1

Temat: Sezon 2018

Jakieś sugestie dotyczące zmian w regulaminie ? Moim zdaniem tegoroczny był ok..... Oczywiście poza skromną ilością torów ;)

2

Odp: Sezon 2018

było dużo propozycji zmian, a zostanie pewnie jak zwykle. Większość sekcji off zostanie wyłączona, jak tylko spadnie deszcz, tak, żeby Panowie i Panie na Pitach i w klasie C4 się nie pozabijali - podobno miało to nie mieć wpływu na SM, ale co ja tam wiem...

zniósłbym ograniczenie pojemnośći - przecież i tak nikt harleyem ani R1 nie przyjedzie startować w takich zawodach.

przydałyby się nowe tory, ale o to już walczy Mały i spółka.

Aprilia SXV 450

3 Ostatnio edytowany przez zural_Jedrzej (2017-11-16 14:58:08)

Odp: Sezon 2018

podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda  czasu i kasy :)

4

Odp: Sezon 2018

Jędrzej, jest ogromna szansa na powstanie tej ligi dirt tracka :) Nawet jest już pierwszy termin zawodów ;) lany poniedziałek na stadionie w Toruniu. Jest też pomysł jak zrobić aby nagrody były pieniężne i dość wysokie :) nie 300zł za wygranie rundy MP jak to jest w SM. Walczę cały czas. Pan Andrzejak czyli gość co organizował Toruń ciągle do mnie dzwoni - staram się pomagać jak mogę - jestem takim łącznikiem między organizatorem a zawodnikami. Liczę że coś z tego wyjdzie i będziecie mogli jeszcze bardziej rozwijać się jako zawodnicy :) Do organizacji flat tracka jest chętnych już kilka stadionów, Lublin, Toruń, Bydgoszcz, Gliwice, Gdańsk :) takie mam info :) Wszystkie NEWSY będę opisywał w temacie Flat Track. Szkoda tylko że SUPERMOTO się kończy ;/ ale może wpadniemy na jakiś pomysł jak to uratować...

https://www.facebook.com/rychusupermoto
Holeshots Owner
https://www.facebook.com/holeshots

5

Odp: Sezon 2018

Z tego co wiem bo wczoraj byłem na zebraniu swojego klubu i był właśnie pan z Kartodromu z Bydgoszczy i twierdzi że będzie teraz tylko jedna runda w Bydgoszczy

Kuba #18

6

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Większość sekcji off zostanie wyłączona, jak tylko spadnie deszcz, tak, żeby Panowie i Panie na Pitach i w klasie C4 się nie pozabijali - podobno miało to nie mieć wpływu na SM, ale co ja tam wiem...

...w tym roku chyba nie ma co się do tego przyczepiać. Zamknięty był teren 2 dnia w Koszalinie i w Bydgoszczy, gdzie akurat warunki były tak tragiczne, że było to moim zdaniem w 100% uzasadnione.....

Tak jak już kilka osób słusznie zauważyło w innych wątkach, nie ma co narzekać na pity, z racji liczby uczestników i zaangażowania organizatorów SM staje się powoli imprezą towarzyszącą.....

7

Odp: Sezon 2018

zural_Jedrzej napisał/a:

podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda  czasu i kasy :)

kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....

8

Odp: Sezon 2018

Nie rozumiem dlaczego pity nie jadą terenu, gdzie to jest ich naturalne środowisko... To jedna sprawa. Złe warunki to ja widziałem na filmiku craziego z 2012r z Bydgoszczy o ile się nie mylę...

Aprilia SXV 450

9 Ostatnio edytowany przez bomber (2017-11-16 16:51:39)

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Złe warunki to ja widziałem na filmiku craziego z 2012r z Bydgoszczy o ile się nie mylę...

Na ostatniej rundzie Pan w Bydgoszczy powiedział mi, że decyzja o wjeździe w teren jest podejmowana u nich rano w dniu zawodów. Jeżeli zamkną go przed pierwszym wyjazdem treningowym to później już cały dzień jeździ się bez terenu (nie ważne, że jest sucho - taka sytuacja miała miejsce na ostatniej rundzie).
Levis jak dobrze poszukasz na YT to znajdziesz filmik z pierwszej tegorocznej rundy w Bydgoszczy i zobaczysz, że warunki były podobne do tych z 2012, jak nie gorsze ;)
Było oberwanie chmury przed rozpoczęciem drugiego wyścigu i jechaliśmy normalnie z terenem.

#66
SPRZEDAM YAMAHA WR450F '07 SM

10

Odp: Sezon 2018

r6cup2011 napisał/a:
zural_Jedrzej napisał/a:

podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda  czasu i kasy :)

kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....


Dokładnie , jeżeli regulamin się nie zmieni to 2-3 lata i dyscyplina padnie tak jak było z quadem koszty i brak chętnych do organizacji zawodów zabiło tą dyscyplinę

11

Odp: Sezon 2018

zural_Jedrzej napisał/a:
r6cup2011 napisał/a:
zural_Jedrzej napisał/a:

podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda  czasu i kasy :)

kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....


Dokładnie , jeżeli regulamin się nie zmieni to 2-3 lata i dyscyplina padnie tak jak było z quadem koszty i brak chętnych do organizacji zawodów zabiło tą dyscyplinę

Dokładnie tak, na awix w Toruniu jest problem tego typu że oni mogą wypożyczyć tor na zawody innemu organizatorowi Ale sami jako awix nie chcą tego organizować, w Bydgoszczy znowu problem tego typu że dostają pisma i skargi odnośnie hałasu i boją się że im obiekt zamkną. Patrząc realnie to jedyny bez problemu chętny do tej pory był Emil w Koszalinie z tym że 2 rundy to Max na tym obiekcie przyjemniej dla mnie, chodzi tu nawet o to że chce sie poznać inne obiekty no i umówmy się że znajdą się osoby co Koszalin niespasowal im, chociażby z powodu odległości (ale to zrozumiale)

Kuba #18

12

Odp: Sezon 2018

Panie Levis! Proponuję pojawiać się na rundach, i potem je komentować!
Siejesz Pan niepotrzebny ferment (jak zwykle). Niestety przez ludzi wszechwiedzących i "zbawicieli świata" można zabić każdą dyscyplinę sportu.Czy chcemy czy nie wszystko w internecie zostaje, potem czytają to ludzie którzy chcieliby zacząć przygodę z tym sportem, a na wstępie dostają takie dziwne informacje. 
To zawodnicy tworzą ten sport, a nie panowie przed komputerami....

SUZUKI RM-Z 450 2015r.

13

Odp: Sezon 2018

Proponuję nie atakować ludzi personalnie tylko się zastanowić i wyciągnąć wnioski z faktów.

1. Przepełnienie w klasie PP
2. Klasa Street - rodziła wielkie nadzieje, a w praktyce wyszło, że mimo tylko jednego wyścigu w klasie amator - ścigało się w niej więcej osób niż riderów w klasie C4.
3. za mało torów, spowodowane m.in. za głośnymi wydechami, brakiem chęci PZM, do zmian i pewnie jeszcze całym innym szeregiem problemów.
4. Pity są potrzebne, żeby rozsądnie organizować rundę, ale wg mnie powinny jechać z terenem albo nie stękać na brudną nawierzchnię w razie kiepskiej pogody. Jakby nie patrzeć, to są goście na zawodach SM. Ja nie wyobrażam sobie, żeby gościnnie ścigać się na rundach Pitów na Supermoto i wymuszać na nich, żeby jednak jechali z terenem.

A tak odnosząc się Aimek do tego co napisałeś - jak mogłem to się ścigałem, co więcej przyciągałem ludzi do brania udziału w rundach... Są czasem wydażenia w życiu, które nie pozwalają na realizacje swoich "marzeń" i "przyjemności".

tak w gwoli przypomnienia jak wyglądała liczebność klasy amator na jednej z rund, gdzie serdecznie zapraszałem ludzi do udziału:

https://images81.fotosik.pl/911/fa1e76a50b686d99.jpg

Aprilia SXV 450

14

Odp: Sezon 2018

Dalej nie rozumiesz. Nikt Ci tu nie napisał o liczebności danych klas!  Siejesz ferment o zamykaniu terenów itp.

SUZUKI RM-Z 450 2015r.

15

Odp: Sezon 2018

CHWDP nabiera powoli nowego znaczenia :D czy byśmy narzekali czy byśmy załatwiali i tak zmierza to w jednym kierunku :0 a kierunek ten to tam gdzie są wyścigi skuterów w Polsce :D

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI