Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
No tylko sęk w tym, ze te nie są kiepskie, firma chyba TRW a cenowo ok 100zł i podobno dobre jak słyszałem.
#511
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 388 389 390 391 392 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No tylko sęk w tym, ze te nie są kiepskie, firma chyba TRW a cenowo ok 100zł i podobno dobre jak słyszałem.
nie wiem jak w moto, ale wyczynowe klocki w autach muszą piszczeć (((:
Ja znowu nie wiem jak w autach ale w moto nie muszą:P TRW OK o ile nie kupiłeś jakiś twardych na zwykłą tarczę, napisz z jakim oznaczeniem końcowym są to klocki.
To jak zdemontuje to dam znać.
Tyle co narazie sie dowiedziałem od właściciela xjtki ze brak błędów, paliwskiem śmierdzi, a moto nie kręci. Czyli jade odrazu do świeczek. Ciekawy jestem czy są zwykle czy irydówki i czy kiedykolwiek były one ruszane.
BTW. Z FCR'a leje mi się waha przewodem odpowietrzającym przy stopalach ktoś coś wie w temacie? Trochę mnie to denerwuje.
Poziom paliwa ok. Zastanawiam się nad innym poprowadzeniem przewodów odpowietrzających, tak aby były powyżej komory pływakowej.
Oświecenie:) Kur.wa juz wiem dlaczego po ~100km w najmniej odpowiednim momencie musze tego ch.ja pchać. Kopie chu.ja, kopie i kopie (bo przecież niemożliwe zeby wypił cały bak) po czym odkręcam korek od zbiornika i nawet nie czuć paliwa. Łakomy bydlak nie dość ze opierd.oli wszystko to jeszcze narozlewa;))
No mi crf pożera paliwo ale więcej rozlewa niż pije;)
Ta XJta jak nie kręci to zacznijcie od przekaźnika rozrusznika i ogólnie od prądu. Dostać się do świec w XJ to w sporo roboty, nawet bym tego nie tykał bo nie mogło się zepsuć, zwłaszcza że nie kręci - więc inny temat zupełnie. Świece będą zwykłe na 100% i nikt ich nie ruszał od nowości:P
A w ogóle to tylko ja nie sypiam nocami? Ostatnie kilka tygodni to jakaś jebana masakra... 3-4 chodzę spać:P
Kręci jak głupi i czuć paliwo. I tak jak napisałeś o tych wtryskach, każdy chwali a nikt nie wie do końca o co chodzi. Dlatego ja tez lubię gazniki ze względu na ten ich kapryśny urok ale i łatwość ich obsługi.
W sumie sie zgadzam. Jedynie w rzędówce 15letniej to jest standard że mieszanka wolnych ma inną wartość dla każdego cylka i tak być musi:) Kwestia doświadczenia, elementy nie zużywają się identycznie a wartość fabryczna to funkcjonowała przez pierwszy rok po wyjechaniu z fabryki. Ustawianie 4 w rzędzie na gaźnikach to trochę taka sztuka;P i samo kręcenie śrubki od mieszanki i psiknięcie carbcleanerem to nie jest regulacja - a tak twierdzi większość mechaników. Generalnie regulacja gaźnika to długi proces który nie może się opłacać mechanikowi więc uważam że jest garstka ludzi którzy to robią dobrze i sporo za to biorą. Jak ktoś mówi 100zł za regulacje i czyszczeni gaźników w rzędowej 4 to nie robi tego dobrze bo nie jest to mozliwe chyba że robi to charytatywnie i dopłaca do tego.
Chciałem cos jeszcze dopisać i mi sie wykrzaczyło:/
heh;)
dziwne te motocykle robiliście - ja kiedyś robiłem głównie kawasaki i tam w 90% ustawienie na książkę +- pół obrotu i to przeważnie wszystkie w tym samym kierunku robiło robotę :-)
czasem przyjeżdżały jakieś trupy z dziurawymi gaźnikami lub bez kompresji na jednym cylindrze, to takich nie tykałem bez wcześniejszej naprawy :P
Byłem dzisiaj przy Yamszce i tak. Błędów brak, kręci, w pierwszym momencie miała chęć, następnie sie zalewa bo czuć paliwo, na pych zero szans. Czyli w pierwszej kolejności świece atakuje, a podobno przez ostatnie kilka lat nie zmieniane, a sprzęt lekko nie ma gdyż "katują" go przyszli motocykliści:)
nowe świeczki i naładuj porządnie aku, podaj mu najlepiej jeszcze dodatkowy prąd, np od dodatkowego akumulatora :)
ewentualnie możesz psiknąć samostartem/brakecleanerem do airboxa.
Sporo motocykli na wtrysku bardzo łatwo się zalewa, ponieważ dodatkowy pobór prądu dla ECU i pompy paliwa zmniejsza siłę iskry.
Trochę inna kwestia. Kto z was jeździ w długich rękawicach na sm?
Słabe wyczucie jest ale na tor ubieram.
Odnośnie gaźników to temat woda i na 100% kręcenie wszystkimi gaźnikami o tą samą wartość w przypadku mieszanki wolnych nie ma prawa bytu;)(przy starych moto) Pierwszym logicznym powodem takiego twierdzenia jest fakt że zrobili osobną śrubę do każdego gaźnika;)
Powiem więcej znane mi są przypadki regulacji tak skrajnej że zakładało się innej ciepłoty świece na jeden garnek bo kompresja była słabsza i moto latało jeszcze wiele lat (do teraz chyba lata) był to stary bandit olejak 1200. Jest to skrajna sytuacja bo można było oczywiście zrobić remont silnika... tylko po co;)? Jak się rozumie procesy które zachodzą w silniku to rozwiązania same się nasuwają, należy je tylko wdrażać i testować/dostrajać.
Z tą XJ tak sobie myślę... może coś zamieszkało w airboxie?
Moto tak grzeczne i stabilne jak XJ6 jeśli jeździło przed garażowaniem to po zimie nie powinno mieć walniętych świec, chyba że ktoś regularnie "przepalał" w polskim stylu to w sumie jest szansa na padnięte świece;) Maksymalnie powinien być padnięty akumulator i wsio.
Strony Poprzednia 1 … 388 389 390 391 392 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 40 zapytań