46

Odp: Regulamin 2015

No to super że chcesz startować pomimo średnio sprzyjających warunków, mam nadzieje że nie odpadniesz jak wiekszość która była w zeszłym roku na liście do klasy amator :) Zabawa jest przednia, napewno Ci sie spodoba :)

Husqy SMR-R 450

47

Odp: Regulamin 2015

kusloncu napisał/a:

Ostatnio w amatorach było nas 12 w toruniu i mimo że sie porozjezdzali to utworzyły sie 2-3 osobowe grupki które sie ze sobą ścigały, w sumie żeby uniknąć takiego efektu musiało by byc na torze z 50 osób. Nie wiem maciek co to za różnica czy C1 i C2 czy C2 i amator :) Ty poza zawodami dużo trenujesz z np giannim albo poprostu z ludźmi szybszymi od Ciebie. Na samych zawodach raczej cieżko będzie sie tak wyszkolić, a dla wielu osób już zawody to duży koszt wiec trening co tydzień finansowo by ich zabił.

Obiecuje że zdradzę wszystkie tajniki Gianniego i wszystkim podpowiem co będą chcieli powiem jakie ciśnienie czy to w drogowej czy slicku itd są tacy co nie trenowali z Giannim mieli motocykle z rurek i silnik z 92 roku a i tak zdobyli MP :]
Nie sprzęt a technika czyni z ciebie zawodnika :p jest wielu takich co PP kończyli na wrakach ale dawali rade a jak chodzi o treningi to jeden trenuje formę a drugi technikę  :] co tu będę gadał i tak ten temat ma jedną dobrą zmianę duże koła w MP :D

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

48

Odp: Regulamin 2015

tylko nie duże koła :(

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

49

Odp: Regulamin 2015

nie sprzet a technika robi z Ciebie zawodnika, napisał gościu który jeździ jednym z najbardziej doinwestowanych sprzetów w polsce :D
W chwili gdy w czołówce PP jadą serio dobre sprzęty jak TM to chyba cieżko na motocyklu "z rurek i silnikiem z 92" zdobyć puchar :)

Husqy SMR-R 450

50

Odp: Regulamin 2015

Niejaki Leśków potrafi zdobyć MP!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

51

Odp: Regulamin 2015

kusloncu napisał/a:

nie sprzet a technika robi z Ciebie zawodnika, napisał gościu który jeździ jednym z najbardziej doinwestowanych sprzetów w polsce :D
W chwili gdy w czołówce PP jadą serio dobre sprzęty jak TM to chyba cieżko na motocyklu "z rurek i silnikiem z 92" zdobyć puchar :)

Ty nie patrz na mnie co mam moim zdaniem powinniśmy wrócić do tytułu tematu czyli regulamin 2015 :)

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

52

Odp: Regulamin 2015

Że zabawa przednia to ja wiem, bo z rywalizacją to od dawna za pan brat ale lekka kontuzja kręgosłupa po MX, ślub i dziecko trochę mnie przystopowały, wiadomo inne piorytety były. Teraz synek ma dwa latka i już mu obiecałem, że go zabiorę, więc zawieść go nie mogę hehe ja w końcu też po tych czterech latach powrócę do tego co kiedyś no i kości trzeba rozprostować. Moto już prawie przygotowane, za dużo kasy zainwestowałem, żeby się teraz wycofać hehe szkoda tylko, że wszystko daleko. Trzeba tor tu na wschodzie zorganizować jakiś ;]

Duże koła do SM w MP to niby co mają dać? że taniej? jak kogoś stać na starty w MP to raczej oszczędności na kołach szukać nie będzie, co innego Amator czy PP, myślę, że zaczął się po prostu bum na to teraz i, że tak powiem w "modzie". Swoją drogą z wyglądu nie pasują SMy na Bigfootach ;]
Klasa amator albo uatrakcyjnić, żeby ludzie mieli cel jazdy albo zlikwidować i zrobić coś nowego to tak jak teraz jest z tego co patrzę to bezpłciowa trochę hehe

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

53 Ostatnio edytowany przez karol128 (2014-12-04 02:16:20)

Odp: Regulamin 2015

Z regulaminu powinno się wywalić obowiązek kombi jednoczęściowego. Dziadki przy pisaniu zapomniały chyba, że sm to nie ścig i nie jeździ się dwie paki w zakręcie.

54

Odp: Regulamin 2015

Nikt na to specjalnie uwagi nie zwraca, idziesz na odbiór w spiętym kombiaku i tyle. Kumpel jechał w dwucześciowym i nikt nic nie mówił :)

Husqy SMR-R 450

55

Odp: Regulamin 2015

Niby tak ale zawsze ktoś może się przyczepić więc lepiej aby było to zawarte w regulaminie. To tylko niepotrzebna kolejna bariera dla potencjalnych zawodników.

56

Odp: Regulamin 2015

wiśnia84 rm-z napisał/a:

.... a takie coś kosztuje opłata sędziów flagowych i wiele innych opłat gdzie wręcz wychodzą na zero i może mają z tego jakąś przyjemność :p

czy na zero ??
nie jestem do końca przekonany

według mnie takie zawody to długoterminowa inwestycja

część osób lata po torze dla przyjemności
a inna część trenuje do zawodów

i częściej ludzie którzy biorą udział w zawodach pojadą na treningi tam gdzie odbywają sie zawody by lepiej poznać tor i się go nauczyć

a Ci co latają dla przyjemności jak sie dobrze w kręcą to będą jeździć tam gdzie zawodnicy bo w grupie jest ciekawiej :)

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

57

Odp: Regulamin 2015

Propozycja zmian aby rozwiązać najważniejsze problemy klasy Amator.
- Rozbić klasę Amator na podklasy po trzy osoby aby każdy dostał puchar bo to jest najważniejsze.
- Po przejściu do PP spuścić powietrze w kołach zawodnikom którzy trenuje i ścigają się od kilku lat aby uniknąć dublowania byłego zawodnika klasy Amator przed bardziej doświadczonego kolegę .
Te zmiany rozwiążą wszystkie problemy z pucharami i dublowaniem a każdy będzie wygranym.
PS.
Nie raz było pisane że klasa Amator powstała po to aby dać możliwość spróbowania wyścigów i uznania samemu czy mi to pasuje czy nie.
Jeżeli pasuje przechodzę do PP i zdobywam swoje doświadczenie, jeżeli nie spadam i po temacie.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

58

Odp: Regulamin 2015

klasa amator  widze jest tylko po to zeby zdobywac puchary  nagrody i slawe na facebooku...  ja w tym roku smigalem jeszcze drz kto nie wierzy niech zapyta wuja czy innych zawodnikow. Poszedlem odrazu do pp i mimo iz jestem znacznie ssybszy od was zajmowalem praktycznie zawsze 4-5miejsce w pp nagrod nie dostalem pucharow rowniez. i z mojego pkt  widzenia jest  to smieszne ze latacie tylko dla pucharkow tak jak wuju napisal ta klasa miala.powstac tylko po to zeby sprobowac swoich sil jedne max dwie rundy i do pp i tam sie rozwiniecie za szybszymi. co do klas  nic bym nie zmienial c2 styknie

SUZUKI RMZ 450
   #94

59

Odp: Regulamin 2015

Startowałem tylko w jednym wyścigu w amatorach. Chętnie się pościgam, ale nie czuję się na siłach na jazdę w PP... Wolałbym, żeby nie było pucharów, fajerwerków, tylko zwykłe podium (na którym i tak pewnie nie stanę), ale za to dwa wyścigi lub chociaż wydłużyć wyścig.
Jak przejechałem metę to jedyne co czułem to niedosyt, zmęczenia żadnego...

Mam jeszcze jedną uwagę - mogliby chociaż obiżyć koszty treningów piątkowych dla zawodników startujących w zawodach o te 50%...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

60

Odp: Regulamin 2015

levis napisał/a:

Chętnie się pościgam, ale nie czuję się na siłach na jazdę w PP...

To weź się za siebie abyś się poczuł a jak nie to tak jak pisał Wuju, z którym zgadzam się w 100%.
Pasuje Ci sport, to zaczynasz trenować i latasz w PP. Pasuje ale nie ma sił to zostaje internet i aktywność w wątkach sportowych, np "rezerwacja nr startowych"

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30