61

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

BADANIA ''w karetce'' się nie wprowadzi bo reguluje to ustawa!

Jestem za tym aby każda runda była liczona.

Podwójna runda może być.

Jestem za przed parkiem w którym będzie można grzać opony, swoim agregatem itd.( nie liczcie na prąd od org.) i jeżeli da się to wprowadzić to jeszcze oczekiwanie na torze jak za granicą. Z dziewczynami parasolkami itd.

Jestem za utworzeniem klasy amator, w której NIE MOGĄ startować zawodnicy którzy kiedykolwiek startowali w PP.

Wyścig w takiej klasie nie musi się odbywać przy okazji każdej rundy, tylko tam gdzie zbiorą się chętni. Ale żeby rzeczywiście łagodniej ich traktowali jeśli chodzi o dopuszczanie motocykli, czyli to co najpotrzebniejsze Druty, zlewki... Bez klasyfikacji generalnej itd.

Co do ilości wyścigów, jeżeli w MP mamy jedną klasę to może jednak zostawić te 3 wyścigi?

Co do połączenia klas w PP- jestem ZA tylko co w momencie gdy pojawi się większa liczba zawodników niż przewidywaliśmy..?

Do MP powinno przejść tylko 3 zawodników jak ktoś inny będzie chciał to przejdzie sam a gdy komuś kazać to może się okazać że ten 5,6 w generalce nie pojedzie już w następnym sezonie wcale..



Jeżeli

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

62

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:

Bartek wyścig złomów to nie sport, ok. Ale da się zrobić coś bez problemów ? da. A frekwencja wyższa niż u nas , zainteresowanie mediów , sponsorzy ,i nagrody.

A u nas są problemy? Jakie? Bo jak dla mnie to największym problemem jest wieczne marudzenie i kombinowanie.

Nie można organizować ZAWODÓW SPORTOWYCH nie przestrzegając PODSTAWOWYCH zasad bezpieczeństwa. Ani dopuszczenie sprzętu ani zawodnika do zawodów nie jest problemem u nas.

Jak dla mnie to fajnie byłoby zrobić duże hopy na każdym torze, wiem że to nie wszędzie jest możliwe itd.. ale np. na ostatniej prostej w terenie w Koszalinie? ;)

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

63 Ostatnio edytowany przez paczek (2013-10-31 00:57:02)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Bart najpierw przygotuj motocykl zgodnie z regulaminem, a później, mów o przestrzeganiu bezpieczeństwa :))
Jaka ustawa? ustawa o sporcie mówi , żeby doczytać w rozporządzeniu ministra zdrowia. A rozporządzenie nie ma dokładnej regulacji co do sportów motorowych.

Może zawodnicy z MP wypowiedzą się w sprawie ilości wyścigów?  Bo słyszałem plotki , że nie tylko ja jestem zdania , żeby skrócić do 2 wyścigów.



Znalazłem taki zapis
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)
z dnia 14 kwietania 2011 r.
w sprawie kwalifikacji lekarzy uprawnionych do wydawania zawodnikom orzeczeń lekarskich o stanie zdrowia oraz zakresu wymaganych badań lekarskich niezbędnych do uzyskania orzeczenia lekarskiego
§ 2.

1. Orzeczenie wydaje lekarz specjalista w dziedzinie medycyny sportowej, a w odniesieniu do zawodników niepełnosprawnych orzeczenie może wydać także lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
2. W przypadku braku lekarza specjalisty w dziedzinie medycyny sportowej, orzeczenie, o którym mowa w ust. 1, może wydać lekarz posiadający certyfikat ukończenia kursu wprowadzającego do specjalizacji w dziedzinie medycyny sportowej.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

64

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Okiem amatora

- Zapewnienie treningów na dzień przed zawodami
- Odbiór techniczny po treningach na dzień przed zawodami
- Opłata za faktyczny czas treningu jak w Toruniu :-) bardzo PRO
- Sygnał dzwiękowy na 10-5-3 min przed startem wyścigu
- W przypadku nie sprzyjających warunków atmosferycznych zawodnicy wspólnie z organizatorem decydują poprzez głosowanie czy teren jest otwarty czy zamknięty
- Pozostawienie dwóch klas PP - 3 najlepszych z klas przechodzi do MP
- "stworzenie klasy amator dla ludzi z ulicy żeby mogli zasmakować wyścigów. Dla nich jeden trening wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez rok i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili"
- "dekoracja zawodników zaraz po ostatnim wyścigu z motorami"
- "oprawa muzyczno-komentatorska jak w Toruniu"
- "Przyłożyć się do rozpisania kalendarza uprzednio dowiadując się czy dany Organizator chce poprowadzić rundę i czy może ją poprowadzić, aby nie było niespodzianek że jakaś runda się nie odbędzie-jak co roku zresztą"
- Każdorazowo nagłośnienie w mediach zawodów przed każdą rundą

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

65 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-10-31 08:16:14)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pączek ja wiem, że Ty z Manio to już zawodnicy PRO i wogóle ale jakbys chciał wiedzieć to My gorsi czyli z drugiego i trzeciego miejsca też chętnie chcieliśmy iść do MP (mówię tu o sobie i Łukaszu (Perpetum) bo akurat znam jego zdanie) i to nie był dla mnie przymus bo uważam że MP więcej mi dadzą w rozwoju niż zbieranie pucharków w PP. Mimo tego i tak przystaję przy tym aby przechodzili tylko liderzy C1, C2 lub trójka w przypadku jednej klasy, a reszta jak chce i czuje się na siłach.
Po za tym jest tu w temacie za dużo marudzenia, w tym roku było dobrze tak jak w zeszłym, dodać tą klasę amator, coś zmienić z tym przedparkiem i tyle. Nie ma co tu gadać o badaniach bo muszą być, ja osobiście robię zawsze na legalu full serwis bo to jest info dla mnie czy mogę jeszcze,czy tylko się przyglądać :).

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

66

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Takie jest moje zdanie:
- Możliwość treningów na dzień przed zawodami
- Odbiór techniczny po treningach na dzień przed zawodami
- Część OFF-ROAD bez względu na warunki atmosferyczne – to są zawody SUPERMOTO
- 3 wyścigi w klasie MP
- Jak dla mnie – likwidacja przedparku
- Jedna klasa w PP - 3 najlepszych przechodzi do MP.w przypadku dużej ilości zawodników osoby z najsłabszym czasem jadą w  klasie amator.
- Klasa amator dla ludzi z ulicy żeby chcieli spróbować wyścigów (wpisowe 100-150zł). Dla nich jeden trening      wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez jeden sezon i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili. Minimalne wymagania: założyć zbiorniczek na zlewki i druciki na korkach ,kombi może być dwuczęściowe ,kask z homologacją .
- Dla klasy amator możliwość zrobienia badań w karetce (przy pierwszym starcie)
- Dekoracja zawodników zaraz po każdym wyścigu
- Jeśli się uda, to oprawa muzyczno-komentatorska
- Każdorazowo nagłośnienie w mediach zawodów przed każdą rundą
- Podwójne rundy - każdy ma takie same szanse, a zmniejsza to koszty choćby dojazdów i daje możliwość startów i treningów za granicą.

Jeśli chodzi o badania lekarskie, to w tym roku robiłem w Zielonej Górze i trwało to może 45minut a koszt to bodajże 60zł i na cały rok z głowy.

67

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Widzę Paczek ze masz ogromny problem ze mną i zaczynasz mnie wkurwiac... ;) Jeżeli według ciebie tylko zawodnicy z mp mogą sie wypowiadać na temat ilości wyścigów to poco zabierasz głos w temacie PP?  Jaki masz problem z przygotowaniem mojego motocykla? Walczysz o te badania w karetce jak nikt inny, tego sie nie wprowadzi i bardzo dobrze! To dla bezpieczeństwa wszystkich zawodników, i tak jak posal Szymon wystarczy poświecić godzinę czasy na wszystkie badania z morfologia włącznie.. Nawet jak nic sie nie zmieni to i tak nie bedzie złe za rok... Jedyne co warto zrobić to ułatwić start NOWYM+ starać sie o reklamę każdych zawodów i tyle..

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

68

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pozwolę sobie skopiować swojego posta z innego tematu:

Przygotowanie motocykla- korki, zlewki itp powinni zrobić wszyscy- bezpieczeństwo jest bardzo ważne, dlatego też dla mnie priorytetem jest, żeby amatorzy zostali przeszkoleni z flag i "etykiety" na torze- być może zdobycie jakieś pseudo licencji - żeby nie była to "wolna amerykanka" tylko nauka przed PP.

Lekarz sportowy na torze to dla mnie "sztuka dla sztuki". Każdy poważny człowiek powinien przeznaczyć kilka godzin na załatwienie tej sprawy- to chyba raz na rok się robi?

Pozdrawiam,
Piotrek

69

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

fidu10 napisał/a:

Takie jest moje zdanie:
- Możliwość treningów na dzień przed zawodami
- Odbiór techniczny po treningach na dzień przed zawodami
- Część OFF-ROAD bez względu na warunki atmosferyczne – to są zawody SUPERMOTO
- 3 wyścigi w klasie MP
- Jak dla mnie – likwidacja przedparku
- Jedna klasa w PP - 3 najlepszych przechodzi do MP.w przypadku dużej ilości zawodników osoby z najsłabszym czasem jadą w  klasie amator.
- Klasa amator dla ludzi z ulicy żeby chcieli spróbować wyścigów (wpisowe 100-150zł). Dla nich jeden trening      wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez jeden sezon i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili. Minimalne wymagania: założyć zbiorniczek na zlewki i druciki na korkach ,kombi może być dwuczęściowe ,kask z homologacją .
- Dla klasy amator możliwość zrobienia badań w karetce (przy pierwszym starcie)
- Dekoracja zawodników zaraz po każdym wyścigu
- Jeśli się uda, to oprawa muzyczno-komentatorska
- Każdorazowo nagłośnienie w mediach zawodów przed każdą rundą
- Podwójne rundy - ....

Zgadzam się w 99%.
Dla mnie SM to małe wakacje. Wolę je 7 razy w roku niż 3.
Z tego względu jestem za łączoną rundą jedynie w przypadku Koszalina obwarowanego fotoradarami i oddalonego o cały dzień drogi.

A tak poza tym to nie ma co bić piany. PZM tego nie czyta. Będzie tak jak było w zeszłym roku. Większość w analogicznym wątku była przeciwko "przedparkowi" a i tak "przedpark" był.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

70

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

trawer napisał/a:

Pączek ja wiem, że Manio to już zawodnicy PRO

Miód na moje uszy, jeszcze, jeszcze;-)))

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

71 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-10-31 10:03:15)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

manio napisał/a:
trawer napisał/a:

Pączek ja wiem, że Manio to już zawodnicy PRO

Miód na moje uszy, jeszcze, jeszcze;-)))

Postawisz flaszkę to będzie jeszcze heheheh :), Zgadzam się z Fidem i Crazym, i nie ma co bić piany,

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

72

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Bart03 napisał/a:

Widzę Paczek ze masz ogromny problem ze mną i zaczynasz mnie wkurwiac... ;) Jeżeli według ciebie tylko zawodnicy z mp mogą sie wypowiadać na temat ilości wyścigów to poco zabierasz głos w temacie PP?  Jaki masz problem z przygotowaniem mojego motocykla? Walczysz o te badania w karetce jak nikt inny, tego sie nie wprowadzi i bardzo dobrze! To dla bezpieczeństwa wszystkich zawodników, i tak jak posal Szymon wystarczy poświecić godzinę czasy na wszystkie badania z morfologia włącznie.. Nawet jak nic sie nie zmieni to i tak nie bedzie złe za rok... Jedyne co warto zrobić to ułatwić start NOWYM+ starać sie o reklamę każdych zawodów i tyle..

Hamuj bajerę z tymi bluzgami!!!
Walczę, o to żeby była klasa amator, a badania w karetce ułatwią start w tej klasie. To jest ułatwienie startu nowym.  Bezpieczeństwa innych? zastanów się .

Zadzwonię dziś do Jacka Molika, dowiem się kiedy jest przewidziane spotkanie dla zawodników i dam znać:)

Trawer- wiem, że Ty chciałeś iść, nie wiem jak reszta. Patrząc na to co się działo na ostatniej rundzie ( Fabio, Guma etc) to  nie każdy ma takie podejście sportowe.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

73

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

nie róbcie jednej klasy PP, reszta róbcie co chcecie, a i tak jak pisałem wcześniej, jeśli podwójna runda to tylko Koszalin

pytałem na początku, czy w Niemczech nie ma tak że dekoracja jest po każdym wyścigu, tzn że każdy wyścig ma swoją oddzielną klasyfikacje i dekorację?

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

74

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Franz napisał/a:

nie róbcie jednej klasy PP, reszta róbcie co chcecie, a i tak jak pisałem wcześniej, jeśli podwójna runda to tylko Koszalin

pytałem na początku, czy w Niemczech nie ma tak że dekoracja jest po każdym wyścigu, tzn że każdy wyścig ma swoją oddzielną klasyfikacje i dekorację?

Dekoracja jest po drugim wyścigu każdej klasy (czyli ostatnim)

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

75 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-10-31 11:33:13)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pomysł badań w karetce jest z jednej strony ułatwieniem, ale wyobraźcie sobie sytuację że ktoś przyjeżdża i lekarz mówi NIE!? Nie zawsze amator przyjedzie na kołach, i nie zawsze będzie to 27 km od jego domu.
Może zbadać choćby niemieckie przepisy amatora lub jakieś podobne?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"