226

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Ja mam FCR41 MX w DRZ 400. Jest ok, ale juz ok 6 lat nie byl ani regulowany ani czyszczony. Jak sie do tego zabrac zeby zrobic to dobrze? Jakies porady ?
https://www.bikepics.com/pics/2011/03/26/bikepics-2175684-984.jpg

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

227

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Witam czy przy zmianie gaznika trzeba lub można dac modul zapłonowy od E?? pasuje to? daje to cos?? słyszałem tez o odcinaniu zielonego kabla od modulu. podpowie cos ktos??

228

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Hi, nic takiego nie słyszałem, zmieniasz mechanicznie, stroisz i powinno latać

Hardcore - it's more than music...

229

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Modułu zmieniać nie trzeba.
Ten od E nie wiele daje jakby co.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

230 Ostatnio edytowany przez lukadrz (2018-02-01 22:36:33)

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

nie wiele czyli cos daje czy nie?? oprócz tych wyzszych obrotów bo chyba sie kreci do 10 a S do 9,5?
mam jeting taki pilot 42, igła emn 3 clip, main 170 (miałem 160 bez rózniy dla mnie) powietrze 100 i druga dysza taka na stałe gaznik od bety rr 350 fcr 39mx bez bella wykręcanego, skład mieszanki 1 i 3/4 opbrotu przy 1 i 1/4 przy odjeciu gazu walnie czasem niebieskim ogniem. crd przelot oraz kolanko powerbomb stalowe z ebaja, zwiekszona kompresja.
Chodzi gorzej niz E tzn nie ma takiej reakcji dlatego pytałem o moduł ale wiem ze wałki swoja droga chyba ze co do regulacji mi ktos podpowie.

231

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

na 99% wpisów dot FCR i DRZ nikt nie zmienia modułu, wałki to dodatek, także gdzieś coś masz spierdolone w regulacji albo gdzieś masz przelot i wchodzi np.lewe powietrze

Hardcore - it's more than music...

232

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Na E się tylko troszkę wyżej kręci i tyle.
Musisz się bardziej pobawić regulacją.
Sprawdź pompkę przyspieszenia. Czy jest czysta sprawna i dobrze ustawiona.
TPS masz odłączony?
Zawory wyregulowane?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

233

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

lewe powietrze sprawdzałem dokola plakiem psikałem i nic az wkoncu tak go wyplakowałem ze zaciagał przez filtr i gasł:P bo jak psikałem w filtr to sekunda i silnik gasl a gaznik i gumy sie blyszczały wioęc mysle ze okej gume do glowicy mam oryginal od drz e, guma do filtra przerobiona ale sprawdzałem wydaje sie okej. pompka psika na okoo 2,5 sekundy mocny strumien zrobiony oring mod gdy ialem wkręcona timing screw na okoo sekunde to było tez spoko ale miał opóznienie w dzialaniu i na wysokim biegu z dołu zdychal. tps podpięty zawpry regulowane 1500 km temu tak jak wymjeniony tłok i nicasil i kompresja zwiększona.

234

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

lukadrz napisał/a:

lewe powietrze sprawdzałem dokola plakiem psikałem i nic az wkoncu tak go wyplakowałem ze zaciagał przez filtr i gasł:P bo jak psikałem w filtr to sekunda i silnik gasl a gaznik i gumy sie blyszczały wioęc mysle ze okej gume do glowicy mam oryginal od drz e, guma do filtra przerobiona ale sprawdzałem wydaje sie okej. pompka psika na okoo 2,5 sekundy mocny strumien zrobiony oring mod gdy ialem wkręcona timing screw na okoo sekunde to było tez spoko ale miał opóznienie w dzialaniu i na wysokim biegu z dołu zdychal. tps podpięty zawpry regulowane 1500 km temu tak jak wymjeniony tłok i nicasil i kompresja zwiększona.

. W serwisowce z bety rr 350 z której mój gaźnik pochodzi podają jeszcze taka dysze intake jet 40 co to może być ?? I gdzie ?

235

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Sprawdź z odpiętym tps

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

236 Ostatnio edytowany przez lukadrz (2018-02-02 18:19:22)

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Sprawdziłem nie czuć różnicy l. Jak płynnie odkręcam powoli to ładnie chodzi a jeśli bardzo szybko i nawet nie mówię tu o pełnym ruchu tylko tak 1/2 to wtedy czuć jak go przydusza chyba tak jak za mało paliwa. podczas jazdy moze mniej czuc ja latam teren ale dzis naprzyklad na mokrym asfalcie opona mitas ice soft zebatki 13/44 wstaje z dwójki na kolo z gazu z miejsca na 3 nie wstanie chyba ze szarpne a jak u was z moca? ogólem nie mam za mało mocy ale napewno nie wkreca sie mój tak jak E. Iglica? ktos z forum ktm powiedział ze w lublinie maja patent jakis własny na ten gaznik i podobno wtedy duzo lepiej chodzi i taka zabawa tuningu kosztuje 150 zł w serwisie w lublinie ma ktos jakies doswiadczenie? warto?

237 Ostatnio edytowany przez Antonio7 (2019-02-01 11:57:41)

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Witam, mam pytanie odnośnie dysz w FCR 39 MX. Sprawa wygląda tak, mam DRZ Y, 2 otwory w airboxie jak na foto:

https://images92.fotosik.pl/116/1554f9249bc7b431gen.jpg
https://images92.fotosik.pl/116/82061c1c0a1953e6gen.jpg

Kolektor seria z Y, wydech będę zakładał przelot. Gaźnik FCR39 MX, iglica OCEMN, do wyboru mam kilka różnych dysz głównych, 155, 160 lub 168. Co byście polecili w moim przypadku założyć? Na który rowek założyć też blaszkę na iglicy? Liczę na jakieś sugestie, pozdro.

238

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Ja to bym zaczął od czystego filtra powietrza. Będziesz teraz jeździł? Nie ma sensu teraz ustawiać jeśli nie będziesz teraz jeździł. Sprawdz w serwisówce jak powinno być, a nie to co masz do wyboru. Jak będziesz wiedział jakie jest seryjne, do warunków w jakich będziesz jeździł, to może dać troszkę bogatszą dysze główną. I od takiej bazy bym zaczął. Później jazda i ewentualna poprawka.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

239

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Tyle dziur, że ciężko to nazwać airboxem:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

240

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

barnabab napisał/a:

Ja to bym zaczął od czystego filtra powietrza. Będziesz teraz jeździł? Nie ma sensu teraz ustawiać jeśli nie będziesz teraz jeździł. Sprawdz w serwisówce jak powinno być, a nie to co masz do wyboru. Jak będziesz wiedział jakie jest seryjne, do warunków w jakich będziesz jeździł, to może dać troszkę bogatszą dysze główną. I od takiej bazy bym zaczął. Później jazda i ewentualna poprawka.

Filtr będzie nowy, tego już szkoda myć po raz n-ty. Głównie chodziło mi o to, żeby mniej więcej dobrać dysze i klip iglicy pod tak ,,ztjuningowany'' airbox + wymiana tłumika na przelot, korekta może być tak czy siak potrzebna.