16

Odp: Regulamin 2015

paczek napisał/a:

Pojawił się gdzieś również temat jednej qwali ale za to 30 minutowej... Jakie macie zdanie w tym temacie?

Mam jeden motocykl i w przypadku deszczu nie zdążę przełożyć kół więc jestem zdecydowanie przeciwny. Jak mam dwie kwali, to idzie i deszcz ogarnąć.

Klasy amator bym nie ruszał. Przyjedzie "Janusz" z plecakiem na drogowej DRZ i stanie obok zbieracza pucharków na supermotowym syfie z zagrzanymi slikami.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

17

Odp: Regulamin 2015

Cześć!

Mam dwa tematy:
1. Czy rozważaliście powrót w PP do dwóch klas - C1 i C2?
2. Z regulaminu wynika, że w PP nie można jeździć w dwuczęściowym stroju np. MVD. Moim zdaniem stroje dwuczęściowe spięte na całym obwodzie powinny być dopuszczone PP.

Pozdrawiam
Marek #26

It's all about the style, passion and fun :)

18

Odp: Regulamin 2015

Crazy napisał/a:
paczek napisał/a:

Pojawił się gdzieś również temat jednej qwali ale za to 30 minutowej... Jakie macie zdanie w tym temacie?

Mam jeden motocykl i w przypadku deszczu nie zdążę przełożyć kół więc jestem zdecydowanie przeciwny. Jak mam dwie kwali, to idzie i deszcz ogarnąć.

Klasy amator bym nie ruszał. Przyjedzie "Janusz" z plecakiem na drogowej DRZ i stanie obok zbieracza pucharków na supermotowym syfie z zagrzanymi slikami.

Jestem tego samego zdania :)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

19

Odp: Regulamin 2015

W klasie Amator zmieniłbym wpis o jednym sezonie startów. Chodzi mi o te osoby co wystartowały w jednych/ dwóch zawodach i muszą iść do PP, lub po prostu jeszcze są za wolni na PP bo robią "200%" czasu najlepszego ;)

Pozdrawiam,
Piotrek

20

Odp: Regulamin 2015

Crazy napisał/a:

Klasy amator bym nie ruszał. Przyjedzie "Janusz" z plecakiem na drogowej DRZ i stanie obok zbieracza pucharków na supermotowym syfie z zagrzanymi slikami.

Ze zgrzanymi nie stanie bo koców nie wolno używać a co do slicków to równie dobrze można kupić goldspeedy z homo czyli slicki za większą kasę:) więc przepis jest nieżyciowy.

21

Odp: Regulamin 2015

zural_Jedrzej napisał/a:
levis napisał/a:

wg mnie fajnie byłoby dołożenie torów, nawet jeżeli nie ma w nich terenu... wiem, że wtedy będzie to raczej supermotard, ale co by nie było, spora część supermoto będzie zachowana a rywalizacja również nie ucierpi...




30% teren 70% asfalt to jest SM , i teren musi być zachowany !

ja bym chciał 70% teren 30% asfalt Żural co ty na to :-)

Marek napisał/a:

Cześć!

Mam dwa tematy:
1. Czy rozważaliście powrót w PP do dwóch klas - C1 i C2?
2. Z regulaminu wynika, że w PP nie można jeździć w dwuczęściowym stroju np. MVD. Moim zdaniem stroje dwuczęściowe spięte na całym obwodzie powinny być dopuszczone PP.

Ad 1. nikt nie rozważał - jak pokazał ten sezon czasem bywa ciasno ale ujdzie duża część osób pojechała jedną maks 2 rundy, wrócisz do dwóch klas i będzie ganianie po 10 a koniec sezonu ledwo 6 się uzbiera

Ad 2. nie ma z tym problemu idz na odbiór w spiętym kombinezonie :-) MVD bez problemu...znam tylko jeden przypadek gdzie nie chcieli dopuścić MVD ale puścili

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

22

Odp: Regulamin 2015

70% teren 30% asfalt jestem ZA!!! ale coś czuję że większość była by za a nawet przeciw:)

23

Odp: Regulamin 2015

Przepisu ze slickami bym nie ruszał u amatorów, bylem chyba jedynym jadącym na goldspeedzie (i to tylko z tyłu).
Wiekszość osób miała normalne drogowe opony.
Tak jak ktoś wcześniej pisał, amatorom powinno sie pozwolić zostać w klasie przez wiecej niż 1 sezon jeśli nie kręcą czasów powiedzmy 120-130% najszybszego. Są zawodnicy jak levis którzy jechali raz w zawodach i będą sie obawiali przejścia do C2 i przez to nie będą startować.
Co za frajda jechać jako ostatni i patrzeć tylko kto dubluje? Tak jak chłopaków z końca C2 przenieść do S2 :)
Klasa amator ma rozwijać polskie SM a nie blokować droge do wyścigów :)

Husqy SMR-R 450

24

Odp: Regulamin 2015

Z tym czasem w stosunku do najlepszego w PP to byłby chyba złoty środek tylko jak kiedyś liczyłem to przy 120% zdecydowana większość klasy amator przechodzi już do PP :) przy 130% to chyba wszyscy ;)

Co do jazdy na Goldspeedach to jechał na nich jeszcze na ostatniej rundzie Krupcio.

Osobiście to jeśli nie będzie możliwości jazdy dalej w amatorach to będę jechał PP, na wyczynowej DR na wyczynowych drogowych oponach :P

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

25

Odp: Regulamin 2015

No to taki czas który wystarczy żeby nie dostać daleko za wszystkimi powiedzmy żeby być w 3/4 stawki. Jeśli ostatni w C2 jedzie powiedzmy 120% czasu pierwszego to żeby z amatorów przejść do C2 konieczne jest 115% :)  Wtedy osoby nowe w klasie dalej mają szanse na podjęcie jakiejkolwiek walki :) Ja z reguły bym był gdzieś 3 od końca co jest słabym wynikiem ale też pewnie przejde do C2 :)Fajnie gdyby dużo amatorów przeszło, wtedy ta walka na końcu stawki dalej będzie, może nie na najwyższym poziomie ale zawsze będzie kogo gonić :D

Husqy SMR-R 450

26

Odp: Regulamin 2015

z innej beczki

wiadomo coś na temat kalendarza zawodów na 2015 rok

kiedy się można go spodziewać ??

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

27 Ostatnio edytowany przez Rychu (2014-12-03 15:30:52)

Odp: Regulamin 2015

Jeśli chodzi o kalendarz wyścigów to pewnie dopiero w styczniu :)

28

Odp: Regulamin 2015

czyli dupa
miałem nadzieje że plan urlopu będe mógł ułożyć zgodnie z kalendarzem zawodów
a tak trzeba będzie się targować o wolne

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

29

Odp: Regulamin 2015

Myślicie że jest szansa żeby w przyszłym roku były rundy na wiecej niz 3 torach? kisielin nie da sie przekonać? Dlaczego nie ma gostynia albo poznania??  :)

Husqy SMR-R 450

30

Odp: Regulamin 2015

kusloncu napisał/a:

Myślicie że jest szansa żeby w przyszłym roku były rundy na wiecej niz 3 torach? kisielin nie da sie przekonać? Dlaczego nie ma gostynia albo poznania??  :)

kisielin i poznań ma w du... suwałki i gostyń to rzekomo hałas...

co do zmian regulaminowych w MP nie mam uwag bo mnie tam nie było ale kwestia startowania na "dużych kołach" jest bardzo sensowna, w PP wróciłbym do dodatkowej klasy bo to pozwala na walkę o czołowe pozycje większej grupie zawodników i jest gwarantowany transfer 6-ciu a nie 3-ech zawodników do MP, oczywiście jeśli nie postanowią zobić sobie przerwy w startach na kilka lat ;-) ,przejście z Amatora do PP powinno być dobrowolne a starty na oponach drogowych z homologacją, chcesz walczyć o "sławę i nagrody?" idziesz do PP ;-)

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021