Odp: Sezon 2018
Załóżcie kostki i wybierzcie się pojeździć... bo... no wiecie...
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2018
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 15 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Załóżcie kostki i wybierzcie się pojeździć... bo... no wiecie...
Wiecej torów to byłby chyba największy plus dla supermoto i frekwencji. Niech zostanie kilka podwójnych rund i kilka pojedynczych. Levis ani razu nie bylo pełnej stawki w PP wiec dwie klasy PP są bez sensu .
Amator mógłby mieć dwa wyścigi bez zadnej klasyfikacji
Street dla mnie średnia klasa, amator miałbyc dla początkujących i ulicznych supermociakow
Trening 30min w pp byłby gorszym rozwiazaniem jeśli chodzi o mnie. Dostosuje sie do innych bez wiekszego problenu.
Dodam od siebie:
1.Łączenie klas z moto3 lub pitami, to bardzo zły pomysł i zawsze powiem mu NIE
2.Sam street mi nie przeszkadza może być ewidentnie jest dla ludzi którzy boją się terenu lub są po kontuzji
3.Motocykle jak pokazało życie nie mają takiego znaczenia jedziesz tym co masz i tam gdzie uważasz nawet DRZ w PP i nie koniecznie zamiatasz ogon
4.Co do 1 kwali w PP - 30 minutowej ma swoje plusy i minusy ja uważam że więcej jest minusów
5.Potrzebna jest promocja poza środowiskiem SM
Myślę, że warto też podsumować co dają nam poszczególne klasy i jak wyglądała frekwencja.
Indywidualnych nazwisk w klasie street udało mi się naliczyć 18, przy czym:
Wuju (jako weteran) i Rafał Bury (zabłądził z PP ? ) pojechali jedną rundę.
średnia frekwencja na rundzie wynosiła ~9 osób
Poniższe osoby przeszły z klasy PP/MP do Street
555 Jarosław Porucznik
31 Piotr Krawiec
13 Marzena Chrostek
99 Piotr Irzyk
35 Mieszko Laszecki
88 Bartosz Fiałkowski
a tutaj reszta zawodników:
530 Andrzej Kamiński
22 Daniel Bukowski
78 Michał Kocjan
93 Łukasz Parysz
34 Łukasz Błażak
87 Andrzej Drzymulski
88 Bartosz Fiałkowski
97 Tomasz Sosna
90 Paweł Matuszewski
55 Dawid Przytuła
123 Rafał Bury
138 Piotr Salamon
W grupie amatorów (mimo tylko jednego wyścigu oraz wyeliminowaniu grupy z 2 rund)
naliczyłem 24 osoby, przy czym 2 osoby przeszły (nie wiem czy na chwilę czy na stałe z klasy street), jedna kiedyś ścigała się w PP , a średnia frekwencja to ~12 osób na rundę:
70 Karol Kułakowski
7 Hubert Sułek
665 Grzegorz Manias
177 Wiktor Filipowicz
77 Michał Piwko
8 Cyprian Torlicki
54 Łukasz Grześkowiak
21 Piotr Śniegocki
92 Bartosz Kowalewski
29 Bartosz Marszałkowicz
34 Łukasz Błażak
166 Jakub Błoch
45 Piotr Musiał
313 Dominik Witkowski
525 Łukasz Łukasiewicz
86 Jakub Kusowski
44 Andrzej Płoński
18 Łukasz Wałcerz
177 Adam Zalesiński
121 Sebastian Siwak
111 Krystian Rubacha
78 Michał Kocjan
97 Tomasz Sosna
83 Tomasz Krążko
Pomijam już fakt, ile osób w przeciągu 2-3 sezonów przeszło do PP, czy nawet MP z tej biednej klasy amator.
Mogłem coś poprzekręcać - jeżeli tak, to sorry, na pewno nie specjalnie.
Co do podejścia to jest sport i mogą się tutaj ścigać tylko najszybsi - no niestety... Nie jesteśmy bogatym krajem, gdzie Państwo dopłaca gruby hajs, żeby faktycznie tylko najlepsi mogli się ścigać. Runda musi na siebie zarobić, a jak widać, amatorzy też mają ochotę pościgać się w miarę bezstresowych warunkach.
Także wnioskuję o 2 wyścigi w klasie amator- bez klasyfikacji. Na pewno poprawi to frekwencję na rundach.
Dobrze chłopcy- a jak odepnę jedną cewkę?
Pomijam już fakt, ile osób w przeciągu 2-3 sezonów przeszło do PP, czy nawet MP z tej biednej klasy amator.
Mogłem coś poprzekręcać - jeżeli tak, to sorry, na pewno nie specjalnie.
Co do podejścia to jest sport i mogą się tutaj ścigać tylko najszybsi - no niestety... Nie jesteśmy bogatym krajem, gdzie Państwo dopłaca gruby hajs, żeby faktycznie tylko najlepsi mogli się ścigać. Runda musi na siebie zarobić, a jak widać, amatorzy też mają ochotę pościgać się w miarę bezstresowych warunkach.
Także wnioskuję o 2 wyścigi w klasie amator- bez klasyfikacji. Na pewno poprawi to frekwencję na rundach.
O co chodzi z tą klasą amator ? Dlaczego tyle zamieszania, jeżeli w PP nie ma pełnego obłożenia... Co to ma za zanczenie, czy ktoś dojedzie 10 a amatorach czy 25 w PP.....
Dodam od siebie:
2.Sam street mi nie przeszkadza może być ewidentnie jest dla ludzi którzy boją się terenu lub są po kontuzji
...od razu boją ;) - nie przepadają, nie mają ochoty ;)
3.Motocykle jak pokazało życie nie mają takiego znaczenia jedziesz tym co masz i tam gdzie uważasz nawet DRZ w PP i nie koniecznie zamiatasz ogon
+1
4.Co do 1 kwali w PP - 30 minutowej ma swoje plusy i minusy ja uważam że więcej jest minusów
najlepiej ograniczmy się do jednego trenningu, 1 kwali i 1 wyścigu - na więcej i tak nie mam siły :) hihiihihih
5.Potrzebna jest promocja poza środowiskiem SM
... i właśnie po to powstała moim zdaniem klasa street...
Nie zgodzę sie przedmowcą Pączkiem. Klasa C4 stworzona została z myślą przede wszystkim o zawodnikach pucharu polski, którzy po prostu nie chcą startować w klasie C2 czyli wraz terenem, na podobieństwo np. klasy S4 w mistrzostwach świata. Klasa amator natomiast jest stworzona na potrzeby osób, które raczkują w supermoto, nie mają jeszcze doświadczenia, ale planują w przyszłości realizować sie jako zawodnicy klasy C2 lub S2
Podoba mi się natomiast pomysł r6cup2011 aby podpiąć klasę C4 pod starty moto3
Nie zgodzę sie przedmowcą Pączkiem. Klasa C4 stworzona została z myślą przede wszystkim o zawodnikach pucharu polski, którzy po prostu nie chcą startować w klasie C2 czyli wraz terenem, na podobieństwo np. klasy S4 w mistrzostwach świata. Klasa amator natomiast jest stworzona na potrzeby osób, które raczkują w supermoto, nie mają jeszcze doświadczenia, ale planują w przyszłości realizować sie jako zawodnicy klasy C2 lub S2
Podoba mi się natomiast pomysł r6cup2011 aby podpiąć klasę C4 pod starty moto3
Nie do końca ... Poczytaj forum z poprzednich lat, zależało nam na tym, żeby ludzie którzy przyjadą ,, ulicznymi" motocyklami bez doświadczenia w terenie , nie zrobili sobie krzywdy tylko mogli pobawić się w klasie C4 na DRZ , dużych KTM-ach czy innych sprzętach nawet z homologacją. I takich też w tym roku nie brakowało, jednak walka o czołowe lokaty toczyła się pomiędzy szybkimi zawodnikami którzy kiedyś jeździli w c2 czy Mistrzostwach Polski...
Pomysł włączenia c4 pod moto3 jest fatalny, bo nie doprowadzi to nowych zawodników do supermoto tylko jak już do klas typu Moto3 czy SSP300...
Przytocze tu komentarz z poprzednich lat Mańka
,,A ja mysle ze jest sporo osob ktore przyjada na zawody polatac jak nie bedzie terenu. Mysle ze nawet kilka osob z pp przejdzie do klasy street."
Jeśli planujesz napływ nowych zawodników na motocyklach o jakich wspomniałeś czyli drz, klx itp..a nie chcecie stracić tych którzy w tej chwili startują w klasie C4, to musicie stworzyć klasę AMATOR STREET, bo w innym wypadku strzelicie sobie w kolano i efekt będzie odwrotny od zamierzonego. Jestem głęboko przekonany, że Panowie na swoich duzych ktm'ach , drz'tach itd. nie przyczynią się do wzrostu frekwencji na zawodach, bo oni wolą robić terror na mieście, a nie rywalizować na torach. Skoro nie podoba się Tobie klasa C4 w istniejącej postaci, to w czym jest problem aby klasa C4 startowała w innych terminach i na innych torach przy klasie m.in. moto3
powiem tak. Jak ktoś ma ochotę ścigać się na asfalcie w miarę tanio, to pójdzie sobie do MPPC. Kupi sztrucla za 3k i już. Żeby rywalizować w wyjadaczami w obecnej klasie street, to trzeba mieć naprawdę talent i niezły sprzęt - no ale nie każdy urodził się Łukaszem Hepnerem, co na kwadratowych skamieniałych oponach i ~50 konnym rumaku pocisnął wszystkich w PP :D
to w czym jest problem aby klasa C4 startowała w innych terminach i na innych torach przy klasie m.in. moto3
KASA - organizator musi spiąć finansowo rundę (więcej uczestników = prosty rachunek to musi na siebie zarobić lub być na 0 inaczej nikt nie będzie organizował zawodów) poza czubkami z 4 ride ;)
Samą strukturę zostawiłbym tak jak jest amator, C2, C4, MP - fajnie jakby te pitki jeszcze były
+2 wyścigi dla amatorów :P
+2 wyścigi dla amatorów :P
za cenę z PP spoko.
no jak wyścigi będą trwać tyle samo co w PP to spoko :P
ile wynosiła opłata za rundę w PP a ile dla amatora w 2017 ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 15 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2018
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 65 zapytań