Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Ja mam FCR41 MX w DRZ 400. Jest ok, ale juz ok 6 lat nie byl ani regulowany ani czyszczony. Jak sie do tego zabrac zeby zrobic to dobrze? Jakies porady ?
Husaberg F(E)S 570
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja mam FCR41 MX w DRZ 400. Jest ok, ale juz ok 6 lat nie byl ani regulowany ani czyszczony. Jak sie do tego zabrac zeby zrobic to dobrze? Jakies porady ?
Witam czy przy zmianie gaznika trzeba lub można dac modul zapłonowy od E?? pasuje to? daje to cos?? słyszałem tez o odcinaniu zielonego kabla od modulu. podpowie cos ktos??
Hi, nic takiego nie słyszałem, zmieniasz mechanicznie, stroisz i powinno latać
Modułu zmieniać nie trzeba.
Ten od E nie wiele daje jakby co.
nie wiele czyli cos daje czy nie?? oprócz tych wyzszych obrotów bo chyba sie kreci do 10 a S do 9,5?
mam jeting taki pilot 42, igła emn 3 clip, main 170 (miałem 160 bez rózniy dla mnie) powietrze 100 i druga dysza taka na stałe gaznik od bety rr 350 fcr 39mx bez bella wykręcanego, skład mieszanki 1 i 3/4 opbrotu przy 1 i 1/4 przy odjeciu gazu walnie czasem niebieskim ogniem. crd przelot oraz kolanko powerbomb stalowe z ebaja, zwiekszona kompresja.
Chodzi gorzej niz E tzn nie ma takiej reakcji dlatego pytałem o moduł ale wiem ze wałki swoja droga chyba ze co do regulacji mi ktos podpowie.
na 99% wpisów dot FCR i DRZ nikt nie zmienia modułu, wałki to dodatek, także gdzieś coś masz spierdolone w regulacji albo gdzieś masz przelot i wchodzi np.lewe powietrze
Na E się tylko troszkę wyżej kręci i tyle.
Musisz się bardziej pobawić regulacją.
Sprawdź pompkę przyspieszenia. Czy jest czysta sprawna i dobrze ustawiona.
TPS masz odłączony?
Zawory wyregulowane?
lewe powietrze sprawdzałem dokola plakiem psikałem i nic az wkoncu tak go wyplakowałem ze zaciagał przez filtr i gasł:P bo jak psikałem w filtr to sekunda i silnik gasl a gaznik i gumy sie blyszczały wioęc mysle ze okej gume do glowicy mam oryginal od drz e, guma do filtra przerobiona ale sprawdzałem wydaje sie okej. pompka psika na okoo 2,5 sekundy mocny strumien zrobiony oring mod gdy ialem wkręcona timing screw na okoo sekunde to było tez spoko ale miał opóznienie w dzialaniu i na wysokim biegu z dołu zdychal. tps podpięty zawpry regulowane 1500 km temu tak jak wymjeniony tłok i nicasil i kompresja zwiększona.
lewe powietrze sprawdzałem dokola plakiem psikałem i nic az wkoncu tak go wyplakowałem ze zaciagał przez filtr i gasł:P bo jak psikałem w filtr to sekunda i silnik gasl a gaznik i gumy sie blyszczały wioęc mysle ze okej gume do glowicy mam oryginal od drz e, guma do filtra przerobiona ale sprawdzałem wydaje sie okej. pompka psika na okoo 2,5 sekundy mocny strumien zrobiony oring mod gdy ialem wkręcona timing screw na okoo sekunde to było tez spoko ale miał opóznienie w dzialaniu i na wysokim biegu z dołu zdychal. tps podpięty zawpry regulowane 1500 km temu tak jak wymjeniony tłok i nicasil i kompresja zwiększona.
. W serwisowce z bety rr 350 z której mój gaźnik pochodzi podają jeszcze taka dysze intake jet 40 co to może być ?? I gdzie ?
Sprawdź z odpiętym tps
Sprawdziłem nie czuć różnicy l. Jak płynnie odkręcam powoli to ładnie chodzi a jeśli bardzo szybko i nawet nie mówię tu o pełnym ruchu tylko tak 1/2 to wtedy czuć jak go przydusza chyba tak jak za mało paliwa. podczas jazdy moze mniej czuc ja latam teren ale dzis naprzyklad na mokrym asfalcie opona mitas ice soft zebatki 13/44 wstaje z dwójki na kolo z gazu z miejsca na 3 nie wstanie chyba ze szarpne a jak u was z moca? ogólem nie mam za mało mocy ale napewno nie wkreca sie mój tak jak E. Iglica? ktos z forum ktm powiedział ze w lublinie maja patent jakis własny na ten gaznik i podobno wtedy duzo lepiej chodzi i taka zabawa tuningu kosztuje 150 zł w serwisie w lublinie ma ktos jakies doswiadczenie? warto?
Witam, mam pytanie odnośnie dysz w FCR 39 MX. Sprawa wygląda tak, mam DRZ Y, 2 otwory w airboxie jak na foto:
Kolektor seria z Y, wydech będę zakładał przelot. Gaźnik FCR39 MX, iglica OCEMN, do wyboru mam kilka różnych dysz głównych, 155, 160 lub 168. Co byście polecili w moim przypadku założyć? Na który rowek założyć też blaszkę na iglicy? Liczę na jakieś sugestie, pozdro.
Ja to bym zaczął od czystego filtra powietrza. Będziesz teraz jeździł? Nie ma sensu teraz ustawiać jeśli nie będziesz teraz jeździł. Sprawdz w serwisówce jak powinno być, a nie to co masz do wyboru. Jak będziesz wiedział jakie jest seryjne, do warunków w jakich będziesz jeździł, to może dać troszkę bogatszą dysze główną. I od takiej bazy bym zaczął. Później jazda i ewentualna poprawka.
Tyle dziur, że ciężko to nazwać airboxem:)
Ja to bym zaczął od czystego filtra powietrza. Będziesz teraz jeździł? Nie ma sensu teraz ustawiać jeśli nie będziesz teraz jeździł. Sprawdz w serwisówce jak powinno być, a nie to co masz do wyboru. Jak będziesz wiedział jakie jest seryjne, do warunków w jakich będziesz jeździł, to może dać troszkę bogatszą dysze główną. I od takiej bazy bym zaczął. Później jazda i ewentualna poprawka.
Filtr będzie nowy, tego już szkoda myć po raz n-ty. Głównie chodziło mi o to, żeby mniej więcej dobrać dysze i klip iglicy pod tak ,,ztjuningowany'' airbox + wymiana tłumika na przelot, korekta może być tak czy siak potrzebna.
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 71 zapytań