Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
w takim razie zobacze w pon ile sobie aut.deal. zawoła.
pozdro
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
w takim razie zobacze w pon ile sobie aut.deal. zawoła.
pozdro
Witam.
już prawie poradziłem sobie z bolączkami FCR'a, ale pozostał jeszcze jeden,
objawy są takie, że przy odpuszczaniu gazu moto tak gwałtownie hamuje, wręcz dławi silnik przez moment, jazda na kole jest w zasadzie niemożliwa bo przy minimalnym zamknięciu przepustnicy przednie kolo wali w glebę, wyczytałem gdzieś o ustawieniu pływaka, że ma niby być 9mm, u mnie jest ok 18mm. widziałem gdzieś jak się ustawia poziom pływaków,
ale za bata nie mogę tego już wyszukać, wiem, że od krawędzi gaźnika ale nie wiem czy do dna pływaka(własnie te 18mm) czy do tego szwu na pływaku, no i tą blaszkę się podgina jakoś?
moje drugie pytanie, na czym polega O-ring mod? bo wszędzie o tym piszą, chodzi o ten myk z pompką przyspieszenia?
pozdrówka
Tutorial HOW-TO
[url]http://www.drzparts.com/2010/05/dr-z400-fcr-39mx-carb-install/[/url]
... o ustawieniu pływaka, że ma niby być 9mm, u mnie jest ok 18mm. widziałem gdzieś jak się ustawia poziom pływaków,
ale za bata nie mogę tego już wyszukać, wiem, że od krawędzi gaźnika ale nie wiem czy do dna pływaka(własnie te 18mm) czy do tego szwu na pływaku, no i tą blaszkę się podgina jakoś?...
w tym [url]http://forum.supermoto.pl/topic19721-drz-400-sm-przelewa-paliwo-p2.html[/url]
temacie masz mój post ze skanem strony z serwisówki odnośnie ustawienia wysokości pływaka, co prawda w mikuni, ale myślę że zasada jest ta sama. Wysokość ustalasz za pomocą właśnie blaszki, którą odpowiednio wyginasz. Ja ustawiłem odległość do miejsca pomiędzy szwem, a dnem pływaka. U mnie przewidzieli tolerancję od 12 do 14 mm (13 +-1mm) i jest gitara.
Kochani, czy ktoś w stolicy jest w stanie zerknąć na mój zestaw? Mam w DRZ gaźnik od wersji E, do tego przelot LeoVince X3. Od samego początku coś mi się tam nie podobało (już z taką przeróbką go kupiłem), pod koniec sezonu dałem go koledze, który ogarnia gaźniki, no i teraz jest już w ogóle pozamiatane. Chciałbym, żeby zerknął na to człek, który już to robił i wie to i owo, niż ktoś, kto będzie metodą prób i błędów kombinował, a ja będę jeździł samochodem...
Pogadaj z SuperMocarzem. On ma jakiegos ogarnietego goscia co mu FCRa w drz ustawil perfekt :)
Siema,
Nie zakładam osobnego tematu. Może ma ktoś pomysł gdzie w Polsce mogę kupić uszczelkę do FCR 39?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Uszczelkę kupisz w serwisie Suzuki:
PACKING
13251-29F00
Dzięki za szybką odpowiedź :)
Znalazłem źródło FCR-ów i mogę mieć 39 albo 41.
Jaki kupić pod bigbore?
Musi mieć TPS?
Ciepłe ssanie i zimne to powinien mieć.
Przy 39 będzie mocniejszy dół
Przy 41 będzie mocniejsza góra
Nie musi mieć TPS
Zimne ssanie musi mieć każdy. Ciepłe ssanie warto mieć.
Dzięki. Być może uda mi się kupić za 460zł z linkami i rolgazem. To chyba cena ok?
zamówiłem. Jak coś to Pan ma jeszcze FCRa 41 za 400zł i być może następne 39.
No cena bardzo dobra jeżeli gaźnik jest w pełni sprawny.
będzie w poniedziałek to zobaczę jak wygląda. Podobno nie ma pęknięć, odprysków...
Ile kosztuje ta przejściówka i guma do airboxa?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 74 zapytań