Temat: Sezon 2018
Jakieś sugestie dotyczące zmian w regulaminie ? Moim zdaniem tegoroczny był ok..... Oczywiście poza skromną ilością torów ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2018
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jakieś sugestie dotyczące zmian w regulaminie ? Moim zdaniem tegoroczny był ok..... Oczywiście poza skromną ilością torów ;)
było dużo propozycji zmian, a zostanie pewnie jak zwykle. Większość sekcji off zostanie wyłączona, jak tylko spadnie deszcz, tak, żeby Panowie i Panie na Pitach i w klasie C4 się nie pozabijali - podobno miało to nie mieć wpływu na SM, ale co ja tam wiem...
zniósłbym ograniczenie pojemnośći - przecież i tak nikt harleyem ani R1 nie przyjedzie startować w takich zawodach.
przydałyby się nowe tory, ale o to już walczy Mały i spółka.
podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda czasu i kasy :)
Jędrzej, jest ogromna szansa na powstanie tej ligi dirt tracka :) Nawet jest już pierwszy termin zawodów ;) lany poniedziałek na stadionie w Toruniu. Jest też pomysł jak zrobić aby nagrody były pieniężne i dość wysokie :) nie 300zł za wygranie rundy MP jak to jest w SM. Walczę cały czas. Pan Andrzejak czyli gość co organizował Toruń ciągle do mnie dzwoni - staram się pomagać jak mogę - jestem takim łącznikiem między organizatorem a zawodnikami. Liczę że coś z tego wyjdzie i będziecie mogli jeszcze bardziej rozwijać się jako zawodnicy :) Do organizacji flat tracka jest chętnych już kilka stadionów, Lublin, Toruń, Bydgoszcz, Gliwice, Gdańsk :) takie mam info :) Wszystkie NEWSY będę opisywał w temacie Flat Track. Szkoda tylko że SUPERMOTO się kończy ;/ ale może wpadniemy na jakiś pomysł jak to uratować...
Z tego co wiem bo wczoraj byłem na zebraniu swojego klubu i był właśnie pan z Kartodromu z Bydgoszczy i twierdzi że będzie teraz tylko jedna runda w Bydgoszczy
Większość sekcji off zostanie wyłączona, jak tylko spadnie deszcz, tak, żeby Panowie i Panie na Pitach i w klasie C4 się nie pozabijali - podobno miało to nie mieć wpływu na SM, ale co ja tam wiem...
...w tym roku chyba nie ma co się do tego przyczepiać. Zamknięty był teren 2 dnia w Koszalinie i w Bydgoszczy, gdzie akurat warunki były tak tragiczne, że było to moim zdaniem w 100% uzasadnione.....
Tak jak już kilka osób słusznie zauważyło w innych wątkach, nie ma co narzekać na pity, z racji liczby uczestników i zaangażowania organizatorów SM staje się powoli imprezą towarzyszącą.....
podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda czasu i kasy :)
kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....
Nie rozumiem dlaczego pity nie jadą terenu, gdzie to jest ich naturalne środowisko... To jedna sprawa. Złe warunki to ja widziałem na filmiku craziego z 2012r z Bydgoszczy o ile się nie mylę...
Złe warunki to ja widziałem na filmiku craziego z 2012r z Bydgoszczy o ile się nie mylę...
Na ostatniej rundzie Pan w Bydgoszczy powiedział mi, że decyzja o wjeździe w teren jest podejmowana u nich rano w dniu zawodów. Jeżeli zamkną go przed pierwszym wyjazdem treningowym to później już cały dzień jeździ się bez terenu (nie ważne, że jest sucho - taka sytuacja miała miejsce na ostatniej rundzie).
Levis jak dobrze poszukasz na YT to znajdziesz filmik z pierwszej tegorocznej rundy w Bydgoszczy i zobaczysz, że warunki były podobne do tych z 2012, jak nie gorsze ;)
Było oberwanie chmury przed rozpoczęciem drugiego wyścigu i jechaliśmy normalnie z terenem.
zural_Jedrzej napisał/a:podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda czasu i kasy :)
kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....
Dokładnie , jeżeli regulamin się nie zmieni to 2-3 lata i dyscyplina padnie tak jak było z quadem koszty i brak chętnych do organizacji zawodów zabiło tą dyscyplinę
r6cup2011 napisał/a:zural_Jedrzej napisał/a:podniesienie wpisowego i brak nowych torów zniszczy ten sport ! jeżeli będą tak jak w poprzednich latach 3 tory to będzie mój ostatni sezon tych rozgrywek , szkoda czasu i kasy :)
kwestia homologacji torów wydaje mi się kluczowa, powstało w ostatnim czasie dużo nowych obiektów, ale o nie o stricte sportowym charakterze, przy mniej wymagajacej i kosztownej homologacji, łatwiej byłoby przekonać właścicieli obiektów....
Dokładnie , jeżeli regulamin się nie zmieni to 2-3 lata i dyscyplina padnie tak jak było z quadem koszty i brak chętnych do organizacji zawodów zabiło tą dyscyplinę
Dokładnie tak, na awix w Toruniu jest problem tego typu że oni mogą wypożyczyć tor na zawody innemu organizatorowi Ale sami jako awix nie chcą tego organizować, w Bydgoszczy znowu problem tego typu że dostają pisma i skargi odnośnie hałasu i boją się że im obiekt zamkną. Patrząc realnie to jedyny bez problemu chętny do tej pory był Emil w Koszalinie z tym że 2 rundy to Max na tym obiekcie przyjemniej dla mnie, chodzi tu nawet o to że chce sie poznać inne obiekty no i umówmy się że znajdą się osoby co Koszalin niespasowal im, chociażby z powodu odległości (ale to zrozumiale)
Panie Levis! Proponuję pojawiać się na rundach, i potem je komentować!
Siejesz Pan niepotrzebny ferment (jak zwykle). Niestety przez ludzi wszechwiedzących i "zbawicieli świata" można zabić każdą dyscyplinę sportu.Czy chcemy czy nie wszystko w internecie zostaje, potem czytają to ludzie którzy chcieliby zacząć przygodę z tym sportem, a na wstępie dostają takie dziwne informacje.
To zawodnicy tworzą ten sport, a nie panowie przed komputerami....
Proponuję nie atakować ludzi personalnie tylko się zastanowić i wyciągnąć wnioski z faktów.
1. Przepełnienie w klasie PP
2. Klasa Street - rodziła wielkie nadzieje, a w praktyce wyszło, że mimo tylko jednego wyścigu w klasie amator - ścigało się w niej więcej osób niż riderów w klasie C4.
3. za mało torów, spowodowane m.in. za głośnymi wydechami, brakiem chęci PZM, do zmian i pewnie jeszcze całym innym szeregiem problemów.
4. Pity są potrzebne, żeby rozsądnie organizować rundę, ale wg mnie powinny jechać z terenem albo nie stękać na brudną nawierzchnię w razie kiepskiej pogody. Jakby nie patrzeć, to są goście na zawodach SM. Ja nie wyobrażam sobie, żeby gościnnie ścigać się na rundach Pitów na Supermoto i wymuszać na nich, żeby jednak jechali z terenem.
A tak odnosząc się Aimek do tego co napisałeś - jak mogłem to się ścigałem, co więcej przyciągałem ludzi do brania udziału w rundach... Są czasem wydażenia w życiu, które nie pozwalają na realizacje swoich "marzeń" i "przyjemności".
tak w gwoli przypomnienia jak wyglądała liczebność klasy amator na jednej z rund, gdzie serdecznie zapraszałem ludzi do udziału:
Dalej nie rozumiesz. Nikt Ci tu nie napisał o liczebności danych klas! Siejesz ferment o zamykaniu terenów itp.
CHWDP nabiera powoli nowego znaczenia :D czy byśmy narzekali czy byśmy załatwiali i tak zmierza to w jednym kierunku :0 a kierunek ten to tam gdzie są wyścigi skuterów w Polsce :D
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2018
Wygenerowano w 0.057 sekund, wykonano 70 zapytań