FCR do DRZ musi mieć wykręcany intake bell.
Dobrze żeby miał też ssanie - ciepłe i zimne.
Najlepiej szukać od Yamahy YZ 400 , 426
Na tym zdjęciu widać mój gaźnik który pochodzi od YZ426F.
Ma on ciepłe i zimne ssanie - bardzo przydatna rzecz zimą i po glebie :D
I co najważniejsze ma on odkręcany intake bell. To ta gumowa obejma po prawej stronie.
Większość gaźników ma to na stałe. Problem jest taki, że aby zamontować gaźnik w DRZ średnica intake bell musi być taka jak jak wylot z air boxu. Inaczej nie połączymy gaźnika z air boxem.
Intake bel kupujemy wtedy albo u dealera keihina albo w Suzuki ( w Suzuki kupujemy taki jaki jest oryginalnie w E) i zamieniamy w naszym gaźniku.
Tak wygląda nowy kupiony u Keihina:
Co do rozmiaru gaźnika to dla DRZ o pojemności od 400 do 440 FCR 39, powyżej 450 FCR 41.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD