tylko tutaj mija się trochę powstanie tej klasy. Z tego co pamiętam, klasa SM street miała powstać w celu promowania ogólno rozumianego pojęcia SUPERMOTO i zawodów z tym związanych.
Wysyłając klasę street do Moto3, w sumie dalej będzie to jakaś promocja, ale czy zachęci to ludzi do startowania w klasie street czy SM - tego nie wiem.
Z dalszych przemyśleń - wg mnie naprawdę ten jeden wyścig w klasie amator jest krzywdzący. Tutaj wiele osób się ze mną zgodzi. Sam i pewnie nie tylko sam, chętnie przeszedłbym do klasy PP tylko z uwagi na to, żeby mieć 2 wyścigi. Obawiam się jednak tego, że przez to ja i kilka innych osób nie zakwalifikujemy się do 32, a to nie jest przyjemne i ludzie tego będą unikać.
Wg mnie niezbędne jest stworzenie 2 klasy PP - opierających się na takich samych zasadach jak zwykła PP. Myślę, że dzięki temu będzie więcej chętnych nawet, jak trzeba będzie zapłacić te 50-100 zeta więcej niż w klasie amator.
Kolejna sprawa - opłaty. Każdy wie, że organizacja sporo kosztuje, ale może faktycznie lepiej szukać pieniędzy we frekwencji, niż w podwyższaniu opłat ?
Ułatwienie startów - myślę, że przed każdą rundą powinno się zorganizować lekarza sportowego na godzinę lub dwie - lub chociaż żeby był pod telefonem w razie W. Myślę, że lekarza w Warszawie dałbym radę ogarnąć, ale w innych miastach ktoś inny musiałby to załatwić.
Temat prądu na rundach - można postawić sprawę jasno - ktoś kto chce używać prądu dopłaca te 15-20 zeta i organizator jest zobowiązany do zapewnienia prądu. Teraz to działa na zasadzie może być, ale nic nie gwarantujemy.
Kolejna sprawa to głośność - przydałoby się, żeby każdy sumiennie do tego podszedł. Ile kosztuje wsadzenie zdrowej puchy lub reanimacja watą nowej... Skończyłoby się wypychanie tłumików watą do czyszczenia garów i blokowania szmatami dolotu, zeby tylko na chwilę spełnić te magiczne 115db. Często siedziałem na trybunach i serio niektóre wydechy to mogą konkurować z samolotami jeżeli chodzi o głośność silników. Pomijam już fakt, że przeważnie ten hałas nic nie daje, oprócz dobrego samopoczucia i terroryzowania przeciwnika...
MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450