Odp: gumowanie na tylnym kole
Mi mało powietrza nie pomaga, kumpel co na kole dobrze daje z cyrklami itp tez mówi że mało powietrza nic nie wnosi a jedynie bardziej buja, jedynie przy maga wolnych i to tylko na wprost pomaga.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 49 50 51 52 53 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mi mało powietrza nie pomaga, kumpel co na kole dobrze daje z cyrklami itp tez mówi że mało powietrza nic nie wnosi a jedynie bardziej buja, jedynie przy maga wolnych i to tylko na wprost pomaga.
Też nie zauważyłem znaczącej różnicy z tym ciśnieniem. Na początku miałem gdzieś tyle co na tor się pompuje, nie wiem ile dokładnie :) potem upuścilem i bez zmian
Dziś próbowałem dziobala postawić na koło z 2, ale nie wychodziło. Chyba jakaś blokada psychiczna na szarpnięcie gazem, nawet mi się koło nie oderwało. Jakieś porady sugestie? :)
strzel ze sprzęgła:P
Moz któregoś razu ustawimy sie większa ekipa w jakiejś dobrej miejscówkę zeby spokoj był zeby potrenować wheelie, dobrze by tez było jak by ktoś juz ogarnięty w tym temacie był i przyjechał pokazał co nieco?
Jestem za ty co napisal beta :p bo samemu to przejezdzam z 50 m i kobiec :p
Moz któregoś razu ustawimy sie większa ekipa w jakiejś dobrej miejscówkę zeby spokoj był zeby potrenować wheelie, dobrze by tez było jak by ktoś juz ogarnięty w tym temacie był i przyjechał pokazał co nieco?
Ustawić się można ale ja to jako ten mniej ogarnięty :P No i trzeba jakąś miejscówkę znać, drogę gdzieś na uboczu gdzie mało co jeździ czy plac jakiś
Pamiętajcie o jednej prostej zasadzie - jak się nie wypierdzielisz to się nie nauczysz :] jak znajdziecie ten "punkt" i będziecie pamiętać o FB (albo HB jak kto ma) to reszt pójdzie gładko. Ciśnienie w kolach normalne bo za niskie będzie przeszkadzać (trochę to pomaga przy nauce wolnych gum ale potem i tak trzeba się przestawiać bo drifty czy cyrkle robi się na normalnym). Parę razy strzelić lekko sobie ze sprzęgła co by zobaczyć reakcje moto i wyczuć kiedy i ile go dać. Można też moto na sucho postawić do pionu np w rogu garażu tak aby łatwiej było go utrzymać i zobaczyć na jakiej wysokości jest moto, gdzie jest ten "punkt" jak się siedzi co by później w realu wiedzieć, że bardziej jak to co mieliście na sucho nie dawać bo gleba, no chyba że kto przycierke chce zrobić :] im szybciej się jedzie to stabilniej i łatwiej moto utrzymać dzięki czemu dłuższe gumy będą ale przyjemniej dla mnie jest latanie wolnych długich gum (więcej się dzieje). Biegi przebijać bez sprzęgła w momencie kiedy moto jedzie równiutko (nie opada i nie ciągnie w pion) przy delikatnym odpuszczeniu gazu. Jakoś tak to wyglądało u mnie w teorii ale w praktyce i tak były gleby z początku ;] ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. Pzdr.
W moich okolicach to koło maximusa jest sporo takiego miejsca patrząc ze większość hal jest zamknięta poza expo. Ale pewnie wiekszosc z Warszawy wiec lepiej cos tam poszukać zeby nikt nie musiał jechac godzine, orientuje sie ktoś jak modo poza godzinami otwarcia? Czy da rade tam wjechać czy raczej pozamykane wszystko?
Jak ktoś ma konkrety to polecam mocno dzielić się tym poprzez PW :) raczej nie w tym temacie
Kto się pisze jutro na takie lekcje? :)
To co ktoś coś gdzieś dziś? :)
Ja chcialbym. Ale jakoś kolo wieczora moge dołączyć
Poszło do Was obu PW.
Jestem na miejscu umówionym i się pytam gdzie reszta? :P
Strony Poprzednia 1 … 49 50 51 52 53 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 70 zapytań