Odp: Regulamin 2015
A tak w ogóle to kto ten regulamin sporządza. Wiadomo jaka osoba jest za to odpowiedzialna?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A tak w ogóle to kto ten regulamin sporządza. Wiadomo jaka osoba jest za to odpowiedzialna?
Duże koła w MP - TAK
Podział klas w PP - dla mnie nie ma to sensu. Puchar to Puchar, jedna klasa. Wtedy produkuje się 3 całkiem niezłych zawodników którzy poradzą sobie w MP. Gdyby było jak dawniej wchodzi 6ciu! 3 albo 4 sobie poradzi a 2 słabszych może się zniechęcić i wtedy odpadają nie jeżdżą. A tak w PP jest trochę walki i trzeba się spinać żeby zająć 3 najlepsze miejsca. Kolejne przeciw to będą wyścigi po 10 zawodników w klasie, mało widowiskowe dla kibiców.
O klasie amator jeszcze nic sensownego nie wymyśliłem :)
Popieram rycha w 100% byla jedna klasa pp ale za to byla walka, poziom jazdy i widowisko 20-30 zawodnikow startujacych!!!! 2 klasy w pp obnizyly by poziom jazdy i widowisko i za duzo bylo by znowu gwiazD i mistrzow :d
Dodać zapis w regulaminie PP o dodatkowych przeniesieniach zawodników spoza podium: Jeśli zawodnik z 4-5 miejsca nie wystartował w 1-2 biegach w sezonie a na podstawie dotychczasowego dorobku punktowego można domniemywać że brakujące punkty pozwoliły by mu przejść do MP to drogą awansu powinien być przenoszony do klasy wyższej, lub jeśli odmawia do klasy Amator skoro tak się zachowuje :)
Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.
Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.
Znamy i takich panów którzy zdobywali podium PP i potem sie nie pokazywali w sezonie. I tak co roku.
Złoty środek w regulaminie nie istnieje.
Też jestem za jedną klasą PP. Wiecej maszyn lepsza zabawa.
Rychu napisał/a:Jestem, za. Pojadę w klasie amator w końcu dostanę pucharek <3 !!! Wydaje mi się że trzeba rozwijać swoje umiejętności, być najszybszym, a nie regulaminem ułatwiać sobie drogę do pierwszej 3-ki, bondek nie tędy droga. Zrobienie 2 klas to ułatwienie regulaminowe które też pozwoli na "sławę" 6ciu zawodnikom, ale co po tym jak potem w MP-kach nie wszyscy sobie poradzą, może odpadną może nie, może będą wąchać tyły, zniechęcą się. Ja i Pankowski chcemy żeby była walka, jedna klasa, jazda łokieć w łokieć - dużo maszyn na starcie, tylko tak możemy przygotować się do jazdy w MP i oddać 3 całkiem niezłych zawodników. Ten sezon będzie cholernie trudny, trudniejszy niż ten zakończony, przez to bardzo ciekawy :) Dla mnie to i tak ostatni sezon w PP, niezależnie co się stanie.
Znamy i takich panów którzy zdobywali podium PP i potem sie nie pokazywali w sezonie. I tak co roku.
Złoty środek w regulaminie nie istnieje.
Też jestem za jedną klasą PP. Wiecej maszyn lepsza zabawa.
Arek, ja znam takich co na ostatniej rundzie sezonu po przeliczeniu punktów dochodzili do wniosku że jednak nie opłaca im się startować ewentualnie takich co na ostatniej rundzie sezonu postanawiali się przenieść do innej klasy żeby zobaczyć jak tam jest (czasy gdy było C1 i C2), gdyby nie takie zagranie w zeszłym roku, kto inny w tym zająłby dwa pierwsze miejsca w PP i a w tym sezonie kto inny byłby na 3-cim miejscu... nie mam tu do nikogo personalnych wycieczek że mi to nie pasuje bo każdy wie co robi i czego chce, mało tego bardzo tych ludzi lubię, ale chciałem zaznaczyć że straszliwie śmieszą mnie gadki "nie, nie jade dla pucharku" "dla mnie liczy się tylko fun" otóż jest to lipa... dla mnie na przykład ten pucharek liczy się i to bardzo, poza szerokorozumianą satysfakcją ze stania na pudle w moim przypadku dochodzi kwestia rozmowy ze sponsorami, inaczej rozmawiasz jako typ z miejsca 4-6 a jako gość z pucharkiem i z fotą z "pudła" , i wiem co mówię w tym zakresie bo kilkanaście takich rozmów odbyłem, Crazy zresztą może potwierdzić jak w jego przypadku pucharek z Bydzi otworzył mu nowe możliwości
Gdyby zależało mi na Pucharkach, pojechałbym mój pierwszy sezon supermoto w Amatorach i cieszył się z wygranych. Ja jednak chcę się rozwijać i się ścigać. Franz masz rację puchar to zajebista sprawa, każdy chce stanąć na podium, tak jak napisałeś pomaga też załatwić sponsorów - zgadzam się. Ale nie ułatwiajmy sobie sprawy robiąc klasy - chyba lepiej smakuje podium w walce z 30 czy 20 zawodnikami niż ścigając się z małą garstką. Wydaje mi się że PP powinno być produkcją jakościową do MP a nie ilościową.
Popieram rycha w 100% byla jedna klasa pp ale za to byla walka, poziom jazdy i widowisko 20-30 zawodnikow startujacych!!!! 2 klasy w pp obnizyly by poziom jazdy i widowisko i za duzo bylo by znowu gwiazD i mistrzow :d
Popieram niech zostanie jedna klasa, miał bym znacznie wiecej satysfakcji z mojego gwiazdorzenia i mistrzowania gdyby było mi dane ciąć sie np. z Pączkiem cały zeszły sezon, a tak? Tak tylko kaca ciagle mam bo za każdym razem jak się spotkamy to do białego rana nie mozemy dojść do porozumienia kto z nas jest szybszy ;-)
Mack111 trenuj, trenuj, nie mogę sie doczekać kiedy Wuju Cie w końcu wytrenuje abyś przeszedł do MP, potencjał i wolę walki widać...
Panowie trzymacie się tematu dotyczącego konkretnych propozycji zmian na 2015
P.S. Chyba że jedną z tych propozycji jest pucharek dla każdego ;-)
Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)
Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)
+1
Ja już sugestie napisałem,
Duże koła w MP tak,
podział na klasy w PP - NIE :)
+2
Panowie wypowiem sie na temat MP. Po jakiego grzyba cos wymyslac na sile. Jesteśmy w Europie kazdy z nas chce jezdzic lepiej, szybciej i podnosic swoj poziom. Moze poprostu zrownajmy nasz regulamin z regulaminami Niemiec, Czech ME i MŚ z tego co się orientuje wszystkie te regulaminy są identyczne z wyjątkiem MŚ i zasady superpole dla 6 najszybszych zawodnikow. Po co wymyslac i zmyslac lepiej zrobic tak ze jak obojetnie ktory z naszych zawodnikow pojedzie za granice bedzie wiedzial co i jak i w druga strone jak nas odwiedza zawodnicy zagraniczni beda wszystko wiedieli. Takie jest moje zdanie.
Oczywiscie duze kola moga byc, niech kazdy jedzie na czym chce.
I NIE PISZE TEGO ZEBY UKLADAC COS POD SIEBIE TYLKO ZEBY ROZWIJAC TEN SPORT.
Poruszacie temat pp odnosnie podziału na klasy- przeciez wiadomo ze nie bedzie takiego podziału bo nie ma nawet tylu zawodników... W temacie degradacji jeśli ktos nie pojedzie 2och ostatnich biegów- głupota! Nikt nie zweryfikuje powodów nieobecności... Od zawsze zawidnicy kombinowali zeby nie przejść do MP tylko tluc pucharki w pp i nie gadajcie ze NIE!! Bo w tym roku znów była taka sytuacja ale mnie to kompletnie nie obchodzi, jestem tylko ciekaw ile osób wystartuje w pp w przyszłym sezonie i chce zobaczyc tą walkę jak bedzie trojka zawodników i daaaaaaleko nic ;) rozwijać to trzeba MP i tam kiedys zrobic 2 klasy a nie w pp. Amator Max 1sezon. Ogólny regulamin MP jak dla mnie mozemy zbliżać do MŚ, Czech itd.. Niech bedzie 1 czasowka i 2wolne treningi.. Pozdrawiam
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 71 zapytań