16

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Ok, a nie da rady wymusić na organizatorach , że lekarz zawodów musi mieć na pieczątce lek. medycyny sportowej?;)
albo nie nazywać klasy amator wyścigami, tylko biegiem kontrolnym podczas rundy PP I MP ?:)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

17

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Nie ma szans nikt sie nie podlozy. Gdyby byl wypadek to jest mega dym.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

18

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

[url]https://www.facebook.com/deathrace.suchylas?fref=ts[/url]

Ostatnio startowałem w czymś takim. Zadnych badan, licencji nic...

Czyli jest jakiś ,,myk" ...

Rozumiem ,że może być problem ,że to pod logo PZM... Ale niech zrobią zapis dla organizatora, że lekarz musi być sportowy i po problemie. A 1 rundę i tak można jechac bez licencji.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

19

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

To mozesz wystartowac u zenka za obora. Zwolaj 10 kolegow i zrob sobie wyscig o puchar paczka. Albo wyscig od mcdonalda do kfc.

Chodzi o to ze mp i pp podlegaja pod pzm a pzm musi przestrzegac przepisow ministerstwa sportu.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

20

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Ok, ale dlaczego nie można zrobić lekarza sportowego na zawodach?!

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

21

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Wydaje mi sie ze zaden nie podpisze papierow bez badan ( cisnienie, ekg, krew) ale moge sie mylic.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

22

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Moje propozycje:
- Klasa C1 pojemność do 250 2t i 450 4t , dwa wyścigi
- Klasa C2 pojemność powyżej 2502t i 450 4t, dwa wyścigi
- Klasa S2 dwa wyścigi
- Do MP przechodzą tylko liderzy klas C1, C2, reszta jak chce i ma siły na MP
- Przedpark do likwidacji albo zapewnienie od organizatorów dostępność do prądu
- Wszyscy solidarnie decydują czy ma być teren czy nie, koniec kropka to jest supermoto a nie superbike.(nie ma tu gadania że jest dużo sprzątania i itp., bo jakoś Bydgoszcz bardzo dobrze poradziła sobie z tym problemem, kwestia dobrej organizacji)
- Komentator z Torunia obowiązkowo na każdej rundzie :) i nie ma bata, że nie ma czasu :)
- Dekoracja zaraz po zakończonych wyścigach w kombi i z motocyklami
-  Badania i reszta papierkowej roboty tak jak do tej pory,
- Rund może być 7 tak jak do tej pory i jedna podwójna w Koszalinie, ja też chce zapłacić tylko jeden raz mandat :) (zwiększenie rund i rund podwójnych zwiększy koszty dla nas)
Jeżeli chodzi o zmiany w przepisach co do przygotowania motocykla to nic bym nie zmieniał wiadomo sprzęt musi być przygotowany i tyle, nawet chłopaki którzy startowali pierwszy raz poradzili sobie z tym bez problemu.

Acha dodałbym jeszcze obowiązkowy pokaz ogni przez Maneya ale myślę że bez tego zapisu chłopak nas nie zawiedzie :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

23

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

1. Zlikwidować przedpark. Słuzy on jedynie paru osobom co mają mechaników do obsługi koców i stołków.
2. Wprowadzić głośny sygnał dźwiękowy o konieczności wyjazdu na tor np 3 min przed otwarciem bramy (aby ogarnać kask i zdjąc syfa ze stołka).
3. Żeby było sprawiedliwie to wprowadzić podział wg wartości motocykla, a nie wg pojemności silnika, bo jak wiadomo to nie umiejętnosci jadą a kasa ;)
4. Wprowadzić zapis "PZM jest dla zawodników, a nie zawodnicy dla PZM"
5. Przyłożyć się do rozpisania kalendarza uprzednio dowiadując się czy dany Organizator chce poprowadzić rundę i czy może ją poprowadzić, aby nie było niespodzianek że jakaś runda się nie odbędzie-jak co roku zresztą.
6. Wprowadzić punkt "Głos każdego zawodnika jest tak samo ważny, niezależnie od posiadanych znajomości w PZM"

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

24

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Co prawda nie jestem stroną ale z uwagi na to, że raczej się na rundach pojawiam to moja propozycja jest taka:
1. Przedpark albo z prądem zapewnionym przez organizatora albo wcale.
2. Koniecznie głośny sygnał/informacja od organizatora na 3 minuty przed wjazdem na tor żeby nie było dziwnych tłumaczeń i nieporozumień.
3. Zapewnienie możliwości odbycia treningów dzień przed zawodami.
Co do podwójnych rund mam mieszane uczucia, bo kontuzja albo awaria motocykla właściwie wyklucza z walki o sensowne miejsca w generalce.

25

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

szwinia napisał/a:

1. Przedpark albo z prądem zapewnionym przez organizatora albo wcale.

Taaaak??
To będziesz nosił stołek i koce. Cwaniaczku ;)

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

26

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pączek - z tymi 6-cioma do MP z PP to trochę przesada nie bądź hipokrytą :) jak byś cały sezon przyjeżdżał  4  5  6   bez żadnego pucharu  i  na koniec sezonu w nagrodę  dostał bilet do MP to byś tak nie szafował cyframi teraz jesteś po dobrym  sezonie półka zapełniona pucharami  + tytuł  to kozaczysz :).
Punkt siedzenia  zmienia punkt widzenia .Pierwsza trójka  jest OK ( czy będą 2 cz 1 klasa PP )
Crazy- +  1 sec handicapu za każdy rok pow 40 roku życia na starcie :)
           + handicap sprzętowy ( jak piszesz wyżej )
= wasze zapoznawcze jest moim pierwszym mierzonym :)

trzy wyścigi w MP  muszą być  - jak was nie wyprzedzę to chociaż kondycyjnie was będę kąsał :)

27

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

trawer napisał/a:

Moje propozycje:
- Klasa C1 pojemność do 250 2t i 450 4t , dwa wyścigi
- Klasa C2 pojemność powyżej 2502t i 450 4t, dwa wyścigi
- Klasa S2 dwa wyścigi
- Do MP przechodzą tylko liderzy klas C1, C2, reszta jak chce i ma siły na MP
- Przedpark do likwidacji albo zapewnienie od organizatorów dostępność do prądu
- Wszyscy solidarnie decydują czy ma być teren czy nie, koniec kropka to jest supermoto a nie superbike.(nie ma tu gadania że jest dużo sprzątania i itp., bo jakoś Bydgoszcz bardzo dobrze poradziła sobie z tym problemem, kwestia dobrej organizacji)
- Komentator z Torunia obowiązkowo na każdej rundzie :) i nie ma bata, że nie ma czasu :)
- Dekoracja zaraz po zakończonych wyścigach w kombi i z motocyklami
-  Badania i reszta papierkowej roboty tak jak do tej pory,
- Rund może być 7 tak jak do tej pory i jedna podwójna w Koszalinie, ja też chce zapłacić tylko jeden raz mandat :) (zwiększenie rund i rund podwójnych zwiększy koszty dla nas)
Jeżeli chodzi o zmiany w przepisach co do przygotowania motocykla to nic bym nie zmieniał wiadomo sprzęt musi być przygotowany i tyle, nawet chłopaki którzy startowali pierwszy raz poradzili sobie z tym bez problemu.

Acha dodałbym jeszcze obowiązkowy pokaz ogni przez Maneya ale myślę że bez tego zapisu chłopak nas nie zawiedzie :)


+1 podpisuję się pod tym!

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

28 Ostatnio edytowany przez paczek (2013-10-30 11:04:27)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Trawer... po co 2 klasy w PP ? lepiej połączyć i zrobić pucharki do 6 miejsca ;))) idąc waszą ideologią, że każdy chce pucharek:) Tak jak było w pucharze Suzuki Grandysa.
Zlikwidujmy przed park i zróbmy coś na wzór dużych wyścigów... jest to ciekawsze
Crazy- mistrzowski pomysł z tym podziałem jeżeli chodzi o wartość konia :))) haahha. do 30 tysi ( opona metzeler k2)  i powyżej ( dozwolone opony na M  :)
Niestety taki wzrost kosztów powoduje , że za chwilę SM umrze w Polsce tak jak skutery. W ostatnim sezonie skuterów w PL, trzeba było zainwestować ok 30.000 w sprzęt , żeby liczyć się o pudło w klasie 70ccm.
Rafał- umiesz liczyć?:) jeżeli z 2 klas przechodzi 2x po 3 zawodników , to dlaczego z jednej połączonej klasy Pucharu nie przejdzie 6? to jest to samo!!!.
Wybacz, ale ja ani razu nie odpuszczałem rund, żeby nie iść do MP, ani w tym ani w poprzednim sezonie, więc nie rozumiem o co bijesz. W zeszłym roku do ostatniej rundy walczyłem o 3 miejsce w generalce.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

29 Ostatnio edytowany przez paczek (2013-10-30 11:12:19)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

W sumie , temat PP mnie nie powinien interesować :)

Co do MP to według mnie 2 wyścigi są mega ok.
Podwójna runda, Szwina ma rację, jak coś się zesra w sobotę , to pozamiatane.

Nie chce robić burzy, ale według mnie jeżeli chcemy zwiększać frekwencje w zawodach, trzeba ograniczać koszty. Bo to jest największy czynnik który ogranicza chęci startujacych.

Co do terenu, uważam , że powinien decydować dyrektor zawodów, bo to on odpowiada za bezpieczeństwo. Z tego co słyszałem, za granicą jak pada mocno, teren jest zamykany.

Komentator to Bogdan zawsze komentuje zawody w Poznaniu ( kilka taktów muzyki lekkiej , łatwej i przyjemnej ). Myśle , że jak nie będzie kolidował kalendarz z dużymi wyścigami to da radę go ściągać na rudny:)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

30 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-10-30 11:20:51)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Paczuś 2 klasy w PP po to aby były równe szanse i sprawiedliwie, podział na pojemności musi być przynajmniej w PP i moja ideologia nie jest zbieranie pucharków bo cholera przeciekają i dużo trunku mi się wylało przez nie :). Teren mokry=jedziesz wolniej i tyle nawet jest bezpieczniej i nigdzie nie widziałem zamknietego terenu przez to że jest mokro

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999