r-d-power-bowl-2-honda-crf-450-x-power-bowl-N-STOCK-rd-leak-jet-pump-fcr-crf450x-/261348169819?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd990985b&vxp=mtr[/url]

Wydaje mi sie że model motocykla jest mało istotny... myle się?

Jeszcze boyesen za 140$ juz z wysyłką do PL
[url]http://www.ebay.com/itm/BOYESEN-QUICKSHOT-3-ACCELERATOR-PUMP-COVER-KEIHIN-FCR-/130532117424?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e64520bb0&vxp=mtr[/url]

Rozumiem że w wypadku boyesen'a tylko przykręcam i działa? Czy będzie trzeba coś wiercic? i moze głupie pytanie ale po co w boyesen'ie z 24mx linka? Gdzie ją podłączyć? To jakis stary model?
Pozdrawiam

2,129

(7 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

jara mnie ten mastiff.... kto wie moze w przyszłym roku na dojazdy do pracy.
Pozdrawiam

2,130

(271 odpowiedzi, napisanych KTM)

Wałki na 100% zmieniam więc szukam pokładów w zasilniu mieszanką:)
Właśnie nad tym myślałem
[url]http://www.24mx.pl/pompka-przyspieszajaca-quickstart-boyesen[/url]