2,206

(6 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Dzieki wielkie za zainteresowanie kabat!!! Już do nich dzwonie:)
Pozdrawiam

2,207

(6 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Juz nie ma ten gość niestety... Dzięki za info!

2,208

(6 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Hej!
Kupie wahacz do lc4 taki jak na foto ponizej
http://img31.otofotki.pl/obrazki/cy118_IMG_0389.JPG

2,209

(4 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Gdzie pytales? Jak mi zrobią do 620 to chetnie za to zaplace:)
Pozdrawiam

2,210

(4 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Hej!
Gdzie dostane takie przewody chłodnicze? Wszystkie które znalazlem nie mając tych garbów więc sie nie poddadzą przy formowaniu.
http://s1.zmniejszacz.pl/104/p1270422__33674.jpg
Pozdrawiam

2,211

(164 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta
19. BolekZKO
20. Domier
21. gel3k
22. MAĆKO

2,212

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

będzie sporo ciemniej

2,213

(3 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

kurde a ja tłumik:D Tylko czy mi to do lc4 620 siadzie na kolektorach akrapa... juz widze ze jest z innej strony, jak go obróce to będzie ok?

2,214

(116 odpowiedzi, napisanych Husaberg)

Ahh... te motóry... współczuje.
ad1/ Pewnie skrawki będą wszędzie. Osobiście bym pewnie rozpoławiał ale mozna zawsze spróbować jakoś to płukać... lecz nigdy nie bedziesz miał pewności czy czegoś jeszcze tam nie ma i czy Ci to np. nie rozwali nicasilu.
ad2/Osobiści bym wymienił ale jak masz dystans do motocykla i potrafisz o takim fakcie nie myśleć katując sprzęt to zostaw... bo spodziewam sie ze w takim stanie jeszcze popracują chwile:)
ad3/Tego nie wie nikt niestety... trzeba to jakoś porównać do sprawnej/prostej śruby
Pozdrawiam

2,215

(31 odpowiedzi, napisanych KTM)

Witam po długiej przerwie... . Kupiłem kilka części do mojego projektu.
Gaźnik fcr41mx z 660 prawie nowy
WP48 z 660 bedzie je trzeba wysłać gdzieś do regulacji
Półka z 660 SMC
Kolektor akrapa
Więc myślę że to co najwięcej miało mnie kosztować to już kupiłem. Pozostają mi teraz części silnikowe i eksploatacyjne które wyjdą pewnie drugie tyle:)
FOTA:
http://imageshack.us/a/img802/1976/cc25.jpg

Teraz będzie znowu dłuższa przerwa związana głównie z kasą myśle że koło miesiąca. Dokupię całą reszte i biore się do składania/naprawiania/wydziwiania:)
Pozdrawiam

2,216

(0 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Kupie półki pod WP48 szersze od wersji SM
PW

2,217

(31 odpowiedzi, napisanych KTM)

Dzieki za odpwoiedzi!
Odnośnie przedniego zawieszenia to juz wiem że szykują sie grubsze mody bo jutro przyjadą do mnie WP48 z 640sm:) Szukam teraz półek i mam cholera zajebisty problem kupic cos w normalnych pieniądzach... jakies pomysły?

2,218

(2 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Hej!
Chętnie kupie kilka gratów do LC4
kompletne zawieszenie WP48
gaźnik FCR41 (wstepnie juz mam propozycje ale rozwiaze sie to dopiero koło soboty)
komplet plastików (pomarańczowych) i bak do 640
wahacz (ten kanciaty...:D)
chłodnice w idealnym stanie
płyte pod silnik do 620 z amelinium
airbox do 640
amelinowy subframe do 640
kolektor do 640
zajebisty tłumik do LC4:)

Oferty prosze kierowac na PW.
Pozdrawiam

2,219

(2 odpowiedzi, napisanych Archwium - Sprzedam)

toivias napisał/a:

Kupiłem dla siebie ale jak ktoś da mi zadowalającą kasę to jestem skłonny je pogonić. Kupiłem je do berga z wp48.
Rozstaw lag większy o 5mm czyli 195mm.
offset 12 lub 15, do zestawu są jeszcze tulejki dystansujące koło, których nie ma na zdjęciu.
całość wykonana metodą CNC z najwyżej jakości aluminium.
Instrukcję z momentami dokręcania mam.
Cena 1750zł z przesyłką.
https://imageshack.us/a/img545/1447/s88p.jpg
https://imageshack.us/a/img96/9396/7p2b.jpg


Hej!
Z jakiej to firmy masz? Podejdzie mi do LC4?
Pozdrawiam

2,220

(31 odpowiedzi, napisanych KTM)

Hej!
Jako że mam w planach troche pomodzić w moim nowo kupionym lc4 zdecydowilem założyć taki temat mobilizacyjny który będzie to dokumentował. Postanowilem przyłożyć się do opisywania postępów mojej pracy i chce zachowac w tym temacie względny porządek i wstawiac dużo zdjęć. Mam nadzieje że ten temat posłuży kolejnym uzytkownikom i przyjemnościa będzie odnalezienie go w rezultatach google. Oczywiście liczę też po cichu na pomoc bardziej doświadczonych kolegów:) 
Obiektem "udoskonalen" będzie:
**LC4620SM 1994**
http://imageshack.us/a/img823/8641/6v0t.jpg

*nr silnika 4-583*40570*
http://imageshack.us/a/img13/4120/4mry.jpg

Termin w którym zaczynam prace nad projektem pełną parą: 05-10-2013
Termin w którym chce skonczyc prace nad projektem: Coś koło marca:D



Aktualnie zmienione są tylko koła na BEHR 3,5 i 4,25 -17 co zrobił już poprzedni właściciel

http://imageshack.us/a/img4/9355/nqjt.jpg


Planowane modyfikacje i naprawy to:

*1 zmiana plastików, zbiornka paliwa, subframe'a, airboxa i kanapy na 640

*2 zmiana wahacza na 640 lub 660

*3 wymiana kolektorów z 640 i zmiana tumika na cos przelotowego co sie trafi

*4 wymiana gazników na FCR 41
*5 adapter pod dużą tarcze + 4tłoczkowy zacisk
*6 zmiana kierownicy na 28mm
*7 wywalenie centralki i wstawienie bocznej stopki
*8 płyta pod silnik
*9 remont silnika i wymiana wszystkich łożysk w motocyklu.
*10 malowanie ramy i felg oraz przegląd kół mysle ze u Pana Króla w Bielsku
*11 wymiana zawiasu z szerszym rozstawem półek
*12 wymiana przewodów olejowych i chłodniczych na nowe + nowe chłodnice

Aktualne problemy z motocyklem
#1 brak świateł... mysle ze jakies zwarcie
#2 luzy i ogólne zniedbanie, mimo to i tak stan jak na 94' oceniam na OK!
#3 spierdziela płyn z chłodnicy mysle ze nieszczelny jest korek w chłodnicy lub gdzies jeszcze jest jakas nieszczelność. Uszczelke pod głowicą wykluczam ale bo w oleju nic nie ma ale i tak bede tam zaglądał więc się upewnie.

Kolejno moje pytania do Was:
Ad*1 czy Wymienione elementy wystarczą aby ta konwersja wyglądała ok? Chce uniknąć efektu "ulepa"a może za dużo wymieniłem elementów?
Ad*2 Czy wymiana wahacza "na ten ładniejszy" i szerszy 640 lub 660 wiąże się z jakimiś problemami? Łożyska widze że są identyczne ale co z osiowością łańcucha względem zębatki zdawczej. I czy nie będzie problemem tylny amortyzator a dokładniej jego mocowanie.
Ad*3 Czy wymieniając kolektory wydechowe z 640 jest problem z rozstawem lub średnicą rur? Czy moze P&P wchodzą i z głowy... w sieci widziałem takie przeróbki ale nie wiem jak to w rzeczywistości. Jaki komin najlepiej współgra z FCR 41 i seryjną głowicą z 620? Co polecacie?
Ad*4 Orientujecie się gdzie dostane najtaniej nowy gaznior z orientacyjnie dobrze dobranymi dyszami pod LC4? Ew. jak używki to z jakich modeli najlepiej brać. Z jakimi problemami mogę się zetknąć w czasie takiej przekładki ew. regulacji.
Ad*5 Polecacie jakieś strony gdzie dorwę taki adapter od reki w spoko pieniądzach?
Ad*7 Bez problemu dam rade wstawić stopke boczną do mojego modelu czy wiaze sie to z jakims druciarstwem... nie mam juz siły z tą centralką:D
Ad*8 Jaka płyta pod silnik jest warta uwagi? Są dostępne plastikowe?
Ad*11 Jak jest z ogranicznikami w półkach od 640SM albo 660SM bo w 620 przy Wp40 są śruby. Będzie to problem? Widze że wszystkie LC4 mają identyczne łożysko główki więc przynajmniej w tym aspekcie nie bedzie problemów. Czy moje koła SM będą pasował do tego zawieszenia? Chodzi mi o średnice piasty? Myśle ze musze wymienic zawias bo jak wsadze w WP40 duza tarcze to boje sie ze będzie to kolidować. A na obecnej tarczy bardzo słabo hamuje. Ew. z czego Wy polecacie wstawic zawias SM? Efekt zbyt wąskiego rozstawu lag widać u mnie tutaj http://imageshack.us/a/img843/9383/o3oy.jpg

Pozdrawiam!


PS:Jeśli ktoś ma jakąś część która może mi się przydać to proszę kierować info na PW najlepiej od razu z ceną:)