31

Odp: Regulamin 2015

Sława i nagrody w PP ale uważam że nawet amatorzy zasługują na pamiątkowy puchar (w tym roku tylko toruń sie nie spisał w tym temacie)
A dobrowolne przejście może spowodować że dużo osób będzie zostawało w amatorach na kilka sezonów bo fajnie sie wygrywa, ale może to ma wiekszy sens niż wprowadzanie chorych przepisów z którymi będzie tylko zamieszanie. Sensownie było by zrobić tak jak w C2, prowadzić  klasyfikacje z przyznawaniem punktów i wtedy 3 pierwsze osoby idą do C2 :)

Husqy SMR-R 450

32

Odp: Regulamin 2015

Moim zdaniem w klasie amator nawet stania na podium nie powinno być ja widzę że ludzie to dla pucharków i stania na podium chcą jeździć przecież klasa amator miała być tylko po to by początkujący zawodnicy mogli sprawdzić czy im pasuje ten sport a większość narzeka że pucharów  nie było w Toruniu i moim zdaniem nie powinno być żadnych pucharów i nagród to powinna być klasa tylko dla tych co chcą startować czy im pasują warunki i zasady które tam panują :] bo wiadomo przyjeżdżają tam ludzie się pościągać a nie robić łańcuch pokarmowy typu 3 pierwszych z amatorów do PP :p jak tak dalej pójdzie rozbijanie klas w polskim supermoto to niedługo nie będzie żadnego supermoto :|  FRANZ MEGA +1 powinno być tak jak było kiedyś :]

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

33 Ostatnio edytowany przez kusloncu (2014-12-03 23:40:54)

Odp: Regulamin 2015

Napewno ludzi zachęci zapłacenie 130 za trening i 150 za zawody żeby czuć sie gorszym i żeby nikt ci nie pozwolił na podium stanąć. Tak, właśnie to rozwinie polskie supermoto! :) Wiem że jestes najszybszy i masz najlepsze moto (bo w końcu suzuki) ale możesz dać sie innym też pobawić w ściganie. Sam zaczynałeś na drz w crossowych ciuchach fly racing wiec nie śmiej sie z tych którzy teraz zaczynają bo może wśród nich być ktoś kto za kilka sezonów cie objedzie :) Kiedyś klas było wiecej (4) i jeszcze MZ cup i jakoś polskie supermoto nie upadło wiec nie rób tragedii, rzuciłem luźną propozycje bo jako amator myśle że wiem o tej klasie wiecej od Ciebie jak jeździsz w mistrzostwach i z wiekszością amatorów nie rozmawiałeś. Piszesz że nie powinniśmy rozbijać supermoto na kilka klas a kilka linijek niżej że fajnie jak by były 4 klasy zamiast dwóch.

Husqy SMR-R 450

34

Odp: Regulamin 2015

Proste amator nie ma pucharow ani podium  jezdzi sie dla przyjemnosci. Ale  za to mozna zostac dluzej niz sezon w amatorce kto bedzie chcial to przejdzie do PP bo w amatorce to  takie treningi bardziej bylyby I mysle ze wtedy kazdy chcialby isc dalej.

35

Odp: Regulamin 2015

No tak ja wtedy startowałem z 32 miejsca haha i i na pewno za darmo nie przeszedłem do mp ćwiczyłem uczyłem sie a co do klasy amator powinien albo ktoś popracować nad regulaminem albo poprostu żeby były 2 klasy PP c1 c2 :] i oczywiście MP s2 :] tak powinno być a co do torów polskich powinno się szanować właścicieli toru Np ci z AVIX-a starają się najbardziej ze wszystkich poprawiają teren a takie coś kosztuje opłata sędziów flagowych i wiele innych opłat gdzie wręcz wychodzą na zero i może mają z tego jakąś przyjemność :p

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

36

Odp: Regulamin 2015

No właśnie wiec może rozbicie na kilka klas jest dobre bo wtedy były 4 a obecnie są 3 :) Ćwiczyłeś sie i uczyłeś, obecni amatorzy też chcą ćwiczyć i sie uczyć, a bycie dublowanym raczej mało uczy, dlatego pozwolił bym na zostawanie dłuzej w amatorach, bo ktoś kto teraz w amatorach dojezdza na ostatniej pozycji nic w C2 nie zdziała poza byciem dublowanym. Wątpie czy bardziej sie starają skoro bydgoszcz czy koszalin fundują lepsze nagrody a na tamtych torach nie ma tyle piachu, chociaż może coś poprawili ale tego nie wiem bo jedną runde jechałem w toruniu tylko.Opłaty sędziów i flagowych są wszedzie podobne a Ci w toruniu byli słabo zorganizowani, nie wiedzieli za bardzo chyba co te flagi oznaczają albo bali sie je pokazywać...

Husqy SMR-R 450

37 Ostatnio edytowany przez gierwi (2014-12-03 23:59:55)

Odp: Regulamin 2015

Ja uważam że powinno gdzieś być odnotowana kolejność klasy Amator. Potem jest nawet problem ze znalezieniem kogoś do wyróżnienia za walkę i postępy w kalendarzu na przyszły rok!
A tak poważnie to skoro jest organizator który bierze pieniądze, to mógłby się zrujnować na podanie jakichś wyników. Nawet jeśli zawodnicy (mam nadzieję że nikogo nie uraziłem) jadą tylko dla funu. A zobaczyć czy jazda po torze z innymi im się podoba, to mogą na treningach lub pojeżdżawkach organizowanych na różnych torach.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

38

Odp: Regulamin 2015

Jak by nie patrzeć to amatorzy płacą stosunkowo najwiecej, 150 za 1 wyścig, brak pucharów, generalnej klasyfikacji, nagród itd.
Nie jest to forma narzekania, chodzi o to że organizator by mógł zrobić skrajne minimum wstawiając te wyniki do internetu żeby każdy mógł sobie zobaczyć, sprawdzić i na tej podstawie zrobić np kalendarz bez niepotrzebnych nieporozumień ;)

Husqy SMR-R 450

39

Odp: Regulamin 2015

chciałbym napisać coś jako kibic.
Obserwując cały sezon, runda po rundzie największą atrakcją jest jednak ilość zawodników.
30+ to już obłęd. A czy nie dałoby się puścić amatorów razem z C2 ... ale rozliczać ich osobno ?

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

40

Odp: Regulamin 2015

Pewnie można by było ale co gdyby doszło do walki na torze miedzy kimś z c2 i z amatorów? Niebieska flaga? Nasi flagowi już wogóle by oszaleli a zawodnicy mogli by sobie nie zdawać sprawy że ścigają sie nie z tym co trzeba bo odwracając głowe można nie zauważyc kolorów numerów startowych :)

Husqy SMR-R 450

41

Odp: Regulamin 2015

Niwy +1 :] a co do dublowania ja na początku dostawałem 5 -6 dubli a teraz na 2 ostatnich rundach ani jednego wiec jakos to wpływa na zawodnika by jechał szybciej i zwracał uwagę jak jeździ nie można stać w miejscu trzeba sie rozwijać .
Jak chodzi o właścicieli toru to wychodzą na zero to dla nich hobby bo też wiedzą że jak kiedyś ten sport sie rozwinie to będzie z tego jakiś zarobek  :]
i dlatego Wiktor by nie było zamętu powinna być klase c1 c2 :p

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

42 Ostatnio edytowany przez karol128 (2014-12-04 00:36:35)

Odp: Regulamin 2015

A ja myślę, że to dobry pomysł. Jak startuje tylko kilka osób i się porozjeżdżają to dupa a nie wyścigi.

43

Odp: Regulamin 2015

Przesadzacie w Niemczech w klasie mistrzostw dochodzi do tego że pierwsza piątak robi po minimum 15 zawodnikom dubla a na serio jest tam wiele dubli całkowite zamieszanie ale raczej sie nie skarżą :] takie moje zdanie   :D

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

44

Odp: Regulamin 2015

Ostatnio w amatorach było nas 12 w toruniu i mimo że sie porozjezdzali to utworzyły sie 2-3 osobowe grupki które sie ze sobą ścigały, w sumie żeby uniknąć takiego efektu musiało by byc na torze z 50 osób. Nie wiem maciek co to za różnica czy C1 i C2 czy C2 i amator :) Ty poza zawodami dużo trenujesz z np giannim albo poprostu z ludźmi szybszymi od Ciebie. Na samych zawodach raczej cieżko będzie sie tak wyszkolić, a dla wielu osób już zawody to duży koszt wiec trening co tydzień finansowo by ich zabił.

Husqy SMR-R 450

45

Odp: Regulamin 2015

Się tak wtrącę jako totalny amator co nawet jeszcze w SM nie startował i powiem jak to z mojego punktu widzę.
Czytając o tych PZM w innych miejscowościach to jestem pod wrażeniem, że w ogóle coś robią i to dużo w porównaniu z tym co jest w moim mieście. Na motocykle ma totalnie wyj..ne, a kluby jakie tu są, raptem dwa, to jeden tylko czoperki i ogniska w weekendy i rozkładają ręce, że to nie ta sekcja i się nie znają, a drugi to automobilklub o którym szkoda nawet wspominać, bo niby mają sekcję motocyklową to nawet się nie zapiszesz do niego, bo Cię odrzucą. Ba jak kiedyś do nich napisałem o członkostwo wyjaśniając co i jak to nawet odpowiedzi nie dostałem do tej pory, więc nie macie tak źle bo się przynajmniej coś dzieje. Wcześniej, żeby startować (w MX) musiałem się zapisywać do klubu w innym województwie oddalony o 60km, a teraz chłopaki co dalej latają chyba pod Lublin są zapisani (130km). Prawdopodobnie na sezon 2015 w SM, też będę pod Lublin ale to się jutro wyjaśni. Kiedyś na lotnisku nie używanym już, odbyła się w 2004 runda SM od tamtej pory teren się marnuję, bo prezydent był taki, że jak nie zobaczył milionów za to, to palcem nie kiwną. W tej chwili jest inny i niby bardziej otwarty na imprezy na lotnisku, mam już wstępny projekt "toru" gdzie można by takowy zrobić, skoro teren (asfalt i offroad) i tak stoi nie używany. Przynajmniej na same treningi początkowo, bo do tej pory jechałem samemu na dziko od tyłu, kilka opon rozłożyłem i ćwiczyłem jazdę po asfalcie, teren ćwiczyłem na torze MX na slickach, gdzie piasek jak na plaży (także miękki piach mi nie straszny hehe) bo 40km od wschodniej granicy to wszędzie w Polskę daleko, żeby na torze SM polatać. W 2015 mam zamiar sprawdzić się w zawodach i klasę amator traktuję jak tylko przejściową do PP i liczę, że po pierwszym starcie uda mi się przejść do innej klasy, nie ruszałbym zbytnio regulaminu amatorów, no fakt może, żeby punktacja jaka była i ewentualnie dyplom ale nie podium, ani nie puchary. Jak ktoś jedzie powalczyć, to raz się przejedzie i wie, że to jest to i idzie dalej, a nie w miejscu stoi. Ćwiczyć można wszędzie nie koniecznie na torze albo jak coś to nie na zawodach tylko jakieś treningi zorganizować, a bycie dublowanym napędza, żeby się rozwijać, no chyba, że to odpowiada komuś albo ma mało wiary w siebie. Swoją drogą klasa amator to nie wiem do czego jest bo już lepiej z niej zrezygnować i jakieś rundy kwalifikacyjne do PP zrobić. Np wyrabiasz normę to możesz przejść, nie to latasz dalej w tej kwalifikacyjnej i wtedy nie mam problemu z nagrodami czy podium czy innymi pamiątkami. Bo tak jak teraz jest to ta klasa nie bardzo zachęca do latania, ni to Cie w zestawianiu nie ma końcowym, ni to żadnej nagrody, takie latanie trochę bez celu. Więc albo dać ludziom w klasie amator tak jak jest w innych klasach (podium, puchary) albo co moim zdaniem miało by większy sens usunąć tę klasę i zrobić coś ala kwalifikacyjne jazdy w których mogli by dążyć do uzyskania tego wymaganego minimum, wtedy nagrodą było by przejście do PP. Więc jak w przyszłym sezonie zobaczycie za sobą nr 969 to znaczy, że zaraz wam dokopie hehe no albo, że właśnie mnie wyprzedziliście... Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology