91 Ostatnio edytowany przez szwinia (2013-10-31 15:29:35)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Bart03 napisał/a:
paczek napisał/a:

Dziękuje Szwinia, widzę , że nie tylko mi nie podoba się taki sposób prowadzenia dyskusji :)

Tobie się nie podoba a sam zaczynasz prywatne wycieczki w moją stronę no ja pier****

Tak jest, czilllllll ;) No przecież to nie Pączek pisał ze Go "wkurwiać zaczynasz". Kręcisz bez sensu awanturę...

Proponuję skończyć wzajemnie fochy i przejść do tematu przewodniego ooooooooooood teraz :)

92

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

klasa >40  dobry pomysł, ciekawe tylko jak by było z frekwencją

93

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Materka napisał/a:

klasa >40  dobry pomysł, ciekawe tylko jak by było z frekwencją

Ja za 3 lata :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

94

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

trawer napisał/a:
Materka napisał/a:

klasa >40  dobry pomysł, ciekawe tylko jak by było z frekwencją

Ja za 3 lata :)

no to nie wiem czy się doczekam :-)

95

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Materka, to już 40+ ?

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

96

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:

Materka, to już 40+ ?

raczej 60+ skoro mówi że się nie doczeka mojego debiutu w tej klasie :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

97

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:

Materka, to już 40+ ?

no nie już, dopiero w przyszłym roku

98

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Nie wiem czy to jest bezpieczne, aby z nami mlodymi, jezdzili starzy ludzie po 40. Przeciez to jest zagrozenie na torze.
Moze by to jakos uregulowac?

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

99

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Wysłać ich do amatorów :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

100 Ostatnio edytowany przez samson (2013-11-01 16:04:02)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Powracam po dłuższej przerwie i jakiż miły temat mnie przywitał do przeczytania.
Szkoda, że już nikt nie pamięta jak wyglądała dyskusja z zeszłego roku i jak Was wszystkich ładnie wysłuchał Maniek.
Myślę, że możecie wyprodukować jeszcze 20 stron fantastycznej dyskusji a Maniek i Molik zrobią co uważają za stosowne.

Maniek miałeś podobno się już za granicą ścigać, chyba to już ten czas ;)

hasła z 2013: glikol, przedpark, zbiorniczek

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

101

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Jak dyskusja wyglądała tak jak w tym roku, to wcale się nie dziwe... poza kilkoma konkretnymi propozycjami, reszta to trolowanie, dyskusje przeciw sobie i bluzgi, które do niczego nie prowadzą... zaciśnijmy zęby i stwórzmy coś razem (KONKRETNE PROPOZYCJE ZMIAN), albo kontynuujmy te wzajemne przepychanki mając pretensje do siebie że wybrano uzasadnione zmiany... bo zamiast podać swoje przemyślne propozycje łatwiej jest wyśmiewać innych i ich pomysły.

Jak się okazało hasła ''glikol, przedpark, zbiorniczek'' chcącym w tym sezonie jezdzic nie przeszkodziły...
Czekamy na konkretne propozycje, zbierzmy je w całość i dyskutujmy.

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

102

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

1. Klasa amator MUS!!!
2. PP jedna klasa(pierwsza trójka MUS do MP) + przy nadfrekwencji, najwolniejsi do klasy amator
Tu chciałbym zaznaczyć ze jestem za jedną klasą biorąc pod uwagę swoje własne doświadczenia PP w tym sezonie, naprawdę było by trudniej czyli lepiej czyli szybciej czyli lepiej czyli wyższy poziom. W PP powinno być już pół PRO. Amator - fun.
3. Dla klasy amator powinny być badania w karetce na miejscu na zasadzie pierwszy raz warunkowo jedź - spodobało się to lec to przychodni na następne zaowody - podobnej jak to ma miejsce z licencją dla startujących pierwszy raz w PP, pierwszy raz powinien być na maksa ułatwiony
4. W MP pierwsza dziesiątka z poprzedniego sezonu musi iść do ME i nie wolno wyprzedzać na pierwszym zakręcie i w offroadzie ;-))

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

103

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

manio napisał/a:

1. Klasa amator MUS!!!
2. PP jedna klasa(pierwsza trójka MUS do MP) + przy nadfrekwencji, najwolniejsi do klasy amator
Tu chciałbym zaznaczyć ze jestem za jedną klasą biorąc pod uwagę swoje własne doświadczenia PP w tym sezonie, naprawdę było by trudniej czyli lepiej czyli szybciej czyli lepiej czyli wyższy poziom. W PP powinno być już pół PRO. Amator - fun.
3. Dla klasy amator powinny być badania w karetce na miejscu na zasadzie pierwszy raz warunkowo jedź - spodobało się to lec to przychodni na następne zaowody - podobnej jak to ma miejsce z licencją dla startujących pierwszy raz w PP, pierwszy raz powinien być na maksa ułatwiony
4. W MP pierwsza dziesiątka z poprzedniego sezonu musi iść do ME i nie wolno wyprzedzać na pierwszym zakręcie i w offroadzie ;-))

Dokładnie tak jak piszesz ! , zastanowił bym się tylko na pierwszą 5 z PP , żeby zasilać MP. Tak jak w niemczech.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

104

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

W niemczech musi przejsc 3 a 10 moze reszta nie. Paczek jak teraz wygnasz 6 do MP to w PP bedzie pusto i to bardzo

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

105

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:
manio napisał/a:

1. Klasa amator MUS!!!
2. PP jedna klasa(pierwsza trójka MUS do MP) + przy nadfrekwencji, najwolniejsi do klasy amator
Tu chciałbym zaznaczyć ze jestem za jedną klasą biorąc pod uwagę swoje własne doświadczenia PP w tym sezonie, naprawdę było by trudniej czyli lepiej czyli szybciej czyli lepiej czyli wyższy poziom. W PP powinno być już pół PRO. Amator - fun.
3. Dla klasy amator powinny być badania w karetce na miejscu na zasadzie pierwszy raz warunkowo jedź - spodobało się to lec to przychodni na następne zaowody - podobnej jak to ma miejsce z licencją dla startujących pierwszy raz w PP, pierwszy raz powinien być na maksa ułatwiony
4. W MP pierwsza dziesiątka z poprzedniego sezonu musi iść do ME i nie wolno wyprzedzać na pierwszym zakręcie i w offroadzie ;-))

Dokładnie tak jak piszesz ! , zastanowił bym się tylko na pierwszą 5 z PP , żeby zasilać MP. Tak jak w niemczech.

Popieram oby dwóch .

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI