46

Odp: Sezon 2018

paczek napisał/a:

Co do klasy street , z tego co pamiętam miała to być klasa dla ludzi z ,, ulicy " na motocyklach z ,, ulicy"... Niestety obecnie , poziom jest dużo wyższy niż w klasie Amator , a czołówka to zawodnicy który  z obawy przed ,, terenem" uciekli do klasy street... i pewnie pozostną tam na parę sezonów - blokując pr

a ja jestem za tym, żeby klasa street jeździała z moto3 lub pitami, żeby w końcu wszyscy dali sobie spokój z tymi docinkami, że za mało zawodników, za bardzo się boją terenu, blokują itp. :):)hihiihhihi

47

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Nie rozumiem dlaczego pity nie jadą terenu, gdzie to jest ich naturalne środowisko......

Levis, przestan już o tych pitach w terenie. Jezdziles kiedyś na 12 calowych kolach w terenie??? Nie? No to nie ma o czym gadać. Nie mowie tu o pitach na krosowych kołach.

doomin13

fs450

48

Odp: Sezon 2018

Ale  teraz serio...  Pomysł aby  klasa  Street miała  dodatkowo  rundę  w  ramach  stock 300 wydaje  mi się sensowny. Może  nawet  w  ramach wspólnego wyścigu z oddzielną klasyfikacją.  Z tego  co  pamiętam czasy  w Poznaniu były  podobne...  Gdzie/ do kogo  wysyłać  pomysły zmian?

49 Ostatnio edytowany przez r6cup2011 (2017-11-27 20:33:25)

Odp: Sezon 2018

Byłbym chętny gdyby nawet  dopuścili nas  gościnnie,  bez punktów,  pucharów itp....

50

Odp: Sezon 2018

tylko tutaj mija się trochę powstanie tej klasy. Z tego co pamiętam, klasa SM street miała powstać w celu promowania ogólno rozumianego pojęcia SUPERMOTO i zawodów z tym związanych.
Wysyłając klasę street do Moto3, w sumie dalej będzie to jakaś promocja, ale czy zachęci to ludzi do startowania w klasie street czy SM - tego nie wiem.

Z dalszych przemyśleń - wg mnie naprawdę ten jeden wyścig w klasie amator jest krzywdzący. Tutaj wiele osób się ze mną zgodzi. Sam i pewnie nie tylko sam, chętnie przeszedłbym do klasy PP tylko z uwagi na to, żeby mieć 2 wyścigi. Obawiam się jednak tego, że przez to ja i kilka innych osób nie zakwalifikujemy się do 32, a to nie jest przyjemne i ludzie tego będą unikać.

Wg mnie niezbędne jest stworzenie 2 klasy PP - opierających się na takich samych zasadach jak zwykła PP. Myślę, że dzięki temu będzie więcej chętnych nawet, jak trzeba będzie zapłacić te 50-100 zeta więcej niż w klasie amator.

Kolejna sprawa - opłaty. Każdy wie, że organizacja sporo kosztuje, ale może faktycznie lepiej szukać pieniędzy we frekwencji, niż w podwyższaniu opłat ?

Ułatwienie startów - myślę, że przed każdą rundą powinno się zorganizować lekarza sportowego na godzinę lub dwie - lub chociaż żeby był pod telefonem w razie W. Myślę, że lekarza w Warszawie dałbym radę ogarnąć, ale w innych miastach ktoś inny musiałby to załatwić.

Temat prądu na rundach - można postawić sprawę jasno - ktoś kto chce używać prądu dopłaca te 15-20 zeta i organizator jest zobowiązany do zapewnienia prądu. Teraz to działa na zasadzie może być, ale nic nie gwarantujemy.

Kolejna sprawa to głośność - przydałoby się, żeby każdy sumiennie do tego podszedł. Ile kosztuje wsadzenie zdrowej puchy lub reanimacja watą nowej... Skończyłoby się wypychanie tłumików watą do czyszczenia garów i blokowania szmatami dolotu, zeby tylko na chwilę spełnić te magiczne 115db. Często siedziałem na trybunach i serio niektóre wydechy to mogą konkurować z samolotami jeżeli chodzi o głośność silników. Pomijam już fakt, że przeważnie ten hałas nic nie daje, oprócz dobrego samopoczucia i terroryzowania przeciwnika...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

51

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:

Pomijam już fakt, że przeważnie ten hałas nic nie daje, oprócz dobrego samopoczucia i terroryzowania przeciwnika...

Ot właśnie presję i terror na przeciwniku chodzi:)

Hsq SMR 511
#511

52

Odp: Sezon 2018

dobra jako świeżak dodam też swoje spostrzeżenia które mi się osobiście nie podobają, ale na frekwencję nie mają chyba wpływu.

Krótkie Kwalifikacje dla C2. Rozwiązanie jakie jest w S2 jest o wiele lepsze. W pucharze jak wyjedzie na raz 20-30 osób nie ma szans na wykręcenie czystego okrążenia. O zjechaniu i sprawdzeniu pozycji i rożnic nie ma mowy. 30 min ciągiem mogło by być lepsze.

Podwójne rundy. Bynajmniej chodzi o kwestie finansowe (aczkolwiek dla mnie to też przeszkoda), ale o sprawy techniczne z motocyklem. Najmniejsza awaria może skutkować utratą punktów aż z dwóch rund.

Czemu treningi w dzień poprzedzający zawody są bez terenu ?

Niestety nie mam pomysł jak przyciągnać więcej ludzi :( próbowałem, ale z marnym skutkiem..

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

53

Odp: Sezon 2018

r6cup2011 napisał/a:

Ale  teraz serio...  Pomysł aby  klasa  Street miała  dodatkowo  rundę  w  ramach  stock 300 wydaje  mi się sensowny. Może  nawet  w  ramach wspólnego wyścigu z oddzielną klasyfikacją.  Z tego  co  pamiętam czasy  w Poznaniu były  podobne...  Gdzie/ do kogo  wysyłać  pomysły zmian?

W klasie street chodziło o to by umożliwić start ludzią którzy np przyjadą na zawody Supermoto swoją drogową DRZ i wystartują. Zależało na tym, żeby przyciągnąć ludzi do Supermoto - więc przenoszenie tej klasy pod WMMP trochę mija się z celem:)))

Lewis - co do 2 klas PP , moim zdaniem bez sensu - jeżeli ktoś się nie zakwalifikuje to znaczy , że musi jeszcze podszkolić się i wtedy spróbować... Nie róbmy z Supermoto wyścigów ,, w koło trzepaka" ... To są Mistrzostwa i Puchar Polski więc dobrze , żeby trzymał poziom ... Kto się nie czuje na siłach w PP jedzie w klasie Amator...
Moim zdaniem , żeby rozwinąć obydwie klasy , trzeba by zmienić zapis dotyczący przechodzenia zawodników do MP
Gdyby minimum pierwsza 3 tak jak kiedyś , a nawet pierwsza 5 przechodziła do MP - rozwiązało by to trochę problemów ...
Zobaczcie wynik Koszalin 4 runda
9 zawodnik z C2 miał lepszy czas w kwali niż ostatni w MP
Torun 3 runda
7 zawodnik z C2 miał lepszy czas w kwali niż ostatni w MP
Moim zdaniem pierwsza 5 z PP powinna co roku trafiać do MP

Niwy co do jednej kwali dla C2.. Dla organizatora lepsze rozwiązanie , a dla Was na pewno? Jak spadnie deszcz? Ktoś kto ma 2 motocykl z automatu jest na wygranej pozycji ... Tak samo w przypadku awarii etc...
Jeżeli chodzi o podwójne rundy - to jest jedyna opcja dla organizatora , żeby impreza się chciała zwrócić...

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

54

Odp: Sezon 2018

paczek napisał/a:

Lewis - co do 2 klas PP , moim zdaniem bez sensu - jeżeli ktoś się nie zakwalifikuje to znaczy , że musi jeszcze podszkolić się i wtedy spróbować... Nie róbmy z Supermoto wyścigów ,, w koło trzepaka" ... To są Mistrzostwa i Puchar Polski więc dobrze , żeby trzymał poziom ... Kto się nie czuje na siłach w PP jedzie w klasie Amator...

problemem jest frekwencja - żeby zawody się wogóle odbywały muszą być ludzie. Swoją drogą życzę powodzenia osobie z ulicy na DRZcie jak wpadnie do tej "łatwej" klasy street. Dostanie 20 dubli, to mu się odechce zawodów.

Ja chciałem spróbować sił w PP, ale jak nic się nie zmieni, tzn. jak top PP będzie miało czasy podobne lub zbliżone do końcówki MP, to nie widzę w tym sensu - myślę, że sporo osób myśli tak samo.

Jeden wyścig w klasie amator to patologia - nikt właściwie nie wytłumaczył, dlaczego jest tylko jeden wyścig... Aha wiem - jesteś leszczem to jedziesz 1 wyścig. Jak nie pasuje, to jedź nakręć 100 godzin w Kiesielinie czy Radomiu. Potem wróć, to może akurat uda Ci się zakwalifikować i pojechać 2 wyścigi...

Z takim podejściem, to będzie się ścigać 30 zawodników i nikt już rundy nie zrobi, bo nie będzie się opłacać.

ktoś oprócz Mańka ma 2 motocykle ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

55

Odp: Sezon 2018

Jeśli was wiara puści to chętnie wystartuje w street na swoim SD w przyszłym roku. Ale coś czuje że to nie przejdzie.

56

Odp: Sezon 2018

w klasie street chyba ograniczenie pojemności jest  do 450 z wyjątkiem SVX

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

57 Ostatnio edytowany przez KaspaSM (2017-11-28 17:20:04)

Odp: Sezon 2018

Nie rozumiem, co roku jest gadka o przepelnionym C2 i o strachu przed niezakwalifikowaniem sie. W tym roku bylo MAX 22 zawodnikow PP na rundzie w koszalinie, a w Poznaniu bylo nas tylko 14. Do PP spokojnie zmiesci sie jeszcze 10 osob czyli 50% wiecej osob niz jest obecnie!

Zapraszam na nasz FanPage! https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/

58 Ostatnio edytowany przez paczek (2017-11-28 17:22:58)

Odp: Sezon 2018

levis napisał/a:
paczek napisał/a:

Lewis - co do 2 klas PP , moim zdaniem bez sensu - jeżeli ktoś się nie zakwalifikuje to znaczy , że musi jeszcze podszkolić się i wtedy spróbować... Nie róbmy z Supermoto wyścigów ,, w koło trzepaka" ... To są Mistrzostwa i Puchar Polski więc dobrze , żeby trzymał poziom ... Kto się nie czuje na siłach w PP jedzie w klasie Amator...

problemem jest frekwencja - żeby zawody się wogóle odbywały muszą być ludzie. Swoją drogą życzę powodzenia osobie z ulicy na DRZcie jak wpadnie do tej "łatwej" klasy street. Dostanie 20 dubli, to mu się odechce zawodów.

Ja chciałem spróbować sił w PP, ale jak nic się nie zmieni, tzn. jak top PP będzie miało czasy podobne lub zbliżone do końcówki MP, to nie widzę w tym sensu - myślę, że sporo osób myśli tak samo.

Jeden wyścig w klasie amator to patologia - nikt właściwie nie wytłumaczył, dlaczego jest tylko jeden wyścig... Aha wiem - jesteś leszczem to jedziesz 1 wyścig. Jak nie pasuje, to jedź nakręć 100 godzin w Kiesielinie czy Radomiu. Potem wróć, to może akurat uda Ci się zakwalifikować i pojechać 2 wyścigi...

Z takim podejściem, to będzie się ścigać 30 zawodników i nikt już rundy nie zrobi, bo nie będzie się opłacać.

ktoś oprócz Mańka ma 2 motocykle ?

Levis ,
co do klasy streeet o to mi chodzi, ze to nie miala być klasa dla wyjadaczy tylko dla nowych , ulicznych motocyklach
co do PP - dlatego jestem zdania , że do MP może przechodzi pierwsza 5 z danego sezonu - tak jak było kiedyś
odnośnie klasy Amator -Nie chodzi o to , że ktoś jest leszczem, ale z założenia miała to być klasa dla tych którzy chcą spróbować zabawy - a jak ktoś chce startować to idzie do PP...
co do trenowania niestety to są Wyścigi a nie spotkania towarzyskie miłosników marki Alfa Romeo .. Chcesz być szybszy musisz trenować... To jest SPORT. Jeżeli każdy miał by takie podejście jak Ty, to zorganizujmy wolne jazdy na torze Radom , ale nie nazwyajmy tego Pucharem Polski ...
Co do 1 kwali w PP - 30 minutowej ... Czy większość uważa , że to dobra opcja dla PP? ale tu bardziej pytam osoby startujące , a nie ,, teoretyków"?

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

59

Odp: Sezon 2018

paczek napisał/a:

Levis ,
co do klasy streeet o to mi chodzi, ze to nie miala być klasa dla wyjadaczy tylko dla nowych , ulicznych motocyklach

to chyba trochę nie wyszło :P

Na na szczęście nie każdy ma takie podejście jak ja, ale dzięki Waszemu podejściu dyscyplina prawdopodobnie w Polsce umrze.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

60

Odp: Sezon 2018

To jak, zrobicie lukę w regulaminie i wpuścicie Macieja na SD do streeta? Obiecuje że nie będę dużo wyprzedzał.