61

Odp: Sezon 2018

Załóżcie kostki i wybierzcie się pojeździć... bo... no wiecie...

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

62

Odp: Sezon 2018

Wiecej torów   to byłby chyba największy  plus dla supermoto i frekwencji. Niech zostanie  kilka podwójnych  rund i kilka pojedynczych. Levis  ani razu nie bylo pełnej  stawki w PP wiec dwie klasy PP są  bez sensu . 
Amator mógłby  mieć  dwa wyścigi bez zadnej klasyfikacji
Street    dla mnie średnia  klasa, amator miałbyc dla początkujących  i ulicznych supermociakow

Trening 30min w pp   byłby gorszym rozwiazaniem jeśli  chodzi o mnie.  Dostosuje sie do innych bez wiekszego problenu.

63

Odp: Sezon 2018

Dodam od siebie:

1.Łączenie klas z moto3 lub pitami, to bardzo zły pomysł i zawsze powiem mu NIE

2.Sam street mi nie przeszkadza może być ewidentnie jest dla ludzi którzy boją się terenu lub są po kontuzji

3.Motocykle jak pokazało życie nie mają takiego znaczenia jedziesz tym co masz i tam gdzie uważasz nawet DRZ w PP i nie koniecznie zamiatasz ogon

4.Co do 1 kwali w PP - 30 minutowej ma swoje plusy i minusy ja uważam że więcej jest minusów

5.Potrzebna jest promocja poza środowiskiem SM

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

64

Odp: Sezon 2018

Myślę, że warto też podsumować co dają nam poszczególne klasy i jak wyglądała frekwencja.

Indywidualnych nazwisk w klasie street udało mi się naliczyć 18, przy czym:

Wuju (jako weteran) i Rafał Bury (zabłądził z PP ? ) pojechali jedną rundę.

średnia frekwencja na rundzie wynosiła ~9 osób

Poniższe osoby przeszły z klasy PP/MP do Street

555    Jarosław Porucznik
31    Piotr Krawiec
13    Marzena Chrostek
99    Piotr Irzyk
35    Mieszko Laszecki
88    Bartosz Fiałkowski

a tutaj reszta zawodników:

530    Andrzej Kamiński
22    Daniel Bukowski
78    Michał Kocjan
93    Łukasz Parysz
34    Łukasz Błażak
87    Andrzej Drzymulski
88    Bartosz Fiałkowski
97    Tomasz Sosna
90    Paweł Matuszewski
55    Dawid Przytuła
    123    Rafał Bury
138    Piotr Salamon

W grupie amatorów (mimo tylko jednego wyścigu oraz wyeliminowaniu grupy z 2 rund)

naliczyłem 24 osoby, przy czym 2 osoby przeszły (nie wiem czy na chwilę czy na stałe z klasy street), jedna kiedyś ścigała się w PP , a średnia frekwencja  to ~12 osób na rundę:

70    Karol Kułakowski
7    Hubert Sułek
665    Grzegorz Manias
177    Wiktor Filipowicz
77    Michał Piwko
8    Cyprian Torlicki
54    Łukasz Grześkowiak
21    Piotr Śniegocki
92    Bartosz Kowalewski
29    Bartosz Marszałkowicz
34    Łukasz Błażak
166    Jakub Błoch
45    Piotr Musiał
313    Dominik Witkowski
525    Łukasz Łukasiewicz
86    Jakub Kusowski
44    Andrzej Płoński
18    Łukasz Wałcerz
177    Adam Zalesiński
121    Sebastian Siwak
111    Krystian Rubacha
    78    Michał Kocjan
       97    Tomasz Sosna
83    Tomasz Krążko


Pomijam już fakt, ile osób w przeciągu 2-3 sezonów przeszło do PP, czy nawet MP z tej biednej klasy amator.

Mogłem coś poprzekręcać - jeżeli tak, to sorry, na pewno nie specjalnie.

Co do podejścia to jest sport i mogą się tutaj ścigać tylko najszybsi - no niestety... Nie jesteśmy bogatym krajem, gdzie Państwo dopłaca gruby hajs, żeby faktycznie tylko najlepsi mogli się ścigać. Runda musi na siebie zarobić, a jak widać, amatorzy też mają ochotę pościgać się w miarę bezstresowych warunkach.

Także wnioskuję o 2 wyścigi w klasie amator- bez klasyfikacji. Na pewno poprawi to frekwencję na rundach.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

65

Odp: Sezon 2018

Dobrze chłopcy- a jak odepnę jedną cewkę?

66

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Pomijam już fakt, ile osób w przeciągu 2-3 sezonów przeszło do PP, czy nawet MP z tej biednej klasy amator.
Mogłem coś poprzekręcać - jeżeli tak, to sorry, na pewno nie specjalnie.
Co do podejścia to jest sport i mogą się tutaj ścigać tylko najszybsi - no niestety... Nie jesteśmy bogatym krajem, gdzie Państwo dopłaca gruby hajs, żeby faktycznie tylko najlepsi mogli się ścigać. Runda musi na siebie zarobić, a jak widać, amatorzy też mają ochotę pościgać się w miarę bezstresowych warunkach.
Także wnioskuję o 2 wyścigi w klasie amator- bez klasyfikacji. Na pewno poprawi to frekwencję na rundach.

O co chodzi z tą klasą amator ? Dlaczego tyle zamieszania, jeżeli w PP nie ma pełnego obłożenia... Co to ma za zanczenie, czy ktoś dojedzie 10 a amatorach czy 25 w PP.....

67

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Dodam od siebie:


2.Sam street mi nie przeszkadza może być ewidentnie jest dla ludzi którzy boją się terenu lub są po kontuzji

...od razu boją ;) - nie przepadają, nie mają ochoty ;)

3.Motocykle jak pokazało życie nie mają takiego znaczenia jedziesz tym co masz i tam gdzie uważasz nawet DRZ w PP i nie koniecznie zamiatasz ogon

+1

4.Co do 1 kwali w PP - 30 minutowej ma swoje plusy i minusy ja uważam że więcej jest minusów

najlepiej ograniczmy się do jednego trenningu, 1 kwali i 1 wyścigu - na więcej i tak nie mam siły :) hihiihihih

5.Potrzebna jest promocja poza środowiskiem SM

... i właśnie po to powstała moim zdaniem klasa street...

68

Odp: Sezon 2018

Nie zgodzę sie przedmowcą Pączkiem. Klasa C4 stworzona została z myślą przede wszystkim o zawodnikach pucharu polski, którzy po prostu nie chcą startować w klasie C2 czyli wraz terenem, na podobieństwo np. klasy S4 w mistrzostwach świata. Klasa amator natomiast jest stworzona na potrzeby osób, które raczkują w supermoto, nie mają jeszcze doświadczenia, ale planują w przyszłości realizować sie jako zawodnicy klasy C2 lub S2

Podoba mi się natomiast pomysł r6cup2011 aby podpiąć klasę C4 pod starty moto3

69 Ostatnio edytowany przez paczek (2017-11-30 18:36:12)

Odp: Sezon 2018

Mieciu napisał/a:

Nie zgodzę sie przedmowcą Pączkiem. Klasa C4 stworzona została z myślą przede wszystkim o zawodnikach pucharu polski, którzy po prostu nie chcą startować w klasie C2 czyli wraz terenem, na podobieństwo np. klasy S4 w mistrzostwach świata. Klasa amator natomiast jest stworzona na potrzeby osób, które raczkują w supermoto, nie mają jeszcze doświadczenia, ale planują w przyszłości realizować sie jako zawodnicy klasy C2 lub S2

Podoba mi się natomiast pomysł r6cup2011 aby podpiąć klasę C4 pod starty moto3

Nie do końca ... Poczytaj forum z poprzednich lat, zależało nam na tym, żeby ludzie którzy przyjadą ,, ulicznymi" motocyklami bez doświadczenia w terenie , nie zrobili sobie krzywdy tylko mogli pobawić się w klasie C4 na DRZ , dużych KTM-ach czy innych sprzętach nawet z homologacją. I takich też w tym roku nie brakowało, jednak walka o czołowe lokaty toczyła się pomiędzy szybkimi zawodnikami którzy kiedyś jeździli w c2 czy Mistrzostwach Polski...
Pomysł włączenia c4 pod moto3 jest fatalny, bo nie doprowadzi to nowych zawodników do supermoto tylko jak już do klas typu Moto3 czy SSP300...

Przytocze tu komentarz z poprzednich lat Mańka
,,A ja mysle ze jest sporo osob ktore przyjada na zawody polatac jak nie bedzie terenu. Mysle ze nawet kilka osob z pp przejdzie do klasy street."

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

70

Odp: Sezon 2018

Jeśli planujesz napływ nowych zawodników na motocyklach o jakich wspomniałeś czyli drz, klx itp..a nie chcecie stracić tych którzy w tej chwili startują w klasie C4, to musicie stworzyć klasę AMATOR STREET, bo w innym wypadku strzelicie sobie w kolano i efekt będzie odwrotny od zamierzonego. Jestem głęboko przekonany, że Panowie na swoich duzych ktm'ach , drz'tach itd. nie przyczynią się do wzrostu frekwencji na zawodach, bo oni wolą robić terror na mieście, a nie rywalizować na torach. Skoro nie podoba się Tobie klasa C4 w istniejącej postaci, to w czym jest problem aby klasa C4 startowała w innych terminach i na innych torach przy klasie m.in. moto3

71

Odp: Sezon 2018

powiem tak. Jak ktoś ma ochotę ścigać się na asfalcie w miarę tanio, to pójdzie sobie do MPPC. Kupi sztrucla za 3k i już. Żeby rywalizować w wyjadaczami w obecnej klasie street, to trzeba mieć naprawdę talent i niezły sprzęt - no ale nie każdy urodził się Łukaszem Hepnerem, co na kwadratowych skamieniałych oponach i ~50 konnym rumaku pocisnął wszystkich w PP :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

72

Odp: Sezon 2018

Mieciu napisał/a:

to w czym jest problem aby klasa C4 startowała w innych terminach i na innych torach przy klasie m.in. moto3

KASA - organizator musi spiąć finansowo rundę (więcej uczestników = prosty rachunek to musi na siebie zarobić lub być na 0 inaczej nikt nie będzie organizował zawodów) poza czubkami z 4 ride ;)

Samą strukturę zostawiłbym tak jak jest amator, C2, C4, MP - fajnie jakby te pitki jeszcze były

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

73

Odp: Sezon 2018

+2 wyścigi dla amatorów :P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

74

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

+2 wyścigi dla amatorów :P

za cenę z PP spoko.

Pozdrawiam,
Piotrek

75

Odp: Sezon 2018

no jak wyścigi będą trwać tyle samo co w PP to spoko :P

ile wynosiła opłata za rundę w PP a ile dla amatora w 2017 ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450