76

Odp: Regulamin 2015

A tak w ogóle to kto ten regulamin sporządza. Wiadomo jaka osoba jest za to odpowiedzialna?

77

Odp: Regulamin 2015

Duże koła w MP - TAK
Podział klas w PP - dla mnie nie ma to sensu. Puchar to Puchar, jedna klasa. Wtedy produkuje się 3 całkiem niezłych zawodników którzy poradzą sobie w MP. Gdyby było jak dawniej wchodzi 6ciu! 3 albo 4 sobie poradzi a 2 słabszych może się zniechęcić i wtedy odpadają nie jeżdżą. A tak w PP jest trochę walki i trzeba się spinać żeby zająć 3 najlepsze miejsca. Kolejne przeciw to będą wyścigi po 10 zawodników w klasie, mało widowiskowe dla kibiców.
O klasie amator jeszcze nic sensownego nie wymyśliłem :)

78

Odp: Regulamin 2015

Popieram rycha w 100% byla jedna klasa pp ale za to byla walka, poziom jazdy i widowisko 20-30 zawodnikow startujacych!!!!  2 klasy  w pp obnizyly by poziom jazdy i widowisko i za duzo bylo by znowu gwiazD i mistrzow :d

SUZUKI RMZ 450
   #94

79

Odp: Regulamin 2015

Dodać zapis w regulaminie PP o dodatkowych przeniesieniach zawodników spoza podium: Jeśli zawodnik z 4-5 miejsca nie wystartował w 1-2 biegach w sezonie a na podstawie dotychczasowego dorobku punktowego można domniemywać że brakujące punkty pozwoliły by mu przejść do MP to drogą awansu powinien być przenoszony do klasy wyższej, lub jeśli odmawia do klasy Amator skoro tak się zachowuje :)

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

80 Ostatnio edytowany przez Rychu (2014-12-06 10:46:14)

Odp: Regulamin 2015

Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.

81

Odp: Regulamin 2015

Rychu napisał/a:

Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.

Znamy i  takich panów  którzy zdobywali podium  PP i potem sie nie pokazywali w sezonie. I tak co roku.
Złoty środek w regulaminie nie istnieje.
Też jestem za jedną klasą PP. Wiecej  maszyn lepsza zabawa.

# 545
TM  Racing 450
Kawasaki KX250F

82

Odp: Regulamin 2015

Arrecki napisał/a:
Rychu napisał/a:

Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.

Znamy i  takich panów  którzy zdobywali podium  PP i potem sie nie pokazywali w sezonie. I tak co roku.
Złoty środek w regulaminie nie istnieje.
Też jestem za jedną klasą PP. Wiecej  maszyn lepsza zabawa.

Arek, ja znam takich co na ostatniej rundzie sezonu po przeliczeniu punktów dochodzili do wniosku że jednak nie opłaca im się startować ewentualnie takich co na ostatniej rundzie sezonu postanawiali się przenieść do innej klasy żeby zobaczyć jak tam jest (czasy gdy było C1 i C2), gdyby nie takie zagranie w zeszłym roku, kto inny w tym zająłby dwa pierwsze miejsca w PP i a w tym sezonie kto inny byłby na 3-cim miejscu... nie mam tu do nikogo personalnych wycieczek że mi to nie pasuje bo każdy wie co robi i czego chce, mało tego bardzo tych ludzi lubię, ale chciałem zaznaczyć że straszliwie śmieszą mnie gadki "nie, nie jade dla pucharku" "dla mnie liczy się tylko fun" otóż jest to lipa... dla mnie na przykład ten pucharek liczy się i to bardzo, poza szerokorozumianą satysfakcją ze stania na pudle w moim przypadku dochodzi kwestia rozmowy ze sponsorami, inaczej rozmawiasz jako typ z miejsca 4-6 a jako gość z pucharkiem i z fotą z "pudła" , i wiem co mówię w tym zakresie bo kilkanaście takich rozmów odbyłem, Crazy zresztą może potwierdzić jak w jego przypadku pucharek z Bydzi otworzył mu nowe możliwości

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

83

Odp: Regulamin 2015

Gdyby zależało mi na Pucharkach, pojechałbym mój pierwszy sezon supermoto w Amatorach i cieszył się z wygranych. Ja jednak chcę się rozwijać i się ścigać. Franz masz rację puchar to zajebista sprawa, każdy chce stanąć na podium, tak jak napisałeś pomaga też załatwić sponsorów - zgadzam się. Ale nie ułatwiajmy sobie sprawy robiąc klasy - chyba lepiej smakuje podium  w walce z 30 czy 20 zawodnikami niż ścigając się z małą garstką. Wydaje mi się że PP powinno być produkcją jakościową do MP a nie ilościową.

84

Odp: Regulamin 2015

mack1111 napisał/a:

Popieram rycha w 100% byla jedna klasa pp ale za to byla walka, poziom jazdy i widowisko 20-30 zawodnikow startujacych!!!!  2 klasy  w pp obnizyly by poziom jazdy i widowisko i za duzo bylo by znowu gwiazD i mistrzow :d

Popieram niech zostanie jedna klasa, miał bym znacznie wiecej satysfakcji z mojego gwiazdorzenia i mistrzowania gdyby było mi dane ciąć sie np. z Pączkiem cały zeszły sezon, a tak? Tak tylko kaca ciagle mam bo za każdym razem jak się spotkamy to do białego rana nie mozemy dojść do porozumienia kto z nas jest szybszy ;-)
Mack111 trenuj, trenuj, nie mogę sie doczekać kiedy Wuju Cie w końcu wytrenuje abyś przeszedł do MP, potencjał i wolę walki widać...

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

85

Odp: Regulamin 2015

Panowie trzymacie się tematu dotyczącego konkretnych propozycji zmian na 2015

P.S. Chyba że jedną z tych propozycji jest pucharek dla każdego ;-)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

86

Odp: Regulamin 2015

Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)

87

Odp: Regulamin 2015

Rychu napisał/a:

Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)

+1

#270 ;)

88

Odp: Regulamin 2015

Rychu napisał/a:

Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)

+2

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

89 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2014-12-07 18:22:46)

Odp: Regulamin 2015

Panowie wypowiem sie na temat MP. Po jakiego grzyba cos wymyslac na sile. Jesteśmy w Europie kazdy z nas chce jezdzic lepiej, szybciej i podnosic swoj poziom. Moze poprostu zrownajmy nasz regulamin z regulaminami Niemiec, Czech ME i MŚ z tego co się orientuje wszystkie te regulaminy są identyczne z wyjątkiem MŚ i zasady superpole dla 6 najszybszych zawodnikow. Po co wymyslac i zmyslac lepiej zrobic tak ze jak obojetnie ktory z naszych zawodnikow pojedzie za granice bedzie wiedzial co i jak i w druga strone jak nas odwiedza zawodnicy zagraniczni beda wszystko wiedieli. Takie jest moje zdanie.
Oczywiscie duze kola moga byc, niech kazdy jedzie na czym chce.
I NIE PISZE TEGO ZEBY UKLADAC COS POD SIEBIE TYLKO ZEBY ROZWIJAC TEN SPORT.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

90

Odp: Regulamin 2015

Poruszacie temat pp odnosnie podziału na klasy- przeciez wiadomo ze nie bedzie takiego podziału bo nie ma nawet tylu zawodników... W temacie degradacji jeśli ktos nie pojedzie 2och ostatnich biegów- głupota! Nikt nie zweryfikuje powodów nieobecności... Od zawsze zawidnicy kombinowali zeby nie przejść do MP tylko tluc pucharki w pp i nie gadajcie ze NIE!! Bo w tym roku znów była taka sytuacja ale mnie to kompletnie nie obchodzi, jestem tylko ciekaw ile osób wystartuje w pp w przyszłym sezonie i chce zobaczyc tą walkę jak bedzie trojka zawodników i daaaaaaleko nic ;) rozwijać to trzeba MP i tam kiedys zrobic 2 klasy a nie w pp. Amator Max 1sezon. Ogólny regulamin MP jak dla mnie mozemy zbliżać do MŚ, Czech itd.. Niech bedzie 1 czasowka i 2wolne treningi.. Pozdrawiam

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88