Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
drz 400 sm z 2006 roku
Gaznik to fcr 39 lub fcr 40 bo jak szukałem dysz slow jet to każdy 39 ma inne ale mój to niby na 100 pro 39 pochodzi z kata 520
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
drz 400 sm z 2006 roku
Gaznik to fcr 39 lub fcr 40 bo jak szukałem dysz slow jet to każdy 39 ma inne ale mój to niby na 100 pro 39 pochodzi z kata 520
Hacker pisałem na privie zobacz prosze jak możesz
Albo łapie lewe powietrze albo musisz dać jeszcze większą dyszę wolnych obrotów czyli 50
Nie wiem jak regulujesz gaźnik i czy się na tym znasz.
Dobrze jest zakupić jakiś zestaw dysz tuningowych do DRZ z gaźnikiem FCR. Bo na ktm-owej iglicy też za dobrze nie będzie.
PS. gaźnik wyczyszczony porządnie? Blaszka przepustnicy dobrze założona (nie dołem do góry)? Gumy z gaźnikiem dobrze spasowane (na seryjnych się podpiąć nie da)? Otwór 3x3 zrobiony? Linki gazu mają duży luz (przy regulacji należy zachować duży luz)?
gaznik na 100 procent czysćiutki dysze mam różne rozmiary z orginału ktma blaszka założona dobrze gumy poprzerabiane tylko pytanie moje co to otqwór 3x3 bo nic takowego nie zrobiłem
wpisz sobie na yt lub w google " drz 3x3 mod"
Jest to otwór w filtrze powietrza o wymiarach 3" na 3"
Jednak on powodem wysokich obrotów nie jest.
króciec mam od yfz 450 lezy ładnie dociska wszędzie równo, co według ciebie hacker to może być ? przypomne na 45 nie ma wolnych obrotów wgl nie chce chodzic bez trzymania manetki a na 48 są bardz owysokie i nie chce zejść na niskie napisałem ci na privie mój numer telefonu hacker jak możesz to zadzwon do mnie i pogadamy o tym bo tak pisząc to jest sie cieżko zrozumieć a mi bardzo zależy na czasie
oprócz samej dyszy jest przecież też regulcja śrubką. Na ile obrotów masz ją ustawioną ?
1,5 obrotu
jak możecie to rzucajcie pomysły sprawdze wszystko bo już mi ręce opadają..
ale masz już napisane nikt nie poda ci gotowca na tacy bo go nie ma.
jeżeli wykluczysz lewe powietrze i brak luzu na linkach to zostaje ci dalsza regulacja gaźnika przy pomocy śruby mieszanki i ewentualnie większych dysz wolnych obrotów.
musisz też wymienić iglicę ponieważ ta z ktm-a nie będzie dobrze działać w suzuki
przez telefon Ci nic więcej nie powiem
miejmy też nadzieję, że twój 15 letni gaźnik jest sprawny
Panowie wiecie może jakie powinny być ustawienia fcr'a w crf450 z 2003r z cylindrem big bore 100mm i głowicą po portingu? Oryginalnie chyba tam była chyba dysza głowna 170 ale było za ubogo zdecydowanie moim zdaniem. Wrzuciłem teraz dysze 180 i wydaje mi się że jest lepiej. Jeszcze teraz podniosłem iglice o jeden ząbek i w sumie niewiele się zmieniło. Moim zdaniem jeszcze coś trzeba by zrobić bo nie jest idealnie. Czuć że potencjał większej pojemności nie jest wykorzystany choć moto działa dobrze. Nie strzela nie zalewa się i pali od pierwszego kopnięcia. Może ktoś miał u siebie wrzucony większy cylinder i będzie znał najlepsze nastawy gaźnika?
Od kiedy CRF to Suzuki?
crf to nie suzuki, ale temat o gaźniku keihin daltego napisałem tutaj bo może ktoś się orientuje.
Zadaj pytanie tutaj:
[url]http://forum.supermoto.pl/topic31337-szybkie-pytania-szybkie-odpowiedzi-honda-p7.html[/url]
Wszedłeś na forum bez dzień dobry i już robisz śmietnik.
OD tego jest ta iglica obekq orginalna od yamahy ?
2 czy można na niej smigac czy zamontowa do fcr ocemp ?
Ktoś wie czym się różnią może?
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 70 zapytań