Odp: Amortyzator skrętu w supermoto
czasami jest tak ze wszyscy mówią ze się nie da a przychodzi ktoś kto o tym nie wie i to robi :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Amortyzator skrętu w supermoto
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
czasami jest tak ze wszyscy mówią ze się nie da a przychodzi ktoś kto o tym nie wie i to robi :)
Pozostaje tylko pytanie po co zakładać spodnie przez głowę.
ja bym zaczął od tego czy jest różnica w charakterystyce amorków skrętów tych dedykowanych do ścigaczy i tych do enduro.
bo może się okazać, że te do ścigaczy oprócz tego, że mają mniejszy kąt wychylenia to są jeszcze tak "twardo zestrojone" że nie będą prawidłowo działać przy mniejszych prędkościach.
powiem tak, nie wydam kasy na amorek bo mialbym 100 innych gadżetów ważniejszych na które wolalbym przeznaczyc 2k. nigdy sie nie interesowałem tym tematem, ale skoro za "grosze" mógłbym sprawdzić jak sprawdza sie w praktyce taki bajer to czemu nie, może ktos już wcześniej robił taki patent.
zawsze myślałem ze to normalka ze kiera na wyjebach lata jak głupia, wiec zawsze daje w gaz i staram sie przelecieć wszystko na pełnym ogniu, może z amorkiem lżej by się jeździło.
druga sprawa ile mniej więcej waży taki amor np scotta ?
ja bym zaczął od tego czy jest różnica w charakterystyce amorków skrętów tych dedykowanych do ścigaczy i tych do enduro.
bo może się okazać, że te do ścigaczy oprócz tego, że mają mniejszy kąt wychylenia to są jeszcze tak "twardo zestrojone" że nie będą prawidłowo działać przy mniejszych prędkościach.
amor skretu do enduro w koncowym zlozeniu "nie trzyma" na maksymalnym wychyleniu jest luzny i nie stawia oporu. pozatym jets odporniejszy na katorgi zwiazane z glebami ;)
sam amor chyba ma stała charakterystyke niezaleznie od wychylenia ale układ dzwigni przy maksymalnych wychyleniach przekłada sie na to ze amora nie czuc.
sam amor chyba ma stała charakterystyke niezaleznie od wychylenia ale układ dzwigni przy maksymalnych wychyleniach przekłada sie na to ze amora nie czuc.
zapomniałeś dodać "pewnie", "prawdopodobnie" a jak już ktoś ci wyjaśni jak działa amortyzator MX napiszesz "nie wiedziałem"
znajdź jakąś fotkę takiego amora i zastanów się czemu tam są 2 pokrętła....
moge sie mylic ale gdzies slyszalem ze jak nadmiernie Ci lata kierownica w enduro przy predkosciach to moze byc wina źle zestrojonego zawieszenia....
panowie zasade dzialania i budowe amorka skretu juz nam i jest ich sporo o róznej zasadzie dzialania, dwa pokretła w amorkach scotta czy ohnilsa sa do regulacji tłumienia tyle ze jedna dziala liniowo przy wolnych ruchach kierownica a druga regulacja to jest progresja przy gwaltownych i szybkich ruchach ( identyczna zasada dzialania jak w amorkach zawieszenia ).
Co do zestrojenia zawieszenia to oczywiscie ze zle zestrojony zawias bedzie sie tak zachowywal, ale tak gadac sobie mozna jezeli jezdzisz tylko po jednym torze i w jednakowych warunkach, a wez przelec traske 200km w zróznicowanym terenie i wtedy trzeba ustawic sobie kompromis no i jeden odcinek przelecisz lajtowo a na innym bedziesz walczyl z kiera i dobijaniem amorów...
Masz dodatkowo ustawienie zakresu działania- ile stopni od położenia "neutralnego" (takie dwie małe śrubki po bokach).
witam. ma ktoś możę jakieś namiary na linki lub sklepy z amortyzatorem skretu do KTM LC4 SM 2005 r ?????
[url=http://www.dynotech.pl]www.dynotech.pl[/url] - tutaj oferują amortyzatory GPR, ale o konkretny kit pod Twojego LC4 to już musisz się sam dopytać.
Tutaj jeszcze stronka zagraniczna:
[url]http://www.scottsperformance.com/Stabilizer_Purchase2.php?Make=Ktm&Model=&Bike_ID=3390&Year=2005&Size=640&Fred=%20LC4&BI_ID=148097[/url]
Poczytaj jeszcze trochę jak to się montuje, bo widziałem, że trochę rzeźby może być -> [url]http://www.scottsperformance.com/litrack/130.pdf[/url]
dzieki za materiał widze ze troche bedzie zabawy ale dam rade znalazlem tez juz GPR'a mają miściągnąć ze stanów
Czy jest duża różnica funkcjonalności między GPR a Scottem? Róznica w USA to rapetm 30usd. Nie wiem czy warto dokładać?
zalezy jaki model gpr, te prostrze maja uboga regulacje w porównaniu ze scottem.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Amortyzator skrętu w supermoto
Wygenerowano w 0.027 sekund, wykonano 77 zapytań