Odp: Regulamin 2015
No to super że chcesz startować pomimo średnio sprzyjających warunków, mam nadzieje że nie odpadniesz jak wiekszość która była w zeszłym roku na liście do klasy amator :) Zabawa jest przednia, napewno Ci sie spodoba :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No to super że chcesz startować pomimo średnio sprzyjających warunków, mam nadzieje że nie odpadniesz jak wiekszość która była w zeszłym roku na liście do klasy amator :) Zabawa jest przednia, napewno Ci sie spodoba :)
Ostatnio w amatorach było nas 12 w toruniu i mimo że sie porozjezdzali to utworzyły sie 2-3 osobowe grupki które sie ze sobą ścigały, w sumie żeby uniknąć takiego efektu musiało by byc na torze z 50 osób. Nie wiem maciek co to za różnica czy C1 i C2 czy C2 i amator :) Ty poza zawodami dużo trenujesz z np giannim albo poprostu z ludźmi szybszymi od Ciebie. Na samych zawodach raczej cieżko będzie sie tak wyszkolić, a dla wielu osób już zawody to duży koszt wiec trening co tydzień finansowo by ich zabił.
Obiecuje że zdradzę wszystkie tajniki Gianniego i wszystkim podpowiem co będą chcieli powiem jakie ciśnienie czy to w drogowej czy slicku itd są tacy co nie trenowali z Giannim mieli motocykle z rurek i silnik z 92 roku a i tak zdobyli MP :]
Nie sprzęt a technika czyni z ciebie zawodnika :p jest wielu takich co PP kończyli na wrakach ale dawali rade a jak chodzi o treningi to jeden trenuje formę a drugi technikę :] co tu będę gadał i tak ten temat ma jedną dobrą zmianę duże koła w MP :D
tylko nie duże koła :(
nie sprzet a technika robi z Ciebie zawodnika, napisał gościu który jeździ jednym z najbardziej doinwestowanych sprzetów w polsce :D
W chwili gdy w czołówce PP jadą serio dobre sprzęty jak TM to chyba cieżko na motocyklu "z rurek i silnikiem z 92" zdobyć puchar :)
Niejaki Leśków potrafi zdobyć MP!
nie sprzet a technika robi z Ciebie zawodnika, napisał gościu który jeździ jednym z najbardziej doinwestowanych sprzetów w polsce :D
W chwili gdy w czołówce PP jadą serio dobre sprzęty jak TM to chyba cieżko na motocyklu "z rurek i silnikiem z 92" zdobyć puchar :)
Ty nie patrz na mnie co mam moim zdaniem powinniśmy wrócić do tytułu tematu czyli regulamin 2015 :)
Że zabawa przednia to ja wiem, bo z rywalizacją to od dawna za pan brat ale lekka kontuzja kręgosłupa po MX, ślub i dziecko trochę mnie przystopowały, wiadomo inne piorytety były. Teraz synek ma dwa latka i już mu obiecałem, że go zabiorę, więc zawieść go nie mogę hehe ja w końcu też po tych czterech latach powrócę do tego co kiedyś no i kości trzeba rozprostować. Moto już prawie przygotowane, za dużo kasy zainwestowałem, żeby się teraz wycofać hehe szkoda tylko, że wszystko daleko. Trzeba tor tu na wschodzie zorganizować jakiś ;]
Duże koła do SM w MP to niby co mają dać? że taniej? jak kogoś stać na starty w MP to raczej oszczędności na kołach szukać nie będzie, co innego Amator czy PP, myślę, że zaczął się po prostu bum na to teraz i, że tak powiem w "modzie". Swoją drogą z wyglądu nie pasują SMy na Bigfootach ;]
Klasa amator albo uatrakcyjnić, żeby ludzie mieli cel jazdy albo zlikwidować i zrobić coś nowego to tak jak teraz jest z tego co patrzę to bezpłciowa trochę hehe
Z regulaminu powinno się wywalić obowiązek kombi jednoczęściowego. Dziadki przy pisaniu zapomniały chyba, że sm to nie ścig i nie jeździ się dwie paki w zakręcie.
Nikt na to specjalnie uwagi nie zwraca, idziesz na odbiór w spiętym kombiaku i tyle. Kumpel jechał w dwucześciowym i nikt nic nie mówił :)
Niby tak ale zawsze ktoś może się przyczepić więc lepiej aby było to zawarte w regulaminie. To tylko niepotrzebna kolejna bariera dla potencjalnych zawodników.
.... a takie coś kosztuje opłata sędziów flagowych i wiele innych opłat gdzie wręcz wychodzą na zero i może mają z tego jakąś przyjemność :p
czy na zero ??
nie jestem do końca przekonany
według mnie takie zawody to długoterminowa inwestycja
część osób lata po torze dla przyjemności
a inna część trenuje do zawodów
i częściej ludzie którzy biorą udział w zawodach pojadą na treningi tam gdzie odbywają sie zawody by lepiej poznać tor i się go nauczyć
a Ci co latają dla przyjemności jak sie dobrze w kręcą to będą jeździć tam gdzie zawodnicy bo w grupie jest ciekawiej :)
Propozycja zmian aby rozwiązać najważniejsze problemy klasy Amator.
- Rozbić klasę Amator na podklasy po trzy osoby aby każdy dostał puchar bo to jest najważniejsze.
- Po przejściu do PP spuścić powietrze w kołach zawodnikom którzy trenuje i ścigają się od kilku lat aby uniknąć dublowania byłego zawodnika klasy Amator przed bardziej doświadczonego kolegę .
Te zmiany rozwiążą wszystkie problemy z pucharami i dublowaniem a każdy będzie wygranym.
PS.
Nie raz było pisane że klasa Amator powstała po to aby dać możliwość spróbowania wyścigów i uznania samemu czy mi to pasuje czy nie.
Jeżeli pasuje przechodzę do PP i zdobywam swoje doświadczenie, jeżeli nie spadam i po temacie.
klasa amator widze jest tylko po to zeby zdobywac puchary nagrody i slawe na facebooku... ja w tym roku smigalem jeszcze drz kto nie wierzy niech zapyta wuja czy innych zawodnikow. Poszedlem odrazu do pp i mimo iz jestem znacznie ssybszy od was zajmowalem praktycznie zawsze 4-5miejsce w pp nagrod nie dostalem pucharow rowniez. i z mojego pkt widzenia jest to smieszne ze latacie tylko dla pucharkow tak jak wuju napisal ta klasa miala.powstac tylko po to zeby sprobowac swoich sil jedne max dwie rundy i do pp i tam sie rozwiniecie za szybszymi. co do klas nic bym nie zmienial c2 styknie
Startowałem tylko w jednym wyścigu w amatorach. Chętnie się pościgam, ale nie czuję się na siłach na jazdę w PP... Wolałbym, żeby nie było pucharów, fajerwerków, tylko zwykłe podium (na którym i tak pewnie nie stanę), ale za to dwa wyścigi lub chociaż wydłużyć wyścig.
Jak przejechałem metę to jedyne co czułem to niedosyt, zmęczenia żadnego...
Mam jeszcze jedną uwagę - mogliby chociaż obiżyć koszty treningów piątkowych dla zawodników startujących w zawodach o te 50%...
Chętnie się pościgam, ale nie czuję się na siłach na jazdę w PP...
To weź się za siebie abyś się poczuł a jak nie to tak jak pisał Wuju, z którym zgadzam się w 100%.
Pasuje Ci sport, to zaczynasz trenować i latasz w PP. Pasuje ale nie ma sił to zostaje internet i aktywność w wątkach sportowych, np "rezerwacja nr startowych"
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 68 zapytań