hacker33 napisał/a:Większość gaźników ma to na stałe. Problem jest taki, że aby zamontować gaźnik w DRZ średnica intake bell musi być taka jak jak wylot z air boxu. Inaczej nie połączymy gaźnika z air boxem.
Intake bel kupujemy wtedy albo u dealera keihina albo w Suzuki ( w Suzuki kupujemy taki jaki jest oryginalnie w E) i zamieniamy w naszym gaźniku.
Czy kolega może podać jakiś dokładniejszy namiar na ten intake bell ? oraz gdzie można zakupić dysze ?
( pilot jet,main jet, starter jet )
Jak patrzyłem w schematy części do drz400E, tam jest FCR bez MX i ten intake bell wydaje się inny od naszej wersji MX co widać na foto które podałeś, dlatego zamawiając w suzuki nie będę miał pewności czy będzie mi to pasowało.
Mam wymieniony komin bez kolanka, filtr powietrza bez zmian, w planie 3x3
Nie mam pojęcia z jakiego motocykla pochodzi ale gaźnik mam identyczny jak Twój, nawet z tym samym intake bell, ale dysze są zupełnie inne niż u ciebie:
mój twój
pilot jet 42 45
main jet 162 160
main jet air 200 200
pilot air jet 100 100
starter jet 72 68
Dlatego pewnie odpalenie zimnego moto na tym zestawie graniczyło z cudem.