Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
witam, wymontowałem dzisiaj fcr z motocykla. Wrzucam poniżej fotki blaszki przepustnicy. Nada się jeszcze do latania, czy zastanawiać się nad zmianą? widać, że jest troche złuszczona ale raczej nie popękana
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
witam, wymontowałem dzisiaj fcr z motocykla. Wrzucam poniżej fotki blaszki przepustnicy. Nada się jeszcze do latania, czy zastanawiać się nad zmianą? widać, że jest troche złuszczona ale raczej nie popękana
Part number linek do DRZ kopanej :
CABLE ASSY, THROTTLE MODEL Y/K1/K2
58301-29F01
Link do serwisowki FCRa montowanego w DRZ:
[url]http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/50d39c0ff8700229982f407b/carburetor-model-y-k1-k2[/url]
Witam wszystkich:)
Pytanie kieruje głównie do hacker33, odnośnie starszego modelu FCRa 39 montowanego fabrycznie do DRZ400 Y i E ( ten nie MX).
Czy montaż obudowy pompki przyspieszającej firmy R&D POWER PUMP-2 + leak jet (która jest w zestawie), zlikwiduje "muła" podczas gwałtownego odkręcania manetki. Czy ten zestaw wystarczy do zlikwidowania "muła" czy trzeba jeszcze coś modyfikować?
Jest wiele tematów o modyfikacji tym kitem (R&D POWER PUMP-2) ale gaźników FCR-MX. Do starszego modelu nie znalazłem. Niechajbym wydawać 600zł na modyfikację, która nie spełni zadanie.
Ja tez mam pytanie:dlaczego jak sie przweroce na DRZ to pozniej nie moge jej przez kilka minut odpalic ;/
obstawiam że podwiesz się wtedy pływak i zalewa Ci świecę.
Tego to i ja sie domyslilem, tylko co zrobic zeby tak nie bylo :)
Tego to i ja sie domyslilem, tylko co zrobic zeby tak nie bylo :)
nie wywracaj się
Ja tez mam pytanie:dlaczego jak sie przweroce na DRZ to pozniej nie moge jej przez kilka minut odpalic ;/
A masz ciepłe ssanie? Jak masz to kop/ kręć z ciepłym.
hacker pisz w temacie bo mod Twojego posta usunie ;p
Nie mam cieplego ssania;/(rozumiem ze cieple ssanie to przewod ktory idzie od cylindra do zaworu 0 1ynkowego , czyli zwane rowniez hot startem ? )
Cieopłe ssanie w fcr 39mx to po prostu dodatkowa czerwona wajcha.
Z tego co rozumieme działa odwrotnie jak zwykłe ssanie.
FCR bez ciepłego ssania to musi być ciężka sprawa.
Jedna z częściej używanych dźwigni:)
Ja nie mam nic takiego w swoim gazniku. rozumiem ze jest opcja zeby to zalozyc? Nie mam nawet zadnego wezyka ktory wychodzi z gaznika. Ja jeszcze nie widzialem takiego gaznika jak swoj(bez zaadnych wezykow z niego wychodzacych)
Pytanie co zrobic zebym nie musial jej kopac x minut po glebie :)
Te rurki do okoła gaźnika, mają spowodować, że przy wywrotce paliwo nie lało się na silnik, wydech, tylko pod moto.
u mnie jedyna rurka łącząca gaźnik z moto, to był dopływ paliwa z baku.
Na pewno nie ruszaj gazem (otwierać, zamykać) bo będzie jeszcze gorzej.
I nie wiem czy ten stary gaźnik da się doposażyć w ciepłe ssanie...
Moj gaznik wyglada tak samo, z malym wyjatkiem. Nie mam tych dzwigni. Ponawiam: czy jest opcja zeby to zamontowac do mnie ?
daj fotę swojego gaźnika
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 66 zapytań