Odp: gumowanie na tylnym kole
Za 20 min
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 50 51 52 53 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Za 20 min
I jak tam dzisiaj? Trening udany? Bez przypałów?
Bez, raz policja chciała się wedrzeć, ale z racji, że nie miała jak to wyjebane mieliśmy
To fajnie, mam nadzieje ze nie raz jeszcze jakas ustawka bedzie
Jako że na terror słaby odzew to we dwóch około 16 będziemy w tym samym miejscu co poprzednio (zamknięta końcówka trasy)
Jaka cisza tutaj.... :/
Jak to jest ze skręcaniem? Kiera w drugą stronę a ciało przechylam w stronę, w którą skręcam? O ile w lewą stronę mi jakoś to wychodzi bo tylko z lewej strony patrzę pod kierownicą jak jadę więc może dlatego. Ale w prawą nic nie umiem. Jak próbuję pokręcić kierownicą to zaraz gubię pion opada mi moto i koniec. Zauważyłem, że przy wolnych gumach mniej więcej z prędkością marszo-biegu łatwiej mi się steruje niż jadąc szybciej i to zdecydowanie. Teoretycznie obecnie mógłbym walić naprawdę długie i wolne gumy, gdybym miał szeroki i długi plac :D ale raz mi wyjdzie i jadę prosto, coś tam skontruję a za drugim razem nie wychodzi.
Wiem, że trzeba trenować, ale może jakieś wskazówki macie? Powietrza upuściłem, może trochę jeszcze za mało, jutro potestuję jeszcze z mniejszą ilością.
Nie jestem jakimś profi stunterem ale jadąc na gumie bez problemu mogę omijać/wyprzedzać samochody na drodze czy zmienić pas. Wydaje mi się że nie ma jakiejś specjalnej techniki, u mnie kiera jest praktycznie cały czas prosto. Myśle że chodzi jedynie o balans ciałem no i trening
Skręcanie kiery w przeciwnym kierunku mi pomaga. Im lepszy pion, tym łatwiej się skręca, cała filozofia.
Z tą kierą to chyba jak komu odpowiada, jak bawiłem się w gumowanie zmieniałem pasy czy brałem lekkie łuki bez problemu samym balansem, jeśli skręcałem kierę to raczej była to pochodna balansu a nie technika sama w sobie. W końcu przód i tak był w powietrzu. Nie uczyłem się specjalnie skręcać, ot wyczaiłem że moto pojedzie tam gdzie patrzę, reszta jakoś instynktownie się dopasowała. Może inaczej jest w jakichś ciasnych skrętach czy cyrklach, nie wiem, nigdy nie umiałem. Hm, chyba muszę znowu zacząć gumy ćwiczyć
U mnie z kolei za cholere nie wychodzi skręcanie. Jak mam moto w pionie, wychylę się całkiem jakbym obok motocykla jechał a on ani trochę nie chce skręcić. Za lekki jestem, czy co? Autentycznie, trzymam całe moto z boku siebie.
Może spróbować z naciskiem tylko na jeden podnóżek?
@AntonioPL - To znak, że musisz podnieść jeszcze wyżej ;p
Jak duży ten pion masz? Bo ja jeszcze kiedyś myślałem, że łapię piona a jak popatrzyłem na zdjęciach to się za głowę złapałem... żaden pion :D
Idzie skręcać, ale nie zawsze wtedy gdy się chce i w każdą ze stron. To co powyżej velkurczak napisał, że im większy pion tym lepiej to prawda.
Shonek im mniej powietrza z tyłu tym gorzej się skręca. Więc napompuj normalnie gume i wtedy spróbuj :)
W tej chwili jeszcze przyzwyczajam się do KTMa bo reaguje na gaz zupelnie inaczej niż WR, więc te piony to takie, że raczej przyspieszam na gumie.
Na WR jakoś nie ogarnąłem tego, niezależnie czy zwalniałem na gumie, czy przyspieszałem to jakoś pewnie skręcać nie umiałem.
Panie, bo miałeś enduro, a teraz masz kloca :P
Strony Poprzednia 1 … 50 51 52 53 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 66 zapytań