Odp: Amortyzator skrętu w supermoto
no tak My z Brzozą jeździmy jak staruszka na balkoniku...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Amortyzator skrętu w supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no tak My z Brzozą jeździmy jak staruszka na balkoniku...
Może :) nie wiem, nie pamiętam jak jeździcie. ;) zazwyczaj mam wasz za plecami i ciężko mi coś więcej powiedzieć. ;)
Kiedyś założyłem podobny temat na forum motocyklistow, chodziło mi o shimmy, i otrzymałem odpowiedź jednoznaczną supermoto w shimmy np przy lądowaniu z gumy nie wpadnie... czy mogę być tego pewien?
To ktoś ci głupot nagadał, no forum.motocyklistów, to na prawdę jest hardkorowe forum z samymi znawcami :)
Chodziło im pewnie o to, że supermoto ma szeroką kierownicę przez co wiele łatwiej jest utrzymać ją w rękach podczas shimmy i nie zaliczyć paciaka :)
Trochę pomieszaliście i pogubiliście się w temacie. Po pierwsze amorek nie tylko chroni przed szimami i nie tylko w tym celu go zakładamy.
Tu chodzi o teren, dziury, bruk... bardzo szybkie łuki. Generalnie inna charakterystyka prowadzenia.
Poszukajcie informacji w jakich okolicznościach sprawdza się amorek. ;)
Jeszcze raz wam dziewczyny powtarzam jak najbardziej można normalnie latać bez amorka.
Ja wiem w jakich okolicznościach mi pomaga, Hacker wie do czego jemu będzie służył.
Dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu. To kwestia stylu jazdy i indywidualnego prowadzenia się poszczególnych modeli.
Przejechałem się na SMC i wiem że pierwszą rzeczą którą bym tam robił to amorek i zresztą takie krążą opinie.
Tu chodzi pizdeczki o ostre odkręcanie w terenie na ostrych dziurach. Bez ściskania zwieraczy i skupiania się nad objęciem właściwego toru przejazdu. Nie walczysz z kierą nie musisz balansować ciałem, walisz na krechę na pełnej piździe.
Nie jestem w stanie przekonać kogoś kto nigdy nie prowadził moto z amorkiem.
W innych okolicznościach sprawdza się w ścigach a w innych na SM.
To ktoś ci głupot nagadał, no forum.motocyklistów, to na prawdę jest hardkorowe forum z samymi znawcami :)
No właśnie ostatnio stwierdziłem ze fm to jeden wielki burdel :D
Ja pamiętam czasy jakies 6 lat temu to była naprawdę kopalnia wiedzy, fajni ludzie a teraz rewelacji nie ma...
Kiedys, jak wyszedl SMR to wzialem testowke i pojechalem sie przejechac. Na pierwszym wcale nie bardzo szybkim, ale dziurawym luku myslalem, ze zywot zakoncze, takie zlapal shimmy.
Takze podpisuje sie pod tym co DukeSebo napisal.
Co do szimm to kilka razy złapałem w DRZ. I wbrew temu co mówicie jak się chce to da się ją złapać. Fakt ze zawsze wyszedłem z tego bez gleb ale się spociłem. Lecąc np 130km/h i wyskakując na wiadukcie z jakiegoś garbu z rozpuszczonego asfaltu (którego nie widziałem) prostowałem kierę przez kolejne 200 metrów.
Tak samo na grząskim piachu - 10 metrów ujadę ale jak mam odcinek 100 metrów z piaskiem jak w piaskownicy to robi się to męczące.
Niestety amorek który obserwuje na aukcji przybiera na cenie i chyba tym razem nie wpadnie w moje ręce - może innym razem.
to pokaż ten amor
no dobra to tera się przyznać ilu z Was ma amorek prócz Sebka?
Ja montuję na ten sezon:
muszę tylko mocowanie ogarnąć- plusy to że można go ustawić do działania tylko w małym zakresie. Minus to że mocowanie do YZ kosztuje prawie tysiaka, dlatego zbiorę się i ogarnę coś na CNC.
a w moim strikte pod enduro/sm ostatnie iles tam stopni jest nieaktywny. i mocowania tez prawie kafle cale kosztuja oO
Ja montuję na ten sezon:
muszę tylko mocowanie ogarnąć- plusy to że można go ustawić do działania tylko w małym zakresie. Minus to że mocowanie do YZ kosztuje prawie tysiaka, dlatego zbiorę się i ogarnę coś na CNC.
Mam go w CRFie... ustawień i kombinacji jest tyle że stroisz go idealnie do potrzeb. Kumpel mi tłumaczył ja przytakiwałem ale dopiero w praktyce to rozkminiałem. Mam go na ostro skręconego... do tego stopnia że czasami przy szybkim przepychaniu moto usztywnia kierę.
tylko to mocowanie... jak masz go zamocowanego? Szukam kogoś, kto mi coś takiego wykona:
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Amortyzator skrętu w supermoto
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 82 zapytań