1

Temat: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Jak w temacie jeżeli macie jakieś propozycje co do zmian to proszę wypisać je tutaj. Nie chcę żeby ktokolwiek mówił że regulamin jest ustawiany pod kogoś więc wszyscy co chcą coś zmienić niech piszą. Jak ktoś nie napisze swoich propozycji to niech później nie narzeka że coś nie pasuje.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

2

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

na razie z obserwacji zewnętrznej....

likwidacja klasy C1 dla szybszego rozwoju zawodników

rmz 250
gas gas txt 250

3

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

W MP
- likwidacja 3 wyścigów ( Ani w Czechach ani w DE nie ma 3 wyścigów w klasie - są po 2).

W PP
- wprowadzenie klasy amator - można w niej startować tylko jeden sezon
- klasa C1 dla reszty zawodników + 5 pierwszych z C1 wylot do MP
- lub Zrobienie jednej klasy PP i wtedy 6 wylot do MP

Zrobienie 1 klasy PP i 2 wyścigów MP zmiejszyło by koszty organizacji imprezy i spowodowało , że więcej klubów chciało by organizować SM

Wprowadził bym również zapis, o tym , że dyrektor zawodów decyduje czy teren w przypadku deszczu zostaje otwarty czy nie ( a nie zawodnicy).

Fajnie było by wprowadzić zamiast przed parku, coś na zasadzię procedury startowej z dużych wyścigów ( oczekiwanie na start na polach startowych )

pozdrawiam Pączek #49

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

4

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:

W MP
- likwidacja 3 wyścigów ( Ani w Czechach ani w DE nie ma 3 wyścigów w klasie - są po 2).

W PP
- wprowadzenie klasy amator - można w niej startować tylko jeden sezon
- klasa C1 dla reszty zawodników + 5 pierwszych z C1 wylot do MP
- lub Zrobienie jednej klasy PP i wtedy 6 wylot do MP

Zrobienie 1 klasy PP i 2 wyścigów MP zmiejszyło by koszty organizacji imprezy i spowodowało , że więcej klubów chciało by organizować SM

Wprowadził bym również zapis, o tym , że dyrektor zawodów decyduje czy teren w przypadku deszczu zostaje otwarty czy nie ( a nie zawodnicy).

Fajnie było by wprowadzić zamiast przed parku, coś na zasadzię procedury startowej z dużych wyścigów ( oczekiwanie na start na polach startowych )

pozdrawiam Pączek #49

W jaki sposób zmniejszenie pucharu do jednej klasy i zmniejszenie ilości wyścigów iło by wpłynąć na obniżenie kosztów??

Moje propozycje są następujące:

- zwiększenie liczby rund podwójnych dla obniżenia kosztów ( dwie rundy pojedyncze i dwie podwójne)
- jedna klasa w PP ale do Mistrzostw przechodzi pierwsza trójka
- stworzenie klasy amator dla ludzi z ulicy żeby mogli zasmakować wyścigów. Dla nich jeden trening wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez rok i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili
- dekoracja zawodników zaraz po ostatnim wyścigu (będzie więcej kibiców a nie jak teraz że po 1h po wyścigach jest dekoracja)
- oprawa muzyczno-komentatorska jak w Toruniu

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

5

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

maniek-rr312 napisał/a:
paczek napisał/a:

W MP
- likwidacja 3 wyścigów ( Ani w Czechach ani w DE nie ma 3 wyścigów w klasie - są po 2).

W PP
- wprowadzenie klasy amator - można w niej startować tylko jeden sezon
- klasa C1 dla reszty zawodników + 5 pierwszych z C1 wylot do MP
- lub Zrobienie jednej klasy PP i wtedy 6 wylot do MP

Zrobienie 1 klasy PP i 2 wyścigów MP zmiejszyło by koszty organizacji imprezy i spowodowało , że więcej klubów chciało by organizować SM

Wprowadził bym również zapis, o tym , że dyrektor zawodów decyduje czy teren w przypadku deszczu zostaje otwarty czy nie ( a nie zawodnicy).

Fajnie było by wprowadzić zamiast przed parku, coś na zasadzię procedury startowej z dużych wyścigów ( oczekiwanie na start na polach startowych )

pozdrawiam Pączek #49

W jaki sposób zmniejszenie pucharu do jednej klasy i zmniejszenie ilości wyścigów iło by wpłynąć na obniżenie kosztów??

Moje propozycje są następujące:

- zwiększenie liczby rund podwójnych dla obniżenia kosztów ( dwie rundy pojedyncze i dwie podwójne)
- jedna klasa w PP ale do Mistrzostw przechodzi pierwsza trójka
- stworzenie klasy amator dla ludzi z ulicy żeby mogli zasmakować wyścigów. Dla nich jeden trening wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez rok i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili
- dekoracja zawodników zaraz po ostatnim wyścigu (będzie więcej kibiców a nie jak teraz że po 1h po wyścigach jest dekoracja)
- oprawa muzyczno-komentatorska jak w Toruniu


Mniejsza liczba wyścigów ( 2 PP 2 MP ) , mniej treningów qwali, - krótsze zawody , czyli mniej kasy dla medyka, sędziów etc.
Jedna klasa w PP - też tak myśle, ale niech więcej osób idzie do MP - chociaż 6 , tak jak w tym roku.
- Klasa Amator , pisałem o tym = jestem za
- co do dekoracji i oprawy tez fajne.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

6

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

ciekawe ile z tych 6 z tego roku wystartuje w przyszłym sezonie.... Tak jak było rok temu.....

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

7

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

jedna klasa w PP jest bez sensu, podobnie jak klasa amator, nikogo nie zmusisz żeby poszedł to MP nawet jak pierwszych 15-sty w PP bedzie musiało tam iść, w tym roku przynajmniej kilku gości odpuściło sobie ostatnie rundy żeby do MP nie pójść, dwie klasy PP i zapis że pierwszych 3 idzie do mistrzostw jest logiczny i sensowny, jest tu miejsce i dla amatorów i dla spragnionych pucharku na półce

nie byłem nigdy za odrą na zawodach ale czy tam nie jest tak że po każdym wyścigu od razu jest dekoracja a za następny wyścig jest kolejna?

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

8

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

a co do podwójnych rund to tylko ten Koszalin, wole raz w roku płacić mandaty niż 2 czy 3 razy ;-)

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

9

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:
paczek napisał/a:

W MP
- likwidacja 3 wyścigów ( Ani w Czechach ani w DE nie ma 3 wyścigów w klasie - są po 2).

W PP
- wprowadzenie klasy amator - można w niej startować tylko jeden sezon
- klasa C1 dla reszty zawodników + 5 pierwszych z C1 wylot do MP
- lub Zrobienie jednej klasy PP i wtedy 6 wylot do MP

Zrobienie 1 klasy PP i 2 wyścigów MP zmiejszyło by koszty organizacji imprezy i spowodowało , że więcej klubów chciało by organizować SM

Wprowadził bym również zapis, o tym , że dyrektor zawodów decyduje czy teren w przypadku deszczu zostaje otwarty czy nie ( a nie zawodnicy).

Fajnie było by wprowadzić zamiast przed parku, coś na zasadzię procedury startowej z dużych wyścigów ( oczekiwanie na start na polach startowych )

pozdrawiam Pączek #49

W jaki sposób zmniejszenie pucharu do jednej klasy i zmniejszenie ilości wyścigów iło by wpłynąć na obniżenie kosztów??

Moje propozycje są następujące:

- zwiększenie liczby rund podwójnych dla obniżenia kosztów ( dwie rundy pojedyncze i dwie podwójne)
- jedna klasa w PP ale do Mistrzostw przechodzi pierwsza trójka
- stworzenie klasy amator dla ludzi z ulicy żeby mogli zasmakować wyścigów. Dla nich jeden trening wolny, jedna czasówka i jeden wyścig. Można startować tam przez rok i trzeba przejść do PP lub w każdej dowolnej chwili
- dekoracja zawodników zaraz po ostatnim wyścigu (będzie więcej kibiców a nie jak teraz że po 1h po wyścigach jest dekoracja)
- oprawa muzyczno-komentatorska jak w Toruniu


Mniejsza liczba wyścigów ( 2 PP 2 MP ) , mniej treningów qwali, - krótsze zawody , czyli mniej kasy dla medyka, sędziów etc.
Jedna klasa w PP - też tak myśle, ale niech więcej osób idzie do MP - chociaż 6 , tak jak w tym roku.
- Klasa Amator , pisałem o tym = jestem za
- co do dekoracji i oprawy tez fajne.

Pączek gdyby 6-ciu typów transferowano do MP i była by jedna klasa PP to nie miałbyś takiego sezonu jak 2013 bo po 2012 wylądowałbyś w mistrzach, zapis który proponujesz frekfencji w MP nie zwiększy a może tylko zniechęcić (w 2011 byłem 5-ty w PP w C2, wyobrażasz sobie mnie w mistrzostwach?! ;-))))))))))

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

10

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Franz napisał/a:

jedna klasa w PP jest bez sensu, podobnie jak klasa amator, nikogo nie zmusisz żeby poszedł to MP nawet jak pierwszych 15-sty w PP bedzie musiało tam iść, w tym roku przynajmniej kilku gości odpuściło sobie ostatnie rundy żeby do MP nie pójść, dwie klasy PP i zapis że pierwszych 3 idzie do mistrzostw jest logiczny i sensowny, jest tu miejsce i dla amatorów i dla spragnionych pucharku na półce

nie byłem nigdy za odrą na zawodach ale czy tam nie jest tak że po każdym wyścigu od razu jest dekoracja a za następny wyścig jest kolejna?

Franz zobacz ilu jest chetnych do klasy amator w temacie na ogolnym !!!! Co do jednej klasy w pp to moim zdaniem bedzie lepiej bo bedzie sie cos dzialo a nie po 9 w klasie. Przy polaczeniu klas do mp przechodzilo by tylko 3 czyli ci co jada wolniej zostaja w pp. Jak w przyszlym roku odejdzie znowu po 3 z kazdej klasy pp to zostanie mala garstka.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

11

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

maniek-rr312 napisał/a:
Franz napisał/a:

jedna klasa w PP jest bez sensu, podobnie jak klasa amator, nikogo nie zmusisz żeby poszedł to MP nawet jak pierwszych 15-sty w PP bedzie musiało tam iść, w tym roku przynajmniej kilku gości odpuściło sobie ostatnie rundy żeby do MP nie pójść, dwie klasy PP i zapis że pierwszych 3 idzie do mistrzostw jest logiczny i sensowny, jest tu miejsce i dla amatorów i dla spragnionych pucharku na półce

nie byłem nigdy za odrą na zawodach ale czy tam nie jest tak że po każdym wyścigu od razu jest dekoracja a za następny wyścig jest kolejna?

Franz zobacz ilu jest chetnych do klasy amator w temacie na ogolnym !!!! Co do jednej klasy w pp to moim zdaniem bedzie lepiej bo bedzie sie cos dzialo a nie po 9 w klasie. Przy polaczeniu klas do mp przechodzilo by tylko 3 czyli ci co jada wolniej zostaja w pp. Jak w przyszlym roku odejdzie znowu po 3 z kazdej klasy pp to zostanie mala garstka.

9-ciu w klasie to było chyba tylko raz w Toruniu, a amator jak chce to jedzie w PP, Hermes czy Lubart (ziomky z bemowa) pojechali cywilnymi maszynami i fanu mieli po pachy w C2!

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

12

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Franz, ale jak była by połączona klasa c1 i c2 w 2012 to raczje nie poszeł bym do MP. Wyobraź sobie w tym sezonie 2013, c1 połaczone z c2 i 6 najlepszych idzie do MP... Czyli tak jak przeszło... Logiczne Panowie! :))))
Lepiej zeby w klasie jechało 30 zawodników, a nie 11. Gdyby w tym roku było połączone, poziom w PP był by wyższy, bo np. Maney ciągnął by mnie, Fabia , i odwrotnie, i wszyscy byśmy się rozpędzali.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

13 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2013-10-30 00:56:59)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Wydaje mi sie ze dla ludzi ktorzy maja zrobic pierwszy krok w SM i isc do pp to tak jak dla ciebie przejscie teraz do MP. Dajmy im szanse posmakowac zabawy bez stresu ze zaraz bedzie dubel

Poza tym ma byc to klasa gdzie mozna wystartowac na cywilnym moto z lampami migaczami itd. Chodzi o maksymalne zbicie kosztow. Jak sie spodoba mozna isc do pp ale tam juz musi byc przygotowane moto.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

14

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

To zróbmy klasę Amator, albo pretendent, tak jak pisaliśmy wczesniej :) Może da radę przewalić w PZM temat, żeby nie było badań, tylko możliwość zrobienia ich np w karetce.

Dla mnie przejście do MP , to głównie problem finansowy :) Robi się niestety sytuacja jak w skuterach kiedyś...

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

15

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Tak jak pisalem w innym temacie badania i licencja sa dyktowane przez polskie prawo i jakas debilna ustawe o sporcie z 2011r a nie widzimisie organizatorow. Musi byc badanie od lek. Medycyny sportowej

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski